Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij nou ook ineens voor ajax of ben je een snelle leerling?
Ga je naar het Leidseplein?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staat er nog iets op de planning?
[..]
[ afbeelding ]
Ja......dat zijn wel minpunten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.
Dat is wel heel tof! Altijd mijn droom geweest, maar ik was te slecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.
Ik ga naar het Arena Park (waar de huldiging plaatsvindt).quote:
Te slecht voor Feyenoord 2?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof! Altijd mijn droom geweest, maar ik was te slecht.
[..]
Ik ga naar het Arena Park (waar de huldiging plaatsvindt).
Zo, nooit wat geworden? Ging je liever feesten en zuipen?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik ben ooit gescout voor FC Zwolle
Ik kon best leuk voetballen, maar ik was gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo, nooit wat geworden? Ging je liever feesten en zuipen?
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik ben ooit gescout voor FC Zwolle
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen ! Allemaal weer fris en fruitig aan het werk?
Lekker muziekje erbij?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.
ja het kan wel korte stukjes, maar als ik een afstand van zeg maar 1KM ga hardlopen dan schraapt het carbon en metaal over echte bot.. en dan kan je me een dag of drie op bed leggen of ik ga gewoon out van de pijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb je er naast het feit dat je niet meer kan hardlopen nog pijn van in het dagelijks leven?
Lijkt meer op ijshockey.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt,
Wat een idioot zeg. Heeft even je eventuele voetbalcarrière vern****t .quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.
Pfff... erg..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja het kan wel korte stukjes, maar als ik een afstand van zeg maar 1KM ga hardlopen dan schraapt het carbon en metaal over echte bot.. en dan kan je me een dag of drie op bed leggen of ik ga gewoon out van de pijn.
Ik deed vroeger aan survival run en voetbal beide kan niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |