BMW boyquote:Op zondag 28 april 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik maakte een grapje, zo ver zou ik het nooit laten gaan
anders had ik BMW boii nog
Ik moet om 12:00 contract tekenen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Morgen. Moet om 18;30 werken dus dan ga je weer mee
quote:is weg
le troll xdxdquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
ik ging trollen bij EK maar het werkte niet
Doe eens aardig tegen mij.quote:Op maandag 29 april 2013 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik laat je morgen mooi staan. Doei
hahaquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
ik ging trollen bij EK maar het werkte niet
le 9gag troll xdquote:
quote:
le VA is le douche xdxdquote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en het woord ''le'' ergens voor zetten is regelrechte cringe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en het woord ''le'' ergens voor zetten is regelrechte cringe
En jij hoeft niet een heel verhaal op Fok van mijn fb te gooienquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Taex, je moet je fb vrienden filteren op het gebruik van interpunctie
[..]
yoloquote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
wooow desinfecterende handgel en losse velletjes langs je nagelriem is geen goede combo
Ik heb gedubbelcheked op verwijzingen hoorquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
En jij hoeft niet een heel verhaal op Fok van mijn fb te gooien
Nee maakt niks uit verder
Is een vriendin van mijn ma, lief vrouwtje ditdat en bij mij hoeven mensen dus echt niet op hun spelling te letten.
Het is het internet, geen Nederlands examen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |