Het zou mij niks verbazen als ik weer met de boterham en beker melk 's morgens zit te kijken.quote:
draaknuggetsquote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.quote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Lord Twatbeard is toch de leukste.Bronn
Ik vind alle karakters interessant. Vooral de vuile slangen. Joffrey is gewoon een sadistisch apenscrotum en daarom een enorm toegevoegde waarde voor de serie. Varys en Littlefinger zijn vooral erg sluw, doortrapt en intelligent. Varys gebruikt zijn vaardigheden vooral voor wat hij denkt dqt goed is voor het rijk, en LF vooral voor wat goed is voor hem zelf. Desalniettemin zijn ze erg goed in wat ze doen en dat maakt ze bewonderenswaardige karakters.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.
Varys in dezelfde opsomming als Joffrey? De enige speler, sans Stannis, die zich niet alleen om zichzelf bekommert.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.
Met je eerste zin ben in het compleet eensquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Eens. Zij zijn echt de interessante personages.quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef VeX- het volgende:
De brave hendrikjes haat ik juist. Zonder al die 'vuile slangen' is er geen reden meer GoT te kijken.
Cersei, Jaime, Tywin, Littlefinger, Varys, Joffrey, Theon, etc. Dat zijn de smaakmakers.
Cersei, Joffrey, Theon en Jaime zijn geen vuile slangen.. Totaal niet slim en doortrapt.. Enkel vuil, behalve Theon.. Daar heb ik nog wel sympathie voor.. Daarnaast is Jaime ook redelijk sympathiek voor een slechterik.quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef VeX- het volgende:
De brave hendrikjes haat ik juist. Zonder al die 'vuile slangen' is er geen reden meer GoT te kijken.
Cersei, Jaime, Tywin, Littlefinger, Varys, Joffrey, Theon, etc. Dat zijn de smaakmakers.
Onder slangen versta ik valse mensen. Ze hoeven niet slim en doortrapt te zijn. Degenen die je er nu uitpikt zijn dat niet, nee.quote:Op maandag 29 april 2013 01:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Cersei, Joffrey, Theon en Jaime zijn geen vuile slangen.. Totaal niet slim en doortrapt.. Enkel vuil, behalve Theon.. Daar heb ik nog wel sympathie voor.. Daarnaast is Jaime ook redelijk sympathiek voor een slechterik.
Ik zit er al helemaal klaar voor, maar er zijn voor de 5e aflevering nog helemaal geen seedersquote:
Maar een miljardmiljoen ofzo...quote:Op maandag 29 april 2013 09:04 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ik zit er al helemaal klaar voor, maar er zijn voor de 5e aflevering nog helemaal geen seeders![]()
Ik alleen bij kickasstorrents. tpb.is heb ik er geen last vanquote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef kirsten. het volgende:
Ben ik de enige die bij elke versie van e05 bad gateway krijgt? Bij ongeveer elke link?
moet je op magneetlink klikken, doet hij het gewoonquote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef kirsten. het volgende:
Ben ik de enige die bij elke versie van e05 bad gateway krijgt? Bij ongeveer elke link?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |