En jij hoeft niet een heel verhaal op Fok van mijn fb te gooienquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Taex, je moet je fb vrienden filteren op het gebruik van interpunctie
[..]
yoloquote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
wooow desinfecterende handgel en losse velletjes langs je nagelriem is geen goede combo
Ik heb gedubbelcheked op verwijzingen hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
En jij hoeft niet een heel verhaal op Fok van mijn fb te gooien
Nee maakt niks uit verder
Is een vriendin van mijn ma, lief vrouwtje ditdat en bij mij hoeven mensen dus echt niet op hun spelling te letten.
Het is het internet, geen Nederlands examen
horecaquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
Jongens, noem eens een leuk en flexibel bijbaantje.
oh shit even weghalen dan, dacht dat dat beter verhuld zou zijn ivm wie het mag zien en wie nietquote:Op maandag 29 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
Trouwens tax, weet niet of het de bedoeling is, maar ik kwam in 3 seconde achter je FB en die van prom.
wats je tumblrquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef heloef het volgende:
Ik heb "Le" voor mijn naam staan op Tumblr.
Iets op HU?quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
Jongens, noem eens een leuk en flexibel bijbaantje.
huurduurrrr mapsquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ezell hij woont in de zuilen
waarsda
Beter, beter. Slaap lekker.quote:
Ach heb je gelijk in hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gedubbelcheked op verwijzingen hoorMaar 40+ ers op facebook zijn vaak bijna allemaal zo
![]()
![]()
Viel gewoon op, niks tegen haar verder enzo
Ik wist t al paar weken terug.quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh shit even weghalen dan, dacht dat dat beter verhuld zou zijn ivm wie het mag zien en wie niet
quote:
Da's met de bus ongeveer een kwartier van het centrum af. Mijn wijk ligt ernaast.quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarsda
goede buurt of kom ik in een ghetto?quote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's met de bus ongeveer een kwartier van het centrum af. Mijn wijk ligt ernaast.
Maakt mij niks uit hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
Trouwens tax, weet niet of het de bedoeling is, maar ik kwam in 3 seconde achter je FB en die van prom.
Heel ver van de bewoonde wereld. Eens tot 8 uur smorgens gewacht op de trein daar in de winter. Drama.quote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarsda
quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee je moeder wou wachten tot moederdag :S
quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt de humor van een baksteen
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IF YOU WITH ME NOW, SHOW ME A SIGN!
Ksst. Doe eens wat aan je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik knap ben dan vergaat de wereld vandaag.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IF YOU WITH ME NOW, SHOW ME A SIGN!
Nah, redelijk. Je hebt wel delen van de wijk die er ghetto uitzien.quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goede buurt of kom ik in een ghetto?
Ahh oke. Bambisquote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, redelijk. Je hebt wel delen van de wijk die er ghetto uitzien.Maar over het algemeen wel een prima buurtje. Veel studenten. En ze hebben daar een leuk parkje met Bambi's.
Dat heb ik nooit gehad to be honestquote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ksst. Doe eens wat aan je zelfvertrouwen.
Alsof jij mijn voornaam nog niet weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |