ik was donderdag nog in maasje man blazertj kope allesquote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey jordy wnnr gaan wij kaoloharde ganjachillings in maasje
toch wel in maxiss hoop ikquote:Op zondag 28 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik was donderdag nog in maasje man blazertj kope alles
Ik doe met je meequote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Veel te veel veel te gelukkige koppeltjes op facebook.
Ik ga zuipen
ninja xdquote:
Blazerquote:Op zondag 28 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik was donderdag nog in maasje man blazertj kope alles
jijquote:
Flauwquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was voor dat gala outfit joh, ga geen écht pak aandoen___!!!!
Hoe ga je 't doen met dates, sollicitatiegesprekken, vergaderingen etc?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was voor dat gala outfit joh, ga geen écht pak aandoen___!!!!
Draag jij een pak op een date? Ik dacht dat wandelschoenen een afknapper waren, maar een jongen in pak is ook om te huilenquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe ga je 't doen met dates, sollicitatiegesprekken, vergaderingen etc?
Ik bedacht me de dag van tevoren om toch maar te gaan. Heb een kutmaat wat betreft pakken, zit het goed maar zijn de mouwen te kort, of ik pas er 5x in. Dus daar had ik geen zin in.quote:
een pak bij een date aan doen? omijn als een jongen dat deed en ik kom casual met een shirtje aan lach ik m uitquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keertje een goed pak op maat kopen. Heb je lang plezier van.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bedacht me de dag van tevoren om toch maar te gaan. Heb een kutmaat wat betreft pakken, zit het goed maar zijn de mouwen te kort, of ik pas er 5x in. Dus daar had ik geen zin in.
Naar een chique restaurant kan je echt niet met een tshirtje aankomen hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Draag jij een pak op een date? Ik dacht dat wandelschoenen een afknapper waren, maar een jongen in pak is ook om te huilen
Daten in een pak, ben geen patser manquote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |