quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef Mabawa. het volgende:
Er zit gewoon een 3 cm groot, bewegend kindje in mijn buik!!
Wow dat is inderdaad groot al!quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
Vorige week dinsdag was de lengte van Pino's voet 3cm(grootpoot!)
Wow, reality check!quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
Vorige week dinsdag was de lengte van Pino's voet 3cm(grootpoot!)
gebroken vliezen.....quote:
Oh wat erg, ben je op de helft en denk je eigenlijk het enge gedeelte achter de rug te hebben..quote:
Ik ben veel gewend, heel veel gewend, maar dit zien we normaal nooit op de IC. (helaas was mama dusdanig instabiel, dat ze haar niet op de afdeling durften te laten bevallen...)quote:Op maandag 29 april 2013 21:36 schreef Mabawa. het volgende:
Ontzettend naar om dat te zien he BJ. Raaf besef is dat. Hier als vpk op gyn/ob ook 'veel te veel' gezien.
ja, dat gaat hier prima... En anders kan ik altijd Poppedein opzoekenquote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Mabawa. het volgende:
Ja ondanks de gewenning greep elke casus me toch steeds wel aan, maar als je het helemaal nooit ziet kan ik me heel goed voorstellen dat je daar nog extra over nadenkt.
Kun je een beetje met je collega's praten?
Geweldig!quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef Mabawa. het volgende:
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja, dat gaat hier prima... En anders kan ik altijd Poppedein opzoeken![]()
Vond het ook niet zozeer naar om te zien, maar wel bijzonder indrukwekkend....echt zo mini, maar wel echt compleet... minioortjes, minineusje, vingertjes.....
Dit is ook meer wat ik bedoelde ja. Niet naar om het kindje te zien maar om die situatie te moeten zien/mee te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:34 schreef klumsy het volgende:
BJ ik vond het ook helemaal niet naar om te zien, de gedachten en het besef van het verlies maken het een nare situatie, maar zo een klein mensje helemaal perfect, dat is zo bijzonder om te zien...
En ik zag een tijdje terug dat ik van die rare vlekken op mijn borsten had...lijkt een beetje op opgedroogde lijmquote:
Laten we het daar op houden ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, hier ook.Hormonen hè, hormonen.
Dat is dus opgedroogde melk. Je hebt lektietenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik zag een tijdje terug dat ik van die rare vlekken op mijn borsten had...lijkt een beetje op opgedroogde lijm![]()
En dan die prinsesjes op het balkon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, hier ook.Hormonen hè, hormonen.
Mei is gaafquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef Shandaly het volgende:
Wat een rust hier vandaag! Iedereen de laatste koninginnedag aan het vieren?
Ik doe niet veel anders dan bankhangen en tv-kijken... heb niet zoveel met het koningshuis eigenlijk, maar vind dit toch wel weer tof om mee te maken.
En aangezien alles nog steeds rustig is in mijn buik, kunnen we er nu wel vanuitgaan dat ik echt een Mei-kindje krijg
Leuk Cwen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:02 schreef Cwen het volgende:
Hier veel te fanatiek kleertjes geshopt op de rommelmarkt
En nu helemaal stuk op de bank, maar het was het waard!
Toastje met brie kan gewoon, hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:03 schreef Juud79 het volgende:
Ik in een Tripel Karmeliet bier, en een toastje met brie.![]()
Ow en Sushi....
Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik lust het dus niet als ik zwanger ben....suf he...
Ja, dat dus wel en al twee keer geprobeerd, maar dan smaakt het vies....quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?
Hier nog een... Brok in m'n keel zelfs...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kippenvel bij het Koningsliedfijn hoor die hormonen
.
Lijkt of isquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou ben ik vegetariër dus ik kan ernaast zitten, maar slaan Nlse zwangeren de biefstuk niet over omdat die goed doorbakken meestal op een schoenzool lijkt?
Probeer eens een camembert of een coulommiers, best kans dat je die nog wel vindt smakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, dat dus wel en al twee keer geprobeerd, maar dan smaakt het vies....
Vorige zwangerschap ook zo...voor de rest is niet veel gelijk, maar dat wel.
Dan moet je wel absurd veel kaneel eten hoor.quote:
Volgens mij staat er eentje op de site van het voedingscentrum.quote:Is er ergens echt een duidelijke lijst met te vermijden eten en drinken te vinden?
Ja, dat zijn dus dingen die ik lastig vond: hoeveel mag je dan van dingen en hoeveel niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel absurd veel kaneel eten hoor.
Bedankt! Ik ga meteen even kijkenquote:Volgens mij staat er eentje op de site van het voedingscentrum.
En bij de straaljagers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Limone het volgende:
Brok in de keel, check! Bij:
- het koningslied
- Ali B
- Alle sportplaatjes
- WA als baby
Spirit, misschien dus toch? In elk geval een soort start... spannend hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 14:03 schreef Sull het volgende:
Spirit, zou dinsdag niet leuk zijn? De laatste koninginnedag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |