Dat merk ik, maar het is gewoon niet nodig. Ik heb die tijd ook gehad en het werkt alleen maar tegenquote:Op maandag 29 april 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad to be honestmaar daar ga ik niemand hier mee opzadelen verder, das niet mn bedoeling.
zo heet je tumblr?quote:Op maandag 29 april 2013 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij mijn voornaam nog niet weet.
Ja.quote:
xoquote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga van fok whatsapp begint interessant te worden doei autisten
Gewoon doen als je het leuk lijktquote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets op HU?
Op de RUG zoeken ze mentoren voor eerstejaars volgend jaar, ik twijfel nog of ik wil solliciteren daarvoor
Oke, doe de groeten aan je Zuilense vriend.quote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
Maar ik zit niet op whatsapp nuquote:Op maandag 29 april 2013 00:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Piraten gaan haten.quote:
Klopt. Eigenlijk zie ik haar (misschien) dinsdag pas, smorgens rond 5 uurquote:
Ohja, daar zou het wel op kunnen mislopenquote:Op maandag 29 april 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze eisen wel een P, ik weet dus niet of ik dat wel dit jaar haal.
Dan kan ze je vertellen hoe ik ben en dat het geweldig was etc.quote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk zie ik haar (misschien) dinsdag pas, smorgens rond 5 uur
Ik kijk wel, eerst verhuizen.quote:Op maandag 29 april 2013 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar zou het wel op kunnen mislopen
heeft ze al verteldquote:Op maandag 29 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan ze je vertellen hoe ik ben en dat het geweldig was etc.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 1 post verschil, anders stond ik nu 2de
In a world where no donkeys exist, there are no democratsquote:Op maandag 29 april 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Imagine no donkeys. I wonder if you can.
Take a sad donkey and make it better.quote:Op maandag 29 april 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In a world where no donkeys exist, there are no democrats
Nee, dan stond je alleen op de derde plekquote:Op maandag 29 april 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 1 post verschil, anders stond ik nu 2de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |