Ja is ook. Ik vind mannen ook het superieure ras. Maar in een relatie moet het wel van twee kanten komen.quote:
Ik krijg godverdomme nog een ijsje van jequote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben erg ouderwets ingesteld.
Pas in een relatie zou ik dingen voor hem betalen.
Blind date?quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je niet verliefd, maar geil.
Tevens waren allebei de dates eerste ontmoetingen
ja kom halen danquote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg godverdomme nog een ijsje van je
nieuw tv programma: hospice luisteren en zo lang mogelijk je tranen inhoudenquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was toen straks met dat album begonnen, ik maak het vandaag/morgen af.
Nope.quote:
Tuurlijk niet, maar ik trek ook geen galajurk aan op date, dus kom ik daar aan met mijn skinny jeans en allstars.quote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je date je als verrassing meeneemt naar een chique restaurant, wijs je 't af?
Als hij echt heel leuk is?
dan zijn de ijskraampjes nog niet openquote:
DEALIOquote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan zijn de ijskraampjes nog niet open
OF OF
we gaan naar de nachtwinkel en kopen daar een waterijsje
Met DV?quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope.
Of een nicht van een vriend van me, via facebookOf een FOK!ker. De eerste date was succesvol
is moeilijk manquote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nieuw tv programma: hospice luisteren en zo lang mogelijk je tranen inhouden
Neejoh, was geen date datquote:
Met sof niks geworden?quote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neejoh, was geen date datWas met sof
dit is veetttttquote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is moeilijk man
wat vind je hiervan
http://www.deezer.com/nl/track/62735269
sry voor de deezer link super underground staat niet op youtube jwz
Wij mannen gebruiken geld om te krijgen wat we willen, jullie seks.quote:[img]http://i.fokzi[img=600,771]http://img.pandawhale.com/post-19583-Frasier-Crane-sex-is-what-we-w-Rwxt.jpeg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
Ik ben best traditioneel wat sommige dingen betreft. Zo vind ik het altijd leuker als mijn vriend betaald. Desnoods met mijn pinpas. Ik vind het gewoon mooier staan. Op dates ook.
Verwen me, want ik ben een vrouw.
obviously notquote:
this, I guess. Ach ze is toch in spanje fuck itquote:
Nee, mannen moeten gewoon sowieso hun best doen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij mannen gebruiken geld om te krijgen wat we willen, jullie seks.
Tevens:
lukt het?quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tevens:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tevens:
Mij lukt alles zonder best te doen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, mannen moeten gewoon sowieso hun best doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |