haha inderdaad. Dus jij zit stiekem ook te kijken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu hebben ze de kans en niemand steekt 3 vingers op
Ja ik vind het fascinerendquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha inderdaad. Dus jij zit stiekem ook te kijken?
Dit is wel een beetje langdradig maar sommige dingen zijn wel mooi.quote:
Ja? Heeft Beatrix zoveel voor je betekend?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:34 schreef Blaadjes het volgende:
Hoezo waar slaat dat op? Ik ben daar niet eens en ik heb ook al een paar keer zitten janken. Hartstikke emotioneel man dit.
Heb je de prinses van Spanje gezien?!quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:38 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik zou Maxima haar ass wel een keer willen smacken
JA! Bea, mijn rots in de branding, mijn steun en toeverlaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja? Heeft Beatrix zoveel voor je betekend?
Is ze mijn ogen waardig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je de prinses van Spanje gezien?!
Ach jonge toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
JA! Bea, mijn rots in de branding, mijn steun en toeverlaat.
Met Wim Lex zal het nooit meer hetzelfde zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach jonge toch.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Niet geschikt voor op FOK!.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:45 schreef Kesefkesef het volgende:
Heeft ze ook nog foto's waar ze schaarser is gekleed?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet geschikt voor op FOK!.
En je hebt een DM/PM ban, dus dat gaat hem ook niet worden
Wat heeft ie uitgevroten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet geschikt voor op FOK!.
En je hebt een DM/PM ban, dus dat gaat hem ook niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |