Hmm, dan moet ik het hier ook maar eens checken, mijn BMI was ook net boven de 30, dus om die reden krijg ik ook de hele riedel. Ze doen die echo met 28 weken hier wel op de praktijk als het goed is, dat is dan wel fijn.quote:Op maandag 29 april 2013 11:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat is hier het protocol bij een BMI boven de 30, dan krijg je bij 28,32 en 36 weken nog een groei echo om te zien of de baby niet te groot is.
Net zoals ik een consult bij een dietiste aangeboden kreeg(vond ik dan niet nodig), en dus de glucose test.
Omdat ik iets overgewicht heb op het momentquote:Op maandag 29 april 2013 09:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wrom moet je nuchter bloed prikken angelaatje?
ow oke, dacht als voor de eerste trimester bloedcontrole, maar daar hoef je niet nuchter voor te zijnquote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef angelatje het volgende:
[..]
Omdat ik iets overgewicht heb op het moment
Dit is dus lieve kleine Damian. Uitgesproken op de Engelse manier.quote:
Bij mij zou het ook eerst gesplitst worden ivm tijdgebrek, maar ze vonden toch nog ergens een dag waarop de echo en de intake tegelijkertijd konden. Zal dus wel iets met tijd te maken hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 15:00 schreef Dyre het volgende:
Mandy, wat een leuk ventje![]()
Wat gaat dit topic hard zeg!
Ik heb net de verloskundige gebeld voor een 1e afspraak. Wel nog even snel een testje gedaan van tevorenOver 3 weken de eerste echo en de dag erna het intakegesprekje
(waarom dat niet tegelijkertijd kan snap ik ook niet. Heb er eigenlijk in alle spanning niet aan gedacht en het meisje aan de andere kant van de lijn was zo lief
)
quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef Mabawa. het volgende:
Er zit gewoon een 3 cm groot bewegend kindje in mijn buik!!
quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef Mabawa. het volgende:
Er zit gewoon een 3 cm groot, bewegend kindje in mijn buik!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |