Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij nou ook ineens voor ajax of ben je een snelle leerling?
Ga je naar het Leidseplein?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staat er nog iets op de planning?
[..]
[ afbeelding ]
Ja......dat zijn wel minpunten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.
Dat is wel heel tof! Altijd mijn droom geweest, maar ik was te slecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor AZ,maar Ajax vind ik ook top en mijn neefje is weer voor Feyenoord. Gaat er zelfs spelen in het tweede elftal, dus ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.
Ik ga naar het Arena Park (waar de huldiging plaatsvindt).quote:
Te slecht voor Feyenoord 2?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof! Altijd mijn droom geweest, maar ik was te slecht.
[..]
Ik ga naar het Arena Park (waar de huldiging plaatsvindt).
Zo, nooit wat geworden? Ging je liever feesten en zuipen?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik ben ooit gescout voor FC Zwolle
Ik kon best leuk voetballen, maar ik was gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo, nooit wat geworden? Ging je liever feesten en zuipen?
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik ben ooit gescout voor FC Zwolle
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen ! Allemaal weer fris en fruitig aan het werk?
Lekker muziekje erbij?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.
ja het kan wel korte stukjes, maar als ik een afstand van zeg maar 1KM ga hardlopen dan schraapt het carbon en metaal over echte bot.. en dan kan je me een dag of drie op bed leggen of ik ga gewoon out van de pijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb je er naast het feit dat je niet meer kan hardlopen nog pijn van in het dagelijks leven?
Lijkt meer op ijshockey.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt,
Wat een idioot zeg. Heeft even je eventuele voetbalcarrière vern****t .quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
graafschap en FC twente mee getrained met de Graafschap en bij belangrijke wedstrijd voor mijn toenmalige club door tegenstander over de reclame borden gebeukt, knie en enkel verbrijzeld en 3/4 jaar revalideren, en kan niet meer hardlopen, lading plastic in knie en enkel is 50% opgebouwd uit metaal en carbon.
Pfff... erg..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja het kan wel korte stukjes, maar als ik een afstand van zeg maar 1KM ga hardlopen dan schraapt het carbon en metaal over echte bot.. en dan kan je me een dag of drie op bed leggen of ik ga gewoon out van de pijn.
Ik deed vroeger aan survival run en voetbal beide kan niet meer.
En loopt waarschijnlijk nog steeds rond op het voetbalveld, in plaats van gewoon in een dierentuin.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een idioot zeg. Heeft even je eventuele voetbalcarrière vern****t .
Ook dat waarschijnlijk nogquote:Op maandag 6 mei 2013 12:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En loopt waarschijnlijk nog steeds rond op het voetbalveld, in plaats van gewoon in een dierentuin.
Ah, bah!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef theguyver het volgende:
het was een beladen wedstrijd ik was rechtsbuiten en super snel had die wedstrijd 4 voorzetten gegeven waaruit al 2 keer gescoord was. ben klein van stuk verdediger was echt een buffel.
rende via zijkant kerel was het beu en parkeerde me tegen het reclame bord.
[ afbeelding ]
zo'n soort bord!
mijn been ging tussen bord en metaal en ik ging er over heen.
Ik voelde niets maar hing er bij als een lappen pop, van mijn knie en enkel was niks meer over, enige wat zichtbaar was was stukken bot en bloed.
opzet ja! kerel kon niet verkroppen dat ik sneller was, raakte buiten westen en werd eind van dag pas wakker in ziekenhuis.
kreeg in eerste instantie te horen dat ik nooit meer kon lopen zo erg was het er aan toe met mijn been, half jaar rolstoel daarna halfjaar krukken, met veel wilskracht kan ik nu normaal lopen en merk je misschien af en toe nog dat ik raar loop.
veel jongens tegenpartij zijn wel langs geweest in ziekenhuis
Enige wat ik van die gast hoorde was dat hij met rood van veld ging, en dat hij uit team is gegooid.
ja ontwijken springen en alsnog bal mee krijgen was ik koning, had dat jaar al iets van 30 assists op mijn naam staan halverwege seizoen en zelf ook iets van 10 doelpunten.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, bah!levenslang schorsen die idioot!
Als je zoiets buiten het voetbal om flikt krijg je een rechtzaak aan je kont ('t is gewoon mishandeling), 'maar ho! met voetbal mag alles'![]()
Ik heb ook altijd rechtsbuiten gespeeld, met snelheid als kracht. Af en toe heb ik ook gewoon doodsschoppen moeten ontwijken van geirriteerde idioten.
Dan is het alleen nog maar hopen dat het goed af loopt. Dan nog zal het 9 van de 10 keer goed aflopen.. Maar de ene keer dat het mis gaat, gaat het wel heel goed mis, met dat van jou als gevolg..quote:Op maandag 6 mei 2013 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ontwijken springen en alsnog bal mee krijgen was ik koning, had dat jaar al iets van 30 assists op mijn naam staan halverwege seizoen en zelf ook iets van 10 doelpunten.
Niemand was ook verbaasd dat scouts naar mij en onze keeper keken.
Maar ja als er zo'n gast die 2 x zo breed is als jou op je af komt stormen en een schouderduw van krijgt met volle snelheid ... doe je niks aan.
Plus het feit dat die gast natuurlijk precies wist wat hij deed met dat grote lompe lichaam van hem. Gewoon grove mishandeling was het.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog maar hopen dat het goed af loopt. Dan nog zal het 9 van de 10 keer goed aflopen.. Maar de ene keer dat het mis gaat, gaat het wel heel goed mis, met dat van jou als gevolg..
Als je ziet hoe het er aan toe gaat bij professionele wedstrijden, dan kan je ook niet van amateurs verwachten dat ze zich gedragen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plus het feit dat die gast natuurlijk precies wist wat hij deed met dat grote lompe lichaam van hem. Gewoon grove mishandeling was het.
denksport?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:
ah well, ik kan weer lopen. helaas kan ik geen ander werk dan kantoorbaantjes doen.
en tja sport, zit er niet meer in voor mij, op fietsen na dat gaat gek genoeg wel goed.
Fietsen, zwemmen en misschien fitessen (spiergroepen trainen zonder je benen te belasten), of zal dat niet lukken?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:
ah well, ik kan weer lopen. helaas kan ik geen ander werk dan kantoorbaantjes doen.
en tja sport, zit er niet meer in voor mij, op fietsen na dat gaat gek genoeg wel goed.
zwemmen ging niet... na 10 baantjes verging ik van de pijn en zonk als een baksteen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fietsen, zwemmen en misschien fitessen (spiergroepen trainen zonder je benen te belasten), of zal dat niet lukken?
Zwemmen kan inderdaad zwaar zijn voor de benen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
zwemmen ging niet... na 10 baantjes verging ik van de pijn en zonk als een baksteen.
en tja ik heb het al beetje opgegeven, ik heb zelf nu een rek stok voor tussen de deur.
[ afbeelding ]
verder heb ik sporten maar opgegeven.
en denk sport.. daarvoor zit ik in BNW
agh van alles wel, maar straks loop ik er bij als jerommekequote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zwemmen kan inderdaad zwaar zijn voor de benen.
Fitness ook wel eens geprobeerd? Er zijn veel oefeningen waarbij je je benen niet nodig hebt. Dat zou misschien nog iets voor jou kunnen zijn als je echt nog wil sporten!
BNW is inderdaad ook een sport opzich, maar lichamelijke sport is af en toe ook wel eens fijn
Zo wil je er inderdaad ook niet bijlopenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh van alles wel, maar straks loop ik er bij als jerommeke![]()
dat vind ik nie wat.. dus houd het mooi bij fietsen elke dag 15 km
Doe maar niet. Alleen Lambiekje vind ik wel genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh van alles wel, maar straks loop ik er bij als jerommeke![]()
En tante Sidonia niet te vergetenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe maar niet. Alleen Lambiekje vind ik wel genoeg.
ehm bedoel je nu jezelfquote:
en suske en wiske en jerome en professor barabasquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm bedoel je nu jezelf![]()
of ... was die foto die ik in vrijmetselaars topic plaatste wat meer jij
Nou, hopelijk lijk ik wat meer op die foto. Zo'n kuif als Sidonia zou ik niet graag willenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm bedoel je nu jezelf![]()
of ... was die foto die ik in vrijmetselaars topic plaatste wat meer jij
En dat popje, Schanullekequote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en suske en wiske en jerome en professor barabas
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hopelijk lijk ik wat meer op die foto. Zo'n kuif als Sidonia zou ik niet graag willen
en de broer van lambiek de vliegende aapquote:
Vind het wel wat hebben zo'n kuifquote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hopelijk lijk ik wat meer op die foto. Zo'n kuif als Sidonia zou ik niet graag willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |