quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee je moeder wou wachten tot moederdag :S
quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IF YOU WITH ME NOW, SHOW ME A SIGN!
Ksst. Doe eens wat aan je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik knap ben dan vergaat de wereld vandaag.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IF YOU WITH ME NOW, SHOW ME A SIGN!
Nah, redelijk. Je hebt wel delen van de wijk die er ghetto uitzien.quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goede buurt of kom ik in een ghetto?
Ahh oke. Bambisquote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, redelijk. Je hebt wel delen van de wijk die er ghetto uitzien.Maar over het algemeen wel een prima buurtje. Veel studenten. En ze hebben daar een leuk parkje met Bambi's.
Dat heb ik nooit gehad to be honestquote:Op maandag 29 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ksst. Doe eens wat aan je zelfvertrouwen.
Alsof jij mijn voornaam nog niet weet.quote:
Dat merk ik, maar het is gewoon niet nodig. Ik heb die tijd ook gehad en het werkt alleen maar tegenquote:Op maandag 29 april 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad to be honestmaar daar ga ik niemand hier mee opzadelen verder, das niet mn bedoeling.
zo heet je tumblr?quote:Op maandag 29 april 2013 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij mijn voornaam nog niet weet.
Ja.quote:
xoquote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga van fok whatsapp begint interessant te worden doei autisten
Gewoon doen als je het leuk lijktquote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets op HU?
Op de RUG zoeken ze mentoren voor eerstejaars volgend jaar, ik twijfel nog of ik wil solliciteren daarvoor
Oke, doe de groeten aan je Zuilense vriend.quote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
Maar ik zit niet op whatsapp nuquote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Piraten gaan haten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |