quote:
quote:
watquote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die aflevering leuk van spongebob dat ze hem scheren in de vorm van een spook
wat heb je genomenquote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die aflevering leuk van spongebob dat ze hem scheren in de vorm van een spook
quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Adoreer mij of ik laat de alpaca's los.
Word ikquote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef Maisnon het volgende:
Hmm zal ik met Koninginnedag naar Eindhoven gaan of word ik dan doodgedrukt / slachtoffer van een aanslag / slachtoffer van de muziek van Mental Theo
ik haat lichamelijke inspanningquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
Maar DV omg zou je met me eens verhuisdozen willen halen? Ik kan t niet alleen om triljoen (waarvan 90% voor m'n kleding) dozen te dragen omg
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik haat lichamelijke inspanning
oh godquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe topicpointer
Wodka in me klauwen
En LB wil EK
dirtyquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja hallo denk je dat ik dit allemaal alleen kanquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik haat lichamelijke inspanning
fuuuuquote:
ey jordy wnnr gaan wij kaoloharde ganjachillings in maasjequote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
ey twollie wanneer gaan we play.com leegkopen?
quote:
altijd laagje voor laagje etenquote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vroeger vond ik die wel lekker, heb het me een beetje tegengegeten
laatste update: 2003quote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
levy
Fotoboek van gemeenkaboutertje
oh my gerdquote:Op zondag 28 april 2013 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
levy
Fotoboek van gemeenkaboutertje
ik was donderdag nog in maasje man blazertj kope allesquote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey jordy wnnr gaan wij kaoloharde ganjachillings in maasje
toch wel in maxiss hoop ikquote:Op zondag 28 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik was donderdag nog in maasje man blazertj kope alles
Ik doe met je meequote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Veel te veel veel te gelukkige koppeltjes op facebook.
Ik ga zuipen
ninja xdquote:
Blazerquote:Op zondag 28 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik was donderdag nog in maasje man blazertj kope alles
jijquote:
Flauwquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was voor dat gala outfit joh, ga geen écht pak aandoen___!!!!
Hoe ga je 't doen met dates, sollicitatiegesprekken, vergaderingen etc?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was voor dat gala outfit joh, ga geen écht pak aandoen___!!!!
Draag jij een pak op een date? Ik dacht dat wandelschoenen een afknapper waren, maar een jongen in pak is ook om te huilenquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe ga je 't doen met dates, sollicitatiegesprekken, vergaderingen etc?
Ik bedacht me de dag van tevoren om toch maar te gaan. Heb een kutmaat wat betreft pakken, zit het goed maar zijn de mouwen te kort, of ik pas er 5x in. Dus daar had ik geen zin in.quote:
een pak bij een date aan doen? omijn als een jongen dat deed en ik kom casual met een shirtje aan lach ik m uitquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keertje een goed pak op maat kopen. Heb je lang plezier van.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bedacht me de dag van tevoren om toch maar te gaan. Heb een kutmaat wat betreft pakken, zit het goed maar zijn de mouwen te kort, of ik pas er 5x in. Dus daar had ik geen zin in.
Naar een chique restaurant kan je echt niet met een tshirtje aankomen hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Draag jij een pak op een date? Ik dacht dat wandelschoenen een afknapper waren, maar een jongen in pak is ook om te huilen
Daten in een pak, ben geen patser manquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een pak bij een date aan doen? omijn als een jongen dat deed en ik kom casual met een shirtje aan lach ik m uit
Weet ik, maar dat wordt moeilijk de dag van tevoren, vandaar.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een keertje een goed pak op maat kopen. Heb je lang plezier van.
oh ja maar naar een chique restaurant als eerste date is niet verstandigquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar een chique restaurant kan je echt niet met een tshirtje aankomen hoor.
Doe mij maar een normaal restaurantquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ja maar naar een chique restaurant als eerste date is niet verstandig
tjakkaaaquote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een anonimiteitsmotivator.
Daten in Macdonalds, afknapperquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe mij maar een normaal restaurant
So what?quote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
straks is t niks aan
weg geld
de mannelijke manquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je als 2 jongens samen date, wie betaalt?
De ander ofc.quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je als 2 jongens samen date, wie betaalt?
Een overhemd is genoeg dan hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
De ander ofc.
Ik ga niet betalen, ik ben dan de vrouw.
quote:
want ik heb zo'n geweldig gevoel voor humorquote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongeeee
Ezell vond m wel grappig, je hebt gewoon geen humor!!!1!1!1!11
Je hebt de humor van een baksteenquote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongeeee
Ezell vond m wel grappig, je hebt gewoon geen humor!!!1!1!1!11
Ga poepen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt de humor van een baksteen
Ik zie het eigenlijk als standaard. Geeft altijd een goede indruk.quote:
Dus als je date je als verrassing meeneemt naar een chique restaurant, wijs je 't af?quote:Op zondag 28 april 2013 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een overhemd is genoeg dan hoor.
En ik ga niet op een date naar een chique restaurant.
Ik vind het nogal golddiggerachtigquote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk als standaard. Geeft altijd een goede indruk.
Eigenlijk heb ik ook maar 2 dates gehad in mijn hele leven, maar ach
kusje kusje kusjequote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef Trollscience het volgende:
ara is mij sgat voor altijd wij gaan trouwe en kinderen en ik donder stephan in een put
Ik 0x, na 1 ontmoeting/ONS ben ik diegene zat.quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk als standaard. Geeft altijd een goede indruk.
Eigenlijk heb ik ook maar 2 dates gehad in mijn hele leven, maar ach
so mooiquote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
ik luister female vocalist midwest emo #swag
Nee toch, de man is de kostwinner.quote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben erg ouderwets ingesteld.
Pas in een relatie zou ik dingen voor hem betalen.
Op een eerste date niet denk ik. In een relatie is het gewoon dat alletwee betalen vind ik. Niet alles gaan splitten enzo, maar dan de een, dan de ander. Moet natuurlijk gaanquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ben je niet verliefd, maar geil.quote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik 0x, na 1 ontmoeting/ONS ben ik diegene zat.
Ja is ook. Ik vind mannen ook het superieure ras. Maar in een relatie moet het wel van twee kanten komen.quote:
Ik krijg godverdomme nog een ijsje van jequote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blind date?quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je niet verliefd, maar geil.
Tevens waren allebei de dates eerste ontmoetingen
ja kom halen danquote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg godverdomme nog een ijsje van je
nieuw tv programma: hospice luisteren en zo lang mogelijk je tranen inhoudenquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was toen straks met dat album begonnen, ik maak het vandaag/morgen af.
Nope.quote:
Tuurlijk niet, maar ik trek ook geen galajurk aan op date, dus kom ik daar aan met mijn skinny jeans en allstars.quote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je date je als verrassing meeneemt naar een chique restaurant, wijs je 't af?
Als hij echt heel leuk is?
dan zijn de ijskraampjes nog niet openquote:
DEALIOquote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan zijn de ijskraampjes nog niet open
OF OF
we gaan naar de nachtwinkel en kopen daar een waterijsje
Met DV?quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope.
Of een nicht van een vriend van me, via facebookOf een FOK!ker. De eerste date was succesvol
is moeilijk manquote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nieuw tv programma: hospice luisteren en zo lang mogelijk je tranen inhouden
Neejoh, was geen date datquote:
Met sof niks geworden?quote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neejoh, was geen date datWas met sof
dit is veetttttquote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is moeilijk man
wat vind je hiervan
http://www.deezer.com/nl/track/62735269
sry voor de deezer link super underground staat niet op youtube jwz
Wij mannen gebruiken geld om te krijgen wat we willen, jullie seks.quote:[img]http://i.fokzi[img=600,771]http://img.pandawhale.com/post-19583-Frasier-Crane-sex-is-what-we-w-Rwxt.jpeg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
Ik ben best traditioneel wat sommige dingen betreft. Zo vind ik het altijd leuker als mijn vriend betaald. Desnoods met mijn pinpas. Ik vind het gewoon mooier staan. Op dates ook.
Verwen me, want ik ben een vrouw.
obviously notquote:
this, I guess. Ach ze is toch in spanje fuck itquote:
Nee, mannen moeten gewoon sowieso hun best doen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij mannen gebruiken geld om te krijgen wat we willen, jullie seks.
Tevens:
lukt het?quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tevens:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tevens:
Mij lukt alles zonder best te doen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, mannen moeten gewoon sowieso hun best doen.
Goed argument wel.quote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
Ik ben best traditioneel wat sommige dingen betreft. Zo vind ik het altijd leuker als mijn vriend betaald. Desnoods met mijn pinpas. Ik vind het gewoon mooier staan. Op dates ook.
Verwen me, want ik ben een vrouw.
ohquote:
EN HET HELPTquote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Veel te veel veel te gelukkige koppeltjes op facebook.
Ik ga zuipen
Ze zeggen dat borsten daar weinig mee te maken hebben. Heupen meer. En bil ook niet echt maar ,eer heup is vaak meer bilquote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
Het is puur instinct. Mannen zien een goeie kont of een goed stel tieten en iets in hun zegt "zij is vruchtbaar. Zij moet mijn kinderen baren", maar dat is vertaald als "daaaaaaaaayum TITS". Vrouwen willen voedsel voor hun kiddies dus die denken "die heeft geld! Fooooood" ofwel "Neuken."
Ik zou filosoof moeten worden.
Haha jij leest de Story.quote:
trustenquote:
fuck you, especially you and only you and your kind of evil womenquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
gewoon aan het lijntje houden en denken dat ze in je broekje kunnen komen en op het laatste moment doei zeggen
- 'YOU KNOW WHO'S YOUR EX?'
- 'who?'
- 'ME BYEE'
Alleen op de 24ste. Studiefinaciering jwz.quote:
als je een goeie kont hebt, heb je ook goeie heupen. En anders is er iets mis met je.quote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zeggen dat borsten daar weinig mee te maken hebben. Heupen meer. En bil ook niet echt maar ,eer heup is vaak meer bil
Ja hoe kom ik dan terugquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb nog wijn en rum hier
kom halen
laatste bus gaat om 0:33 vanaf zuiderdiep
ik maakte een grapje, zo ver zou ik het nooit laten gaanquote:Op zondag 28 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fuck you, especially you and only you and your kind of evil women
Ik haat jou ookquote:
BMW boyquote:Op zondag 28 april 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik maakte een grapje, zo ver zou ik het nooit laten gaan
anders had ik BMW boii nog
Ik moet om 12:00 contract tekenen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Morgen. Moet om 18;30 werken dus dan ga je weer mee
quote:is weg
le troll xdxdquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
ik ging trollen bij EK maar het werkte niet
Doe eens aardig tegen mij.quote:Op maandag 29 april 2013 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik laat je morgen mooi staan. Doei
hahaquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
ik ging trollen bij EK maar het werkte niet
le 9gag troll xdquote:
quote:
le VA is le douche xdxdquote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en het woord ''le'' ergens voor zetten is regelrechte cringe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en het woord ''le'' ergens voor zetten is regelrechte cringe
En jij hoeft niet een heel verhaal op Fok van mijn fb te gooienquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Taex, je moet je fb vrienden filteren op het gebruik van interpunctie
[..]
yoloquote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
wooow desinfecterende handgel en losse velletjes langs je nagelriem is geen goede combo
Ik heb gedubbelcheked op verwijzingen hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
En jij hoeft niet een heel verhaal op Fok van mijn fb te gooien
Nee maakt niks uit verder
Is een vriendin van mijn ma, lief vrouwtje ditdat en bij mij hoeven mensen dus echt niet op hun spelling te letten.
Het is het internet, geen Nederlands examen
horecaquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
Jongens, noem eens een leuk en flexibel bijbaantje.
oh shit even weghalen dan, dacht dat dat beter verhuld zou zijn ivm wie het mag zien en wie nietquote:Op maandag 29 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
Trouwens tax, weet niet of het de bedoeling is, maar ik kwam in 3 seconde achter je FB en die van prom.
wats je tumblrquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef heloef het volgende:
Ik heb "Le" voor mijn naam staan op Tumblr.
Iets op HU?quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
Jongens, noem eens een leuk en flexibel bijbaantje.
huurduurrrr mapsquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ezell hij woont in de zuilen
waarsda
Beter, beter. Slaap lekker.quote:
Ach heb je gelijk in hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gedubbelcheked op verwijzingen hoorMaar 40+ ers op facebook zijn vaak bijna allemaal zo
![]()
![]()
Viel gewoon op, niks tegen haar verder enzo
Ik wist t al paar weken terug.quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh shit even weghalen dan, dacht dat dat beter verhuld zou zijn ivm wie het mag zien en wie niet
quote:
Da's met de bus ongeveer een kwartier van het centrum af. Mijn wijk ligt ernaast.quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarsda
goede buurt of kom ik in een ghetto?quote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's met de bus ongeveer een kwartier van het centrum af. Mijn wijk ligt ernaast.
Maakt mij niks uit hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
Trouwens tax, weet niet of het de bedoeling is, maar ik kwam in 3 seconde achter je FB en die van prom.
Heel ver van de bewoonde wereld. Eens tot 8 uur smorgens gewacht op de trein daar in de winter. Drama.quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarsda
quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee je moeder wou wachten tot moederdag :S
quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt de humor van een baksteen
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IF YOU WITH ME NOW, SHOW ME A SIGN!
Ksst. Doe eens wat aan je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik knap ben dan vergaat de wereld vandaag.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IF YOU WITH ME NOW, SHOW ME A SIGN!
Nah, redelijk. Je hebt wel delen van de wijk die er ghetto uitzien.quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goede buurt of kom ik in een ghetto?
Ahh oke. Bambisquote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, redelijk. Je hebt wel delen van de wijk die er ghetto uitzien.Maar over het algemeen wel een prima buurtje. Veel studenten. En ze hebben daar een leuk parkje met Bambi's.
Dat heb ik nooit gehad to be honestquote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ksst. Doe eens wat aan je zelfvertrouwen.
Alsof jij mijn voornaam nog niet weet.quote:
Dat merk ik, maar het is gewoon niet nodig. Ik heb die tijd ook gehad en het werkt alleen maar tegenquote:Op maandag 29 april 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad to be honestmaar daar ga ik niemand hier mee opzadelen verder, das niet mn bedoeling.
zo heet je tumblr?quote:Op maandag 29 april 2013 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij mijn voornaam nog niet weet.
Ja.quote:
xoquote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga van fok whatsapp begint interessant te worden doei autisten
Gewoon doen als je het leuk lijktquote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets op HU?
Op de RUG zoeken ze mentoren voor eerstejaars volgend jaar, ik twijfel nog of ik wil solliciteren daarvoor
Oke, doe de groeten aan je Zuilense vriend.quote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
Maar ik zit niet op whatsapp nuquote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Piraten gaan haten.quote:
Klopt. Eigenlijk zie ik haar (misschien) dinsdag pas, smorgens rond 5 uurquote:
Ohja, daar zou het wel op kunnen mislopenquote:Op maandag 29 april 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze eisen wel een P, ik weet dus niet of ik dat wel dit jaar haal.
Dan kan ze je vertellen hoe ik ben en dat het geweldig was etc.quote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk zie ik haar (misschien) dinsdag pas, smorgens rond 5 uur
Ik kijk wel, eerst verhuizen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar zou het wel op kunnen mislopen
heeft ze al verteldquote:Op maandag 29 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan ze je vertellen hoe ik ben en dat het geweldig was etc.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 1 post verschil, anders stond ik nu 2de
In a world where no donkeys exist, there are no democratsquote:Op maandag 29 april 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Imagine no donkeys. I wonder if you can.
Take a sad donkey and make it better.quote:Op maandag 29 april 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In a world where no donkeys exist, there are no democrats
Nee, dan stond je alleen op de derde plekquote:Op maandag 29 april 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 1 post verschil, anders stond ik nu 2de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |