Full time hooligan inderdaad. Ik organiseer 'feestjes', bedenk tacktieken en maak draaiboeken.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop binnen een jaartje Architect/Stedenbouwkundige te zijn
Wat zou dat geweldig zijn!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:22 schreef theguyver het volgende:
[..]droom nieuw ajax stadion ontwerpen!
Dit is de SC, hier mag veel hoor .quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zou dat geweldig zijn!![]()
In VBL had ik nog iets gezegd, maar dat doe ik hier maar niet.
Ik wil mijn lieve en onschuldige reputatie hier behouden als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is de SC, hier mag veel hoor .
Spill!
Feyenoorders en PSV'ers zijn hier ook welkom hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil mijn lieve en onschuldige reputatie hier behouden als je het niet erg vindt.![]()
Daarnaast moet je Feyenoorders en PSVers hebben die er vol in gaan.![]()
twente supporter ook goed?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil mijn lieve en onschuldige reputatie hier behouden als je het niet erg vindt.![]()
Daarnaast moet je Feyenoorders en PSVers hebben die er vol in gaan.![]()
Oh, waar spelen die tegen dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
oeh morgen avond ...ben ik heel eventjes voor AZ
![]()
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
oeh morgen avond ...ben ik heel eventjes voor AZ
![]()
Bekerfinale tegen PSVquote:
Ohhhhh! Ja, dan ben ik ook voor AZquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
[..]
Bekerfinale tegen PSV
Juichen voor AZ in een Ajax tenue.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhhh! Ja, dan ben ik ook voor AZ
De lampjes mogen niet winnen![]()
Opportunisme for the winquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Juichen voor AZ in een Ajax tenue.![]()
[ afbeelding ]
wel slecht hoor als AZ supporter de belangrijkste wedstrijd van het jaar niet wetenquote:
Ik ben maar een leek hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
wel slecht hoor als AZ supporter de belangrijkste wedstrijd van het jaar niet wetenfoei
Jah zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben maar een leek hoorAjax en AZ hebben mijn voorkeur, maar omdat mijn neefje bij het tweede van Feyenoord gaat spelen vind ik Feyenoord ook top natuurlijk
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah zo kan ik het ook.
Dan ben ik voor N.E.C. omdat mijn oom daar keeper en assistent trainer en vroeger keeper was.
[ afbeelding ]
met Khalid Sinouh, Kalle Johnsson, Kelle Roos en Gábor Babos.
met zwarte aan mijn oom
Ik geef ook een gokje dat je het morgen ook compleet vergeet.
Waarschijnlijk druk bezig met nagels lakken of zo
denk denk denkquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Bedenk zo wel even een leuke TT mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |