Zeg Khaleesi, hebben die draken wel al hun inentingen gehad?quote:Op zondag 28 april 2013 20:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Goed dat ik dit allemaal al lang wist!
Ja, die ene tegen miltvuur mild vuur...quote:Op zondag 28 april 2013 20:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeg Khaleesi, hebben die draken wel al hun inentingen gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zondag 28 april 2013 20:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja, die ene tegen miltvuur mild vuur...Niet ingeënt tegen drakengriep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 20:30:48 ]
Is dat een spoiler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgerd spoiler herpderpquote:
Je hebt een leger van 8000 man. Acht - duizend man. Denk niet dat ze gaan zitten kwartetten.quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?![]()
Ik neem aan dat Astapor grondig geplunderd is hè.quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?Amen.![]()
Levend stratego.quote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je hebt een leger van 8000 man. Acht - duizend man. Denk niet dat ze gaan zitten kwartetten.and then...![]()
Ze zitten niet in de woestijn...quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Die slaventrainer zei dat er nog aardig wat steden liggen op weg naar Westeros. Denk dat ze de Dothraki manier gaat toepassen. Betalen of je stad wordt verwoest en geplunderd. Het zijn trouwens op zijn minst 10000 man.quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?![]()
Normaal kan ik op maandag altijd 's avonds pas kijken, maar morgen ben ik de hele dag vrij. Ben benieuwd of ik morgen tot de avond kan wachten![]()
![]()
Tot de avond wachtenquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Onufriev het volgende:
Normaal kan ik op maandag altijd 's avonds pas kijken, maar morgen ben ik de hele dag vrij. Ben benieuwd of ik morgen tot de avond kan wachten
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |