Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik lust het dus niet als ik zwanger ben....suf he...
Ja, dat dus wel en al twee keer geprobeerd, maar dan smaakt het vies....quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb je er dus ook geen zin in, lijkt me?
Hier nog een... Brok in m'n keel zelfs...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kippenvel bij het Koningsliedfijn hoor die hormonen
.
Lijkt of isquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou ben ik vegetariër dus ik kan ernaast zitten, maar slaan Nlse zwangeren de biefstuk niet over omdat die goed doorbakken meestal op een schoenzool lijkt?
Probeer eens een camembert of een coulommiers, best kans dat je die nog wel vindt smakenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, dat dus wel en al twee keer geprobeerd, maar dan smaakt het vies....
Vorige zwangerschap ook zo...voor de rest is niet veel gelijk, maar dat wel.
Dan moet je wel absurd veel kaneel eten hoor.quote:
Volgens mij staat er eentje op de site van het voedingscentrum.quote:Is er ergens echt een duidelijke lijst met te vermijden eten en drinken te vinden?
Ja, dat zijn dus dingen die ik lastig vond: hoeveel mag je dan van dingen en hoeveel niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel absurd veel kaneel eten hoor.
Bedankt! Ik ga meteen even kijkenquote:Volgens mij staat er eentje op de site van het voedingscentrum.
En bij de straaljagers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Limone het volgende:
Brok in de keel, check! Bij:
- het koningslied
- Ali B
- Alle sportplaatjes
- WA als baby
Spirit, misschien dus toch? In elk geval een soort start... spannend hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 14:03 schreef Sull het volgende:
Spirit, zou dinsdag niet leuk zijn? De laatste koninginnedag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |