dude ik heb je net gefeliciteerd, maar ik trek het weer in..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Kippenvel momentjes, wat kan voetbal toch mooi zijn
Zet je clubvoorkeur even uit het hoofd, en kijk er dan pas naar. Het is gewoon prachtigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
dude ik heb je net gefeliciteerd, maar ik trek het weer in..![]()
en het is AJAKKES
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel.
Maar niet zo scherp als die van katten hoor.
Vind het toch meer bij Liverpool horen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zet je clubvoorkeur even uit het hoofd, en kijk er dan pas naar. Het is gewoon prachtig![]()
Dat geldt overigens ook voor Celtic met 'You'll Never Walk Alone'
Prachtig
Ik lees net inderdaad dat Liverpool ermee begonnen is, dan gaat mijn voorkeur ook uit naar Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vind het toch meer bij Liverpool horen hoor.
Maar mooi is het wel.
Prachtig!quote:
Anfield road:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik lees net inderdaad dat Liverpool ermee begonnen is, dan gaat mijn voorkeur ook uit naar Liverpool.
[..]
Prachtig!![]()
Schotten en Ieren zijn hier bijzonder in. Al verliezen ze met 5-0, de sfeer is altijd geweldig!
HOLYSHITBALLS die stilettos zijn nog erger dan die van mijn ex... brrrrquote:
beetje nutteloos hek he.. je kan er zo omheen lopenquote:
Ja maar dat mag niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOLYSHITBALLS die stilettos zijn nog erger dan die van mijn ex... brrrr
[..]
beetje nutteloos hek he.. je kan er zo omheen lopen
Ik was eigenlijk even toe aan een rustig liedje als je het niet erg vindtquote:
ja / nee... documentjes aan het opvragen.. mailtjes maken copy paste tekst ... lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust. Allemaal druk aan het werk?
Dat klinkt inderdaad niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja / nee... documentjes aan het opvragen.. mailtjes maken copy paste tekst ... lekker makkelijk
nope wel saai..quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet zo moeilijk
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope wel saai..
Maja straks als ik mails weer heb controle van de documentatie.
dat doe ik thuis wel, stomme amerikaanse klote regels
Nog maar een middagjequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust. Allemaal druk aan het werk?
Zomer zit er alweer op, deze week en komende week grijs en koud, 'nederlands' weer dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef Blaadjes het volgende:
Neu niet aan het werk. Deze week nog lekker vrij.
Jammer dat het hier net begint te regenen.
quote:
Lekker voor al die mensen die hier weer massaal naar de campings zijn gekomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zomer zit er alweer op, deze week en komende week grijs en koud, 'nederlands' weer dus
[..]
Nou nou nou, doe eens niet zo kwaadaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker voor al die mensen die hier weer massaal naar de campings zijn gekomen.
Ach, daar kun je op wachten als je gaat kamperen in Nederland.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou nou nou, doe eens niet zo kwaadaardig.
inkoper groot amerikaans bedrijf in brandbeveiliging fireprotection en mechanical supplies.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Aha, oke!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
inkoper groot amerikaans bedrijf in brandbeveiliging fireprotection en mechanical supplies.
ik ben vernatwoordelijk voor de specials.. voorbeeldje: een roze brandblusser bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |