Ik weet het welquote:Op maandag 29 april 2013 12:17 schreef Kesefkesef het volgende:
Nog een laatste topic voor 21 december, of posten we daarna nog vrolijk verder?
We weten het niet, we wachten af.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gezellig
Ik hoorde dat er weinig activiteiten zijn omdat heel veel mensen thuis gewoon de troonswisseling willen volgen.
En allerlei activiteiten organiseren voor een paar uur zou een duur grapje worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was net het koningslied aan het downloaden met 112 kb/s ....quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef heywoodu het volgende:
M'n downloadsnelheid was net heel even 666 kb per seconde, nu moet ik gelijk aan BNW denken als ik zoiets zie
Ohja, rommelmarkt!quote:Op maandag 29 april 2013 12:18 schreef tribalwars het volgende:
ja denk ik bij een vriend bier drinken en nog over de rommelmarkt lopen.
Ook Wij zullen goed vertegenwoordigd zijn op de Rommelmarkt. Als We u zien zullen We contact opnemen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:18 schreef tribalwars het volgende:
ja denk ik bij een vriend bier drinken en nog over de rommelmarkt lopen.
zat er jaren met mijn vader vond het ook geweldig.quote:Op maandag 29 april 2013 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, rommelmarkt!Ik vond dat vroeger echt helemaal geweldig.
DM en PM ban?quote:
Dat heb ik zelf nog nooit gedaan, kan me voorstellen dat het leuk isquote:Op maandag 29 april 2013 12:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zat er jaren met mijn vader vond het ook geweldig.
Zo vervelend dat. Ik wou vrijdag avond nog even kijken wie er in mijn groep zaten maar alle pm's waren ineens verdwenen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DM en PM ban?
Oh ja, was jij niet een van die klapmongolen die steeds op "Alles beantwoorden" zat te klikken vrijdag? Jij zat in mijn groep!11
Ze willen mij de mond snoeren voor het verspreiden van de waarheidquote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DM en PM ban?
Oh ja, was jij niet een van die klapmongolen die steeds op "Alles beantwoorden" zat te klikken vrijdag? Jij zat in mijn groep!11
Dat blijkt. Die zitten nu opgescheept met een DM/PM banquote:Op maandag 29 april 2013 12:30 schreef Kesefkesef het volgende:
Alleen bazen zaten bij mij in de groep.
Daarom, mensen die durven uit te spreken.quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat blijkt. Die zitten nu opgescheept met een DM/PM ban
Nee, dan deze versiequote:
Stukken beter!!!quote:
Hahaquote:
En druk het W-teken oefenen. Alleen de wijs- en ringvinger behoeven nog de nodige oefening, de rest gaat perfect!quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stukken beter!!!
Heb jij je oranje pak al aan Ferdo?
Ik probeer wstamppot te maken, maar het lukt me nietquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En druk het W-teken oefenen. Alleen de wijs- en ringvinger behoeven nog de nodige oefening, de rest gaat perfect!
En het rappen dan?quote:Op maandag 29 april 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
..en het tweestemmig zingen gaat ook niet zo goed
De rel die je wist die zou komen...quote:Op maandag 29 april 2013 12:48 schreef ajacied4lf het volgende:
'De W van wakker, stamppot eten', Hoe kom je erop
Al vond ik de hele rel lachwekkend.
Dat is toch die school annex strafkamp? Die is gesloten.quote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef Gray het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Glenn Beck?
Dat was Glenn Mills.quote:Op maandag 29 april 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch die school annex strafkamp? Die is gesloten.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:08 schreef Gray het volgende:
Nee, Glenn Beck zou iets presenteren over Boston, een maandag geleden geloof ik.
Heb geen geluid, waarmee gaat hij dreigen?quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb geen geluid, waarmee gaat hij dreigen?
mis alnog de helft, mja.. kijk straks wel ffquote:Op maandag 29 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondertiteling even inschakelen
kerel is behoorlijk overtuigd van zichzelf en over wie heeft ie het?quote:Op maandag 29 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondertiteling even inschakelen
quote:Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Read more: http://www.rollingstone.c(...)130425#ixzz2RwCQ7tV5
haha inderdaad. Dus jij zit stiekem ook te kijken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu hebben ze de kans en niemand steekt 3 vingers op
Ja ik vind het fascinerendquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha inderdaad. Dus jij zit stiekem ook te kijken?
Dit is wel een beetje langdradig maar sommige dingen zijn wel mooi.quote:
Ja? Heeft Beatrix zoveel voor je betekend?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:34 schreef Blaadjes het volgende:
Hoezo waar slaat dat op? Ik ben daar niet eens en ik heb ook al een paar keer zitten janken. Hartstikke emotioneel man dit.
Heb je de prinses van Spanje gezien?!quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:38 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik zou Maxima haar ass wel een keer willen smacken
JA! Bea, mijn rots in de branding, mijn steun en toeverlaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja? Heeft Beatrix zoveel voor je betekend?
Is ze mijn ogen waardig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je de prinses van Spanje gezien?!
Ach jonge toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
JA! Bea, mijn rots in de branding, mijn steun en toeverlaat.
Met Wim Lex zal het nooit meer hetzelfde zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach jonge toch.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Niet geschikt voor op FOK!.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:45 schreef Kesefkesef het volgende:
Heeft ze ook nog foto's waar ze schaarser is gekleed?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet geschikt voor op FOK!.
En je hebt een DM/PM ban, dus dat gaat hem ook niet worden
Wat heeft ie uitgevroten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koningen hebben de dames wel voor het uitkiezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beeldschoon is ze.
Maxima vind ik trouwens ook een prachtige koningin.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij wel?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo te zien zat jij niet in zijn pm groep
Dat weet ik niet maar het was me al eerder duidelijk geworden waarom jij een pm/dm ban had gekregen.quote:
Even zwaaien misschien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was best ongelukkig:
[ afbeelding ]![]()
Het kán nog bijtrekken hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo te zien zat jij niet in zijn pm groep
Oh ja, dat .quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iets te vaak reply all doen in zijn PM groep
Jammer, dat je dan het fysiek van je vader krijgt als meisje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kán nog bijtrekken hoor.
Maar mollig is ze wel. En de jongste heeft van die Theo en Thea-tandjes.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Even zwaaien misschien?
edit, ow nee nu zie ik wat je bedoelt.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mis je al die naaktpics. Oh well, jammer dan.
Mijn DM doet het ook nog hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt een prachtige vrouw die Spaanse, ik DM het zo wel naar je. Jammer dat hij het allemaal moet missen.
Doe mij dan maar liever een Spanjaard . En nee, niet Sinterklaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt een prachtige vrouw die Spaanse, ik DM het zo wel naar je. Jammer dat hij het allemaal moet missen.
Daar kan ik je niet mee helpen, sorry. Dat moet je dan echt zelf doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij dan maar liever een Spanjaard . En nee, niet Sinterklaas
De kindertjes ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was mooi he?
Arme Maxima, wat heeft die een kou geleden.
Maxima wel, de kinderen vond ik verschrikkelijk gekleed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De kindertjes ook.
Maar ze zag(en) er weer prachtig uit!
Die kleur deed het em idd. De jurkjes op zich vond ik best leuk maar zo met die dekens werd het armoedig (terwijl het waarschijnlijk een vermogen gekost heeftquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
De blauwe jurkjes vond ik simpel en mooi. Dat dekentje (of hoe je dat ook noemt) vond ik minder praktisch en mocht een andere kleur hebben.![]()
[ afbeelding ]
Het koningslied was wel beschamend
Dat zou ik maar niet doen als ik jou was.quote:
Heb jij lavenderr gehosselt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen als ik jou was.![]()
Mocht er iets gebeuren, dan bel ik Lavenderr wakker.
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dit was wel een hele snelle reactie van jullie beiden
Hey, ook lekker wezen dansen en hossen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 04:34 schreef Gray het volgende:
NIEMAND hosselt Lavenderr! That's bullshit and you know it!
Ja! Ook daarom.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker mooi.
Beetje muziek hier. Het was zo stil.
jij ook!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Ook daarom.
Maar nu wordt het weer stil. Tenminste van mijn kant, ik moet slapen want morgen weer vroeg de wekker . Trusteen sweet dreams
Ongeinspireerde bagger.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben helemaal in-to Armin van Buuren na dat stukje op koninginnedag, terwijl het helemaal niet mijn muziek is.![]()
En dan vooral:
Wat is die jongen goed zeg.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik doe altijd vrijdags op TRU OH een hardcore-muziekje
Doe ik het vandaag ook eens hier
![]()
![]()
Nah was maar een geintje. Goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo af en toe is het heerlijk.![]()
Kom jij eens met geinspireerde bagger dan.
Ook lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik doe altijd vrijdags op TRU OH een hardcore-muziekje
Doe ik het vandaag ook eens hier
![]()
![]()
Brrr... doe niet zo eng!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
silence is golden
maar
silence I kill you
Ik niet! Of bedoel je niet de discussie over Het Ronde Huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik mis de felle discussies van een paar dagen terug.
Nee, die andere...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet! Of bedoel je niet de discussie over Het Ronde Huis?
Oh, Boston.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, die andere...![]()
Ik ben nog niet zover om over het Ronde Huis te discussieren.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, Boston.
Komt wel weer. Ik gok vanaf maandag
Moet je jezelf wel een beetje gedragen morgen anders zit je maandag vastquote:
haha die rust af en toe vind ik niet erg,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, Boston.
Komt wel weer. Ik gok vanaf maandag
Jullie kennen me toch? Ik ben de rust zelve.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moet je jezelf wel een beetje gedragen morgen anders zit je maandag vast
Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij nou ook ineens voor ajax of ben je een snelle leerling?
Ga je naar het Leidseplein?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staat er nog iets op de planning?
[..]
[ afbeelding ]
Ja......dat zijn wel minpunten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.
Dat is wel heel tof! Altijd mijn droom geweest, maar ik was te slecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.
Ik ga naar het Arena Park (waar de huldiging plaatsvindt).quote:
Te slecht voor Feyenoord 2?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof! Altijd mijn droom geweest, maar ik was te slecht.
[..]
Ik ga naar het Arena Park (waar de huldiging plaatsvindt).
Zo, nooit wat geworden? Ging je liever feesten en zuipen?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik ben ooit gescout voor FC Zwolle
Ik kon best leuk voetballen, maar ik was gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo, nooit wat geworden? Ging je liever feesten en zuipen?
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik ben ooit gescout voor FC Zwolle
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen ! Allemaal weer fris en fruitig aan het werk?
Lekker muziekje erbij?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.
ja het kan wel korte stukjes, maar als ik een afstand van zeg maar 1KM ga hardlopen dan schraapt het carbon en metaal over echte bot.. en dan kan je me een dag of drie op bed leggen of ik ga gewoon out van de pijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb je er naast het feit dat je niet meer kan hardlopen nog pijn van in het dagelijks leven?
Lijkt meer op ijshockey.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt,
Wat een idioot zeg. Heeft even je eventuele voetbalcarrière vern****t .quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.
Pfff... erg..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja het kan wel korte stukjes, maar als ik een afstand van zeg maar 1KM ga hardlopen dan schraapt het carbon en metaal over echte bot.. en dan kan je me een dag of drie op bed leggen of ik ga gewoon out van de pijn.
Ik deed vroeger aan survival run en voetbal beide kan niet meer.
En loopt waarschijnlijk nog steeds rond op het voetbalveld, in plaats van gewoon in een dierentuin.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een idioot zeg. Heeft even je eventuele voetbalcarrière vern****t .
Ook dat waarschijnlijk nogquote:Op maandag 6 mei 2013 12:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En loopt waarschijnlijk nog steeds rond op het voetbalveld, in plaats van gewoon in een dierentuin.
Ah, bah!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef theguyver het volgende:
het was een beladen wedstrijd ik was rechtsbuiten en super snel had die wedstrijd 4 voorzetten gegeven waaruit al 2 keer gescoord was. ben klein van stuk verdediger was echt een buffel.
rende via zijkant kerel was het beu en parkeerde me tegen het reclame bord.
[ afbeelding ]
zo'n soort bord!
mijn been ging tussen bord en metaal en ik ging er over heen.
Ik voelde niets maar hing er bij als een lappen pop, van mijn knie en enkel was niks meer over, enige wat zichtbaar was was stukken bot en bloed.
opzet ja! kerel kon niet verkroppen dat ik sneller was, raakte buiten westen en werd eind van dag pas wakker in ziekenhuis.
kreeg in eerste instantie te horen dat ik nooit meer kon lopen zo erg was het er aan toe met mijn been, half jaar rolstoel daarna halfjaar krukken, met veel wilskracht kan ik nu normaal lopen en merk je misschien af en toe nog dat ik raar loop.
veel jongens tegenpartij zijn wel langs geweest in ziekenhuis
Enige wat ik van die gast hoorde was dat hij met rood van veld ging, en dat hij uit team is gegooid.
ja ontwijken springen en alsnog bal mee krijgen was ik koning, had dat jaar al iets van 30 assists op mijn naam staan halverwege seizoen en zelf ook iets van 10 doelpunten.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, bah!levenslang schorsen die idioot!
Als je zoiets buiten het voetbal om flikt krijg je een rechtzaak aan je kont ('t is gewoon mishandeling), 'maar ho! met voetbal mag alles'![]()
Ik heb ook altijd rechtsbuiten gespeeld, met snelheid als kracht. Af en toe heb ik ook gewoon doodsschoppen moeten ontwijken van geirriteerde idioten.
Dan is het alleen nog maar hopen dat het goed af loopt. Dan nog zal het 9 van de 10 keer goed aflopen.. Maar de ene keer dat het mis gaat, gaat het wel heel goed mis, met dat van jou als gevolg..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ontwijken springen en alsnog bal mee krijgen was ik koning, had dat jaar al iets van 30 assists op mijn naam staan halverwege seizoen en zelf ook iets van 10 doelpunten.
Niemand was ook verbaasd dat scouts naar mij en onze keeper keken.
Maar ja als er zo'n gast die 2 x zo breed is als jou op je af komt stormen en een schouderduw van krijgt met volle snelheid ... doe je niks aan.
Plus het feit dat die gast natuurlijk precies wist wat hij deed met dat grote lompe lichaam van hem. Gewoon grove mishandeling was het.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog maar hopen dat het goed af loopt. Dan nog zal het 9 van de 10 keer goed aflopen.. Maar de ene keer dat het mis gaat, gaat het wel heel goed mis, met dat van jou als gevolg..
Als je ziet hoe het er aan toe gaat bij professionele wedstrijden, dan kan je ook niet van amateurs verwachten dat ze zich gedragen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plus het feit dat die gast natuurlijk precies wist wat hij deed met dat grote lompe lichaam van hem. Gewoon grove mishandeling was het.
denksport?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:
ah well, ik kan weer lopen. helaas kan ik geen ander werk dan kantoorbaantjes doen.
en tja sport, zit er niet meer in voor mij, op fietsen na dat gaat gek genoeg wel goed.
Fietsen, zwemmen en misschien fitessen (spiergroepen trainen zonder je benen te belasten), of zal dat niet lukken?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:
ah well, ik kan weer lopen. helaas kan ik geen ander werk dan kantoorbaantjes doen.
en tja sport, zit er niet meer in voor mij, op fietsen na dat gaat gek genoeg wel goed.
zwemmen ging niet... na 10 baantjes verging ik van de pijn en zonk als een baksteen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fietsen, zwemmen en misschien fitessen (spiergroepen trainen zonder je benen te belasten), of zal dat niet lukken?
Zwemmen kan inderdaad zwaar zijn voor de benen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
zwemmen ging niet... na 10 baantjes verging ik van de pijn en zonk als een baksteen.
en tja ik heb het al beetje opgegeven, ik heb zelf nu een rek stok voor tussen de deur.
[ afbeelding ]
verder heb ik sporten maar opgegeven.
en denk sport.. daarvoor zit ik in BNW
agh van alles wel, maar straks loop ik er bij als jerommekequote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zwemmen kan inderdaad zwaar zijn voor de benen.
Fitness ook wel eens geprobeerd? Er zijn veel oefeningen waarbij je je benen niet nodig hebt. Dat zou misschien nog iets voor jou kunnen zijn als je echt nog wil sporten!
BNW is inderdaad ook een sport opzich, maar lichamelijke sport is af en toe ook wel eens fijn
Zo wil je er inderdaad ook niet bijlopenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh van alles wel, maar straks loop ik er bij als jerommeke![]()
dat vind ik nie wat.. dus houd het mooi bij fietsen elke dag 15 km
Doe maar niet. Alleen Lambiekje vind ik wel genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh van alles wel, maar straks loop ik er bij als jerommeke![]()
En tante Sidonia niet te vergetenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe maar niet. Alleen Lambiekje vind ik wel genoeg.
ehm bedoel je nu jezelfquote:
en suske en wiske en jerome en professor barabasquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm bedoel je nu jezelf![]()
of ... was die foto die ik in vrijmetselaars topic plaatste wat meer jij
Nou, hopelijk lijk ik wat meer op die foto. Zo'n kuif als Sidonia zou ik niet graag willenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm bedoel je nu jezelf![]()
of ... was die foto die ik in vrijmetselaars topic plaatste wat meer jij
En dat popje, Schanullekequote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en suske en wiske en jerome en professor barabas
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hopelijk lijk ik wat meer op die foto. Zo'n kuif als Sidonia zou ik niet graag willen
en de broer van lambiek de vliegende aapquote:
Vind het wel wat hebben zo'n kuifquote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hopelijk lijk ik wat meer op die foto. Zo'n kuif als Sidonia zou ik niet graag willen
Doet me denken aan 1 of andere cheerleaderpasje...quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was best ongelukkig:
[ afbeelding ]![]()
Een kuifje vind je niks?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef tribalwars het volgende:
ik draag nog liever de bol hoed van lambiek
kan wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een kuifje vind je niks?
[ afbeelding ]
Zoveel verstand van cheerleader pasjes heb ik niet, maar als jij het zegt....quote:Op maandag 6 mei 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan 1 of andere cheerleaderpasje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
★★★
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zoveel verstand van cheerleader pasjes heb ik niet, maar als jij het zegt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?![]()
Zou best eens kunnenquote:
Lavenderr en theguyver sitting in under a tree K....quote:
moeten het alleen doen met een boompje in een pot, woon in de stad en heb geen boompje op dak.quote:
Maar dat plaatje is echt super.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
moeten het alleen doen met een boompje in een pot, woon in de stad en heb geen boompje op dak.
maar wel een zwembadje![]()
zo'n mooi plekkie had ik wel,quote:
Hard with stylequote:
quote:
Whahahaha die is zeker leukquote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze blijf ik geweldig vinden:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze blijf ik geweldig vinden:
[ afbeelding ]
sugar gliderquote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een diertje? Wat een leuk smoeltje
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind ze echt eng![]()
Geef mij maar een lief klein katje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jasses, ik kom terug op mijn woorden. Eng diertje. Lijkt wel een vleermuis.
Heb je zo'n beestje?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef meth1745 het volgende:
[..]enkel als ze springen
En ze eten netjes.
Jaa netjes z'n vingers aflikken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef meth1745 het volgende:
[..]enkel als ze springen
En ze eten netjes.
Nee, het komt toch als een schok he?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heel leuk filmpje, je verwacht het niet echt
Bij 55 sec begint het.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wou hem al bijna afzetten zo lang duurde het.
Daar kom je nog wel achterquote:Op maandag 6 mei 2013 23:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jaaaa. kom jij ook altijd zo onverwacht uit de hoek?
Verkeerde pi natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 23:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmmmm. Heb jij ook van die scherpe nagels?
Best wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmmmm. Heb jij ook van die scherpe nagels?
Goh, één dag mooi weer gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat weer de verkeerde kant op...
waaorm nou weer 16 graden als ik donderdag vrij ben... grrr kan alleen savonds heerlijk in mijn stoeltje op dak zitten met koud pilsje..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh, één dag mooi weer gehad. Zal je zien dat het dit komend weekend ook *** met peren is.
Week daarop is het inderdaad ook niet best, 14 graden en bewolkt..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh, één dag mooi weer gehad. Zal je zien dat het dit komend weekend ook *** met peren is.
dude ik heb je net gefeliciteerd, maar ik trek het weer in..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Kippenvel momentjes, wat kan voetbal toch mooi zijn
Zet je clubvoorkeur even uit het hoofd, en kijk er dan pas naar. Het is gewoon prachtigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude ik heb je net gefeliciteerd, maar ik trek het weer in..![]()
en het is AJAKKES
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel.
Maar niet zo scherp als die van katten hoor.
Vind het toch meer bij Liverpool horen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zet je clubvoorkeur even uit het hoofd, en kijk er dan pas naar. Het is gewoon prachtig![]()
Dat geldt overigens ook voor Celtic met 'You'll Never Walk Alone'
Prachtig
Ik lees net inderdaad dat Liverpool ermee begonnen is, dan gaat mijn voorkeur ook uit naar Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vind het toch meer bij Liverpool horen hoor.
Maar mooi is het wel.
Prachtig!quote:
Anfield road:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik lees net inderdaad dat Liverpool ermee begonnen is, dan gaat mijn voorkeur ook uit naar Liverpool.
[..]
Prachtig!![]()
Schotten en Ieren zijn hier bijzonder in. Al verliezen ze met 5-0, de sfeer is altijd geweldig!
HOLYSHITBALLS die stilettos zijn nog erger dan die van mijn ex... brrrrquote:
beetje nutteloos hek he.. je kan er zo omheen lopenquote:
Ja maar dat mag niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOLYSHITBALLS die stilettos zijn nog erger dan die van mijn ex... brrrr
[..]
beetje nutteloos hek he.. je kan er zo omheen lopen
Ik was eigenlijk even toe aan een rustig liedje als je het niet erg vindtquote:
ja / nee... documentjes aan het opvragen.. mailtjes maken copy paste tekst ... lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust. Allemaal druk aan het werk?
Dat klinkt inderdaad niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja / nee... documentjes aan het opvragen.. mailtjes maken copy paste tekst ... lekker makkelijk
nope wel saai..quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet zo moeilijk
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope wel saai..
Maja straks als ik mails weer heb controle van de documentatie.
dat doe ik thuis wel, stomme amerikaanse klote regels
Nog maar een middagjequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust. Allemaal druk aan het werk?
Zomer zit er alweer op, deze week en komende week grijs en koud, 'nederlands' weer dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef Blaadjes het volgende:
Neu niet aan het werk. Deze week nog lekker vrij.
Jammer dat het hier net begint te regenen.
quote:
Lekker voor al die mensen die hier weer massaal naar de campings zijn gekomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zomer zit er alweer op, deze week en komende week grijs en koud, 'nederlands' weer dus
[..]
Nou nou nou, doe eens niet zo kwaadaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker voor al die mensen die hier weer massaal naar de campings zijn gekomen.
Ach, daar kun je op wachten als je gaat kamperen in Nederland.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou nou nou, doe eens niet zo kwaadaardig.
inkoper groot amerikaans bedrijf in brandbeveiliging fireprotection en mechanical supplies.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Aha, oke!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
inkoper groot amerikaans bedrijf in brandbeveiliging fireprotection en mechanical supplies.
ik ben vernatwoordelijk voor de specials.. voorbeeldje: een roze brandblusser bijvoorbeeld
Full time hooligan inderdaad. Ik organiseer 'feestjes', bedenk tacktieken en maak draaiboeken.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop binnen een jaartje Architect/Stedenbouwkundige te zijn
Wat zou dat geweldig zijn!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:22 schreef theguyver het volgende:
[..]droom nieuw ajax stadion ontwerpen!
Dit is de SC, hier mag veel hoor .quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zou dat geweldig zijn!![]()
In VBL had ik nog iets gezegd, maar dat doe ik hier maar niet.
Ik wil mijn lieve en onschuldige reputatie hier behouden als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is de SC, hier mag veel hoor .
Spill!
Feyenoorders en PSV'ers zijn hier ook welkom hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil mijn lieve en onschuldige reputatie hier behouden als je het niet erg vindt.![]()
Daarnaast moet je Feyenoorders en PSVers hebben die er vol in gaan.![]()
twente supporter ook goed?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil mijn lieve en onschuldige reputatie hier behouden als je het niet erg vindt.![]()
Daarnaast moet je Feyenoorders en PSVers hebben die er vol in gaan.![]()
Oh, waar spelen die tegen dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
oeh morgen avond ...ben ik heel eventjes voor AZ
![]()
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
oeh morgen avond ...ben ik heel eventjes voor AZ
![]()
Bekerfinale tegen PSVquote:
Ohhhhh! Ja, dan ben ik ook voor AZquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
[..]
Bekerfinale tegen PSV
Juichen voor AZ in een Ajax tenue.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhhh! Ja, dan ben ik ook voor AZ
De lampjes mogen niet winnen![]()
Opportunisme for the winquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Juichen voor AZ in een Ajax tenue.![]()
[ afbeelding ]
wel slecht hoor als AZ supporter de belangrijkste wedstrijd van het jaar niet wetenquote:
Ik ben maar een leek hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
wel slecht hoor als AZ supporter de belangrijkste wedstrijd van het jaar niet wetenfoei
Jah zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben maar een leek hoorAjax en AZ hebben mijn voorkeur, maar omdat mijn neefje bij het tweede van Feyenoord gaat spelen vind ik Feyenoord ook top natuurlijk
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah zo kan ik het ook.
Dan ben ik voor N.E.C. omdat mijn oom daar keeper en assistent trainer en vroeger keeper was.
[ afbeelding ]
met Khalid Sinouh, Kalle Johnsson, Kelle Roos en Gábor Babos.
met zwarte aan mijn oom
Ik geef ook een gokje dat je het morgen ook compleet vergeet.
Waarschijnlijk druk bezig met nagels lakken of zo
denk denk denkquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Bedenk zo wel even een leuke TT mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |