Mijn leven, wat moet ik nu?quote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was het dan. 14 topics vol terwijl het ook allemaal in 3 delen kon![]()
Ik moet naar Amsterdam om daar iets bij te wonen en een soort van rolletje spelen. Vanavond hoor ik wat ik precies moet doen...voor een zak poen.quote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we het maar niet meer over illuminati hebben, ik ben er ondertussen helemaal klaar mee.![]()
Ander onderwerp: koninginnedag!
(Dat ben ik ondertussen ook al zat eigenlijk)
Wat zijn jullie plannen?
quote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik moet naar Amsterdam om daar iets bij te wonen en een soort van rolletje spelen. Vanavond hoor ik wat ik precies moet doen...voor een zak poen.
Duidelijkquote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik moet naar Amsterdam om daar iets bij te wonen en een soort van rolletje spelen. Vanavond hoor ik wat ik precies moet doen...voor een zak poen.
Aha, je bent een actorquote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe niet zo engquote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
Oh ja de tv!
Zo meteen nog even wat lege videobanden halen en morgen alles tapen voor als er iets gebeurt.
msm, het is allemaal nep.quote:Op maandag 29 april 2013 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf gewoon thuis en kijk wel wat er op tv is
Je bent zelf nep.quote:
wat doe je hier als je de msm niet nep vindquote:
Je mag hier alleen komen als je de grote boze enge MSM niet gelooft en de alleswetende vage sites en blogs wel?quote:Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wat doe je hier als je de msm niet nep vind
quote:Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wat doe je hier als je de msm niet nep vind
Wij zijn goed bevriend met het Koningshuis, en Wij moeten zeggen, het zijn toffe peren.quote:Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
morgen doe ik net alles of ik van het koninghuis hou even lekker het konningslied zingen.
terwijl het konningshuis zo snel mogelijk van mijn mag op rotten.
wat bier drinken met wat vrienden denk dat we nog naar het dorp gaan kijken wat er te doen is.quote:Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Jij nog leuke plannen tribal (voor koninginnedag)?
Je kunt ook gewoon lekker thuis blijven en een serie gaan kijken ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
morgen doe ik net alles of ik van het koninghuis hou even lekker het konningslied zingen.
terwijl het konningshuis zo snel mogelijk van mijn mag op rotten.
Gezelligquote:Op maandag 29 april 2013 12:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wat bier drinken met wat vrienden denk dat we nog naar het dorp gaan kijken wat er te doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |