En ik zag een tijdje terug dat ik van die rare vlekken op mijn borsten had...lijkt een beetje op opgedroogde lijmquote:
Laten we het daar op houden ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, hier ook.Hormonen hè, hormonen.
Dat is dus opgedroogde melk. Je hebt lektietenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik zag een tijdje terug dat ik van die rare vlekken op mijn borsten had...lijkt een beetje op opgedroogde lijm![]()
En dan die prinsesjes op het balkon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, hier ook.Hormonen hè, hormonen.
Mei is gaafquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef Shandaly het volgende:
Wat een rust hier vandaag! Iedereen de laatste koninginnedag aan het vieren?
Ik doe niet veel anders dan bankhangen en tv-kijken... heb niet zoveel met het koningshuis eigenlijk, maar vind dit toch wel weer tof om mee te maken.
En aangezien alles nog steeds rustig is in mijn buik, kunnen we er nu wel vanuitgaan dat ik echt een Mei-kindje krijg
Leuk Cwen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:02 schreef Cwen het volgende:
Hier veel te fanatiek kleertjes geshopt op de rommelmarkt
En nu helemaal stuk op de bank, maar het was het waard!
Toastje met brie kan gewoon, hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:03 schreef Juud79 het volgende:
Ik in een Tripel Karmeliet bier, en een toastje met brie.![]()
Ow en Sushi....
Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik lust het dus niet als ik zwanger ben....suf he...
Ja, dat dus wel en al twee keer geprobeerd, maar dan smaakt het vies....quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |