En druk het W-teken oefenen. Alleen de wijs- en ringvinger behoeven nog de nodige oefening, de rest gaat perfect!quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stukken beter!!!
Heb jij je oranje pak al aan Ferdo?
Ik probeer wstamppot te maken, maar het lukt me nietquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En druk het W-teken oefenen. Alleen de wijs- en ringvinger behoeven nog de nodige oefening, de rest gaat perfect!
En het rappen dan?quote:Op maandag 29 april 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
..en het tweestemmig zingen gaat ook niet zo goed
De rel die je wist die zou komen...quote:Op maandag 29 april 2013 12:48 schreef ajacied4lf het volgende:
'De W van wakker, stamppot eten', Hoe kom je erop
Al vond ik de hele rel lachwekkend.
Dat is toch die school annex strafkamp? Die is gesloten.quote:Op maandag 29 april 2013 13:24 schreef Gray het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Glenn Beck?
Dat was Glenn Mills.quote:Op maandag 29 april 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch die school annex strafkamp? Die is gesloten.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:08 schreef Gray het volgende:
Nee, Glenn Beck zou iets presenteren over Boston, een maandag geleden geloof ik.
Heb geen geluid, waarmee gaat hij dreigen?quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb geen geluid, waarmee gaat hij dreigen?
mis alnog de helft, mja.. kijk straks wel ffquote:Op maandag 29 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondertiteling even inschakelen
kerel is behoorlijk overtuigd van zichzelf en over wie heeft ie het?quote:Op maandag 29 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondertiteling even inschakelen
quote:Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Read more: http://www.rollingstone.c(...)130425#ixzz2RwCQ7tV5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |