Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik lust het dus niet als ik zwanger ben....suf he...
Ja, dat dus wel en al twee keer geprobeerd, maar dan smaakt het vies....quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?
Hier nog een... Brok in m'n keel zelfs...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kippenvel bij het Koningsliedfijn hoor die hormonen
.
Lijkt of isquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou ben ik vegetariër dus ik kan ernaast zitten, maar slaan Nlse zwangeren de biefstuk niet over omdat die goed doorbakken meestal op een schoenzool lijkt?
Probeer eens een camembert of een coulommiers, best kans dat je die nog wel vindt smakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, dat dus wel en al twee keer geprobeerd, maar dan smaakt het vies....
Vorige zwangerschap ook zo...voor de rest is niet veel gelijk, maar dat wel.
Dan moet je wel absurd veel kaneel eten hoor.quote:
Volgens mij staat er eentje op de site van het voedingscentrum.quote:Is er ergens echt een duidelijke lijst met te vermijden eten en drinken te vinden?
Ja, dat zijn dus dingen die ik lastig vond: hoeveel mag je dan van dingen en hoeveel niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel absurd veel kaneel eten hoor.
Bedankt! Ik ga meteen even kijkenquote:Volgens mij staat er eentje op de site van het voedingscentrum.
En bij de straaljagers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Limone het volgende:
Brok in de keel, check! Bij:
- het koningslied
- Ali B
- Alle sportplaatjes
- WA als baby
Spirit, misschien dus toch? In elk geval een soort start... spannend hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 14:03 schreef Sull het volgende:
Spirit, zou dinsdag niet leuk zijn? De laatste koninginnedag?
Haha, helderziend? Vandaag komt ze nog niet hoor, op zijn vroegst morgen, ALS het dus het echte werk isquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef Sull het volgende:
[..]
Spirit, misschien dus toch? In elk geval een soort start... spannend hoor!
*Box tissues doorschuift*quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Die kwamen hier live over! Super exciting
Zet hem op ijdele troelaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Spirit82 het volgende:
Douchen maakte de zaak alleen maar ergermaar nu ik weer lekker op m'n zij in bed lig gaat het beter.
Ik zit nu alleen met 1 groot probleem: als ik nu ga slapen met nat haar is straks m'n hoofd ontploft op de schattige bevallingsfoto's... (Ja dat ik daar nog over na kan denken geeft aan dat het (nog) goed gaat)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Spirit82 het volgende:
Nou zeg, slapen was een slecht idee. Word net wakker en echt geen wee meer te bekennen
Ja zeg, ik hoopte op wat spanning en sensatie tijdens het voedenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Spirit82 het volgende:
Nou zeg, slapen was een slecht idee. Word net wakker en echt geen wee meer te bekennen
Te vaakquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:34 schreef Spirit82 het volgende:
Oh god, hoe vaak ga ik dit van teveel mensen horen vandaag
Maar het is beter dan dodenherdenking!
Herkenbaar hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:17 schreef ymme het volgende:
Ik heb trouwens iets vreemds de laatste weken.
Als ik langer dan 15 min loop ofzo dan krijg ik pijn in mijn rechterbil, wat na een poosje doorstraalt naar mijn onderrug en bovenste gedeelte van mijn bovenbeen. Net of het 'erin schiet' bij elke stap die ik dan doe. En ga ik dan op mijn kont zitten, krijg ik krampen in mijn bil.
Ik meen me te herinneren dat het nuchter niet hoger dan 5,1 mag zijn en na 2 uur onder de 8,5 moet zijn. Maar, correct me if I'm wrongquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:36 schreef Juud79 het volgende:
Psies, een babyluier, dan kan je er weer een aantal weeen tegen.![]()
(ervaringsdeskundige)
Zet hem op Spirit, spannend hoor!![]()
Hier suikertest gehad, nuchter was het 4.3 en twee uur na inname van het drankje was het 6.2 dus prima voor zover ik begreep.
Ik kon op internet verder niet zo de min/max waardes vinden die je mag hebben, dus als iemand dat weet, dan hoor ik het graag.
Met een glaasje vruchtwater erbij?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi gezellig spirit
beste ontvangst voor de vk ever...met koffie en zelfgemaakte koekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |