nutteloze dingen nog te doen voor school enzoquote:Op zondag 28 april 2013 01:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, leuke dag gehad.
Hoezo gaat wel?
Ik heb maandag een deadline voor een zelf reflectie verslagquote:Op zondag 28 april 2013 01:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nutteloze dingen nog te doen voor school enzo
ook zoiets zinloosquote:Op zondag 28 april 2013 01:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb maandag een deadline voor een zelf reflectie verslagnog niet begonnen want druk dus morgen maar doen
snap er geen kut vanquote:
Ben je het huis uit gezet?quote:Op zondag 28 april 2013 09:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens heb ik mijn pa verteld van mijn tattoo
nee ik vertelde het en het enige wat hij deed was mij 2 sec aankijken met een blik van 'ik kan niet geloven dat je dit gedaan hebt/boos' en toen is ie weg gelopenquote:Op zondag 28 april 2013 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
snap er geen kut van
[..]
Ben je het huis uit gezet?
The silent treatment dus, voor zover dat niet bezig was dan.quote:Op zondag 28 april 2013 10:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik vertelde het en het enige wat hij deed was mij 2 sec aankijken met een blik van 'ik kan niet geloven dat je dit gedaan hebt/boos' en toen is ie weg gelopen
Inderdaad. Hij wil er nog niks vanaf weten, terwijl ik weet dat hij 'm wel mooi gaat vindenquote:Op zondag 28 april 2013 10:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
T
[..]
The silent treatment dus, voor zover dat niet bezig was dan.
Hij is ook b ehoorlijk mooi moet ik zeggenquote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij wil er nog niks vanaf weten, terwijl ik weet dat hij 'm wel mooi gaat vinden
dankjequote:Op zondag 28 april 2013 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is ook b ehoorlijk mooi moet ik zeggen
ja okayyy, maar weglopen is ook zoquote:Op zondag 28 april 2013 10:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee fijn juist, ik kon ook een hele preek krijgen
da's ook weglopenquote:Op zondag 28 april 2013 10:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij liep alleen de kamer uit, niet op straat ofzo
quote:Op zondag 28 april 2013 10:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
YES eindelijk de discography binnen
3 dagen geduurd omijngod
Goed tochquote:
quote:
Ik geloof het zelf ook nietquote:
Hoeveel centimeters ga je lopen?quote:Op zondag 28 april 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geloof het zelf ook niet
200 meter ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 12:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel centimeters ga je lopen?
Oh valt meequote:
Ik denk dat het 2 km ofzo wordt. Heb een soort trainingsprogramma met intervallen enzo, ik zie het straks aan het eind wel. Cuz there's an app for thatquote:
Hoe heet die app?quote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2 km ofzo wordt. Heb een soort trainingsprogramma met intervallen enzo, ik zie het straks aan het eind wel. Cuz there's an app for that
Ah handig jaquote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2 km ofzo wordt. Heb een soort trainingsprogramma met intervallen enzo, ik zie het straks aan het eind wel. Cuz there's an app for that
quote:Op zondag 28 april 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Terug, 4KM gerend, ben kapotttt
Wat is je doel?quote:Op zondag 28 april 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het was wel met intervallen enzo, dus in principe maar heel weinig
Ach was eerste keer, opbouwen enzo
Gvdquote:
Moet nog 12quote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Gvdhoeveel overtollige kilo's hangen er nu aan je lijf dan?
Ga er wat bij doen dan, dat bevordert je vetafname. Met alleen hardlopen gaat het best sloom.quote:
Ik heb.had heeeeeele slechte eetgewoontes, dat helpt ook al heel erg. En als het heel snel gaat krijg je het jojo-effect, ben je zo weer terug bij afquote:Op zondag 28 april 2013 14:00 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ga er wat bij doen dan, dat bevordert je vetafname. Met alleen hardlopen gaat het best sloom.
sof is in spanjequote:Op zondag 28 april 2013 14:01 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, waar is wietparkiet? Of supersof?
Het jojo effect, is dat een nieuwe huisvrouwen term? ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb.had heeeeeele slechte eetgewoontes, dat helpt ook al heel erg. En als het heel snel gaat krijg je het jojo-effect, ben je zo weer terug bij af
Ik weet niet of het echt waar is, maar klinkt niet onrealistisch.Gewoon stabiel afvallen is het doelquote:Op zondag 28 april 2013 14:07 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Het jojo effect, is dat een nieuwe huisvrouwen term? ofzo
Ga naar de sportschool dan, krijg je ook nog een goed lichaam.quote:Op zondag 28 april 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt waar is, maar klinkt niet onrealistisch.Gewoon stabiel afvallen is het doel
Ik heb daar echt het geld niet voor eigenlijkquote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ga naar de sportschool dan, krijg je ook nog een goed lichaam.
Ik zal even kijken, maar laten we eerst de zakken chips maar aan de kant leggenquote:Op zondag 28 april 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
VA, je moet eens naar deze vids kijken
http://www.youtube.com/user/passion4profession?feature=watch
Het helpt wel+ ook gewoon cardio oefeningen etc
street workout danquote:Op zondag 28 april 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar echt het geld niet voor eigenlijk
Tja maar die oefeningen werken welquote:Op zondag 28 april 2013 14:26 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
haast demotiverend, die video's
Dat moet de basis zijn, sport helpt daarbij.quote:Op zondag 28 april 2013 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Inderdaad een goed dieet helpt ook echt enorm
inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet de basis zijn, sport helpt daarbij.
yupquote:Op zondag 28 april 2013 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja maar die oefeningen werken wel
quote:
wie?quote:Op zondag 28 april 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even aan toevoegen: haten op DV
dromenvangertje niet kennenquote:
ik ken alleen grote namen, excusez moiquote:Op zondag 28 april 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dromenvangertje niet kennen
Prima primaquote:Op zondag 28 april 2013 14:45 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
alles goed daar in 030, shab?
Ze is de koningin van FOK! johquote:Op zondag 28 april 2013 14:46 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik ken alleen grote namen, excusez moi
Koninginnen zwemmen niet in vijversquote:Op zondag 28 april 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is de koningin van FOK! joh
Schat, DV is FOK!-Godin.quote:Op zondag 28 april 2013 14:46 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik ken alleen grote namen, excusez moi
Ik zou DV eerder raken dan yvonne, maar ik ben dan niet into MILF-shitquote:Op zondag 28 april 2013 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Koninginnen zwemmen niet in vijvers
daarbij yvon > DV
had je dope fissa?quote:Op zondag 28 april 2013 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Prima prima
beetje brak van gisteravond maar verder gaat het wel
zit je nog steeds aan de drugs?quote:Op zondag 28 april 2013 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah wiet en mineraalwater is killing combi man
Sorryquote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
zit je nog steeds aan de drugs?
ik ben altijd lekkerquote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom is alles lekker wanneer onder invloed.
Alles is lekkerder als je je goed voeltquote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom is alles lekker wanneer onder invloed.
als slowchat moeten we voor elkaar opkomen. als jij ooit fittie hebt met een paar fokkertje help ik je ookquote:
Ik heb nooit fittie. Ik doe liev tegen iedereenquote:Op zondag 28 april 2013 15:12 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
als slowchat moeten we voor elkaar opkomen. als jij ooit fittie hebt met een paar fokkertje help ik je ook
maar je weet ut nooit, daarom ben ik er.quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nooit fittie. Ik doe liev tegen iedereen
beter kom je niet hierquote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nooit fittie. Ik doe liev tegen iedereen
quote:Op zondag 28 april 2013 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter kom je niet hier
gaygay pak m
Je faalt met fotosjopquote:Op zondag 28 april 2013 15:20 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
al parkiet is hier nu de baas, wen r maar alvast aan
[ afbeelding ]
wat als de honden dat vet niet eten?quote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voer hem aan de honden en leg zijn overblijfselen in het hotel van de pencilotti's gaygay
liposuctiequote:Op zondag 28 april 2013 15:25 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
wat als de honden dat vet niet eten?
quote:Op zondag 28 april 2013 15:27 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
wp deze raakt me dike pokoe herkenbaar alle marocs naar turkije
Ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 15:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
als ik down look zie ik altijd een bobbel
shit, je bent me voorquote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
MIJN BUIK HAHAHAHHA IKSDEE IKSDEE LE 9GAG
quote:
Waar?quote:Op zondag 28 april 2013 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgenavond losgaanDat wel
zo vroeg slapen, ben je hommo ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opgestaan, gewerkt, straks 3u treinen en dan is het weer bedtijd.
Domme vraag ofc.quote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
zo vroeg slapen, ben je hommo ofzo
Ok.quote:
goeie garp mang xdxdquote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
zo vroeg slapen, ben je hommo ofzo
wat voor feest?quote:Op zondag 28 april 2013 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben pas om 11 uur op mn kamer en morgen vroeg op en dan 2 dagen feesten, moet alle energie sparen.
Ja, met de Groningse bazen Noisiaquote:
Zegt me allemaal niks.quote:Op zondag 28 april 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, met de Groningse bazen NoisiaEn Posij en Dope DOD zijn ook Grunns dacht ik
Oke, m'n verjaardagsfeestje (op dezelfde dag als Koninginnedag, echt waar!) en m'n fapfeestje.quote:
Alleen Q-night. Duurt tot 05:00, misschien nog afterparty in de Subsonic, maar anders trein richting huis. Ben ik minimaal 08:00 thuis, dus lekker pittenquote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks.
Alleen Q-night, of ook Q-day?
Ben je al een bij een KPD-fapmeet geweest? Ze zeggen dat het erg leuk isquote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, m'n verjaardagsfeestje (op dezelfde dag als Koninginnedag, echt waar!) en m'n fapfeestje.
sausage fest?quote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, m'n verjaardagsfeestje (op dezelfde dag als Koninginnedag, echt waar!) en m'n fapfeestje.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen Q-night. Duurt tot 05:00, misschien nog afterparty in de Subsonic, maar anders trein richting huis. Ben ik minimaal 08:00 thuis, dus lekker pitten
Denk het, anders zou het ook een sopfeest zijnquote:
Ja, was heel erg gezellig!quote:Op zondag 28 april 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je al een bij een KPD-fapmeet geweest? Ze zeggen dat het erg leuk is
Gefeliciteerd, hierbij ben je de eerste die me feliciteert voor m'n verjaardag op 26 september.quote:
As alwaysquote:Op zondag 28 april 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben, ik denk gewoon bij de Grote Markt/Vismarkt.'s nachts vast bij een gaykroeg
Naar welke? Decadent? De vroegere Golden Arm? Of die ene in de Zwanestraat.quote:Op zondag 28 april 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben, ik denk gewoon bij de Grote Markt/Vismarkt.'s nachts vast bij een gaykroeg
Probeer het uit.quote:Op zondag 28 april 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
As always
Ik vraag me af als ik naar een gaybar ga er ook met mij geflirt gaat worden, vrouwen nemen eigenlijk nooit initiatief
Ik denk arm. Schijnt heel leuk en druk te zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar welke? Decadent? De vroegere Golden Arm? Of die ene in de Zwanestraat.
Ziet je kop er een beetje uit?quote:Op zondag 28 april 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
As always
Ik vraag me af als ik naar een gaybar ga er ook met mij geflirt gaat worden, vrouwen nemen eigenlijk nooit initiatief
Ga jij lekker sof aanbiddenquote:Op zondag 28 april 2013 18:45 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ziet je kop er een beetje uit?
Ik ga echt niet met koninginnenacht naar de stad. Wat ik zeg: megadruk en de sfeer is gelijk al een stuk minder. En Koninginnedag in de binnenstad dito. Alleen maar muziek of die stomme marktquote:Op zondag 28 april 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk arm. Schijnt heel leuk en druk te zijn.
Afgelopen 5 jaar heb ik gewerkt, dus dit wordt m'n eerste feest met koninginnedag/nacht.
Megadruk is altijd goed, heb je veel veemarkt waaruit je kan kiezen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met koninginnenacht naar de stad. Wat ik zeg: megadruk en de sfeer is gelijk al een stuk minder. En Koninginnedag in de binnenstad dito. Alleen maar muziek of die stomme markt!
Hmm... Alleen heel veel muziek. Verder wat activiteiten in het Stadspark en bij de ' Singels ' kleedjes met prullaria.quote:Op zondag 28 april 2013 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Megadruk is altijd goed, heb je veel veemarkt waaruit je kan kiezen.
En DV werkt bij de Vismarkt, moet d'r natuurlijk eventjes spotten.
Wat ik heb gehoord, is dat Groningen met koninginnenacht/dag leuk is, dus ben benieuwd.
Ik ga met koninginnedag/nacht altijd wel naar feesten waar je gewoon een kaartje voor moet halen. Weet je iig wat voor een muziek er is en zal het niet overcrowded zijn, want maximaal aantal kaarten.quote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met koninginnenacht naar de stad. Wat ik zeg: megadruk en de sfeer is gelijk al een stuk minder. En Koninginnedag in de binnenstad dito. Alleen maar muziek of die stomme markt!
Zolang er maar muziek en bier is, vind ik alles best.quote:Op zondag 28 april 2013 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm... Alleen heel veel muziek. Verder wat activiteiten in het Stadspark en bij de ' Singels ' kleedjes met prullaria.
omgomg LBquote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg ik ben bij level 116 bij Candy Crush
ik nog steeds 65quote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg ik ben bij level 116 bij Candy Crush
Waarom deze haat? Ik had mijn zin anders kunnen formuleren, maar afgezien van dat lijkt me wel van belang dat je gezicht enigszins aantrekkelijk is, toch???quote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga jij lekker sof aanbidden
Mja, ik zoek iets meer.quote:Op zondag 28 april 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang er maar muziek en bier is, vind ik alles best.
omgomg VAquote:
Ik ga uit van gemiddeld. Tevens heb ik een schattig neusjequote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Waarom deze haat? Ik had mijn zin anders kunnen formuleren, maar afgezien van dat lijkt me wel van belang dat je gezicht enigszins aantrekkelijk is, toch???
Een cokeneusje?quote:Op zondag 28 april 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga uit van gemiddeld. Tevens heb ik een schattig neusje
Léuke muziek, niet mega hard. Niet de volledige markt vol. En gewoon wat relaxtersquote:
Mega hard vind ik wel chill, kan ik voelenquote:Op zondag 28 april 2013 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Léuke muziek, niet mega hard. Niet de volledige markt vol. En gewoon wat relaxters
androidquote:Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Candy crushwat een naaistreek om het alleen nieuwe modellen van android te laten ondersteunen
Lekker gesmoked en vreemdgegaan schat?quote:Op zondag 28 april 2013 18:54 schreef msacras het volgende:
Ik heb zojuist pizza besteld omdat ik gewoon te brak was om eten te kopen, maar ik hou niet eens zo van pizza:')
non-informatiequote:Op zondag 28 april 2013 18:54 schreef msacras het volgende:
Ik heb zojuist pizza besteld omdat ik gewoon te brak was om eten te kopen, maar ik hou niet eens zo van pizza:')
Dat was vorig jaar he. Of twee jaar geleden.quote:Op zondag 28 april 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Rene, muziek tot 12/1 uur vind ik niet zo heel lang hoor.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga uit van gemiddeld. Tevens heb ik een schattig neusje
Dit jaar ook weer tot 12/1 uur.quote:Op zondag 28 april 2013 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar he. Of twee jaar geleden.
Maar vind de line-up ook niet spannend
quote:Op zondag 28 april 2013 19:01 schreef Etsu het volgende:
omggg mn 50.000ste post gemist en het ging over candy crush
omg omg omgquote:Op zondag 28 april 2013 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent ook nog gequoted in mn 50000ste post, voel je maar vereerd
Owjaaquote:Op zondag 28 april 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
We gaan pas 's avonds morgen hoor, en dinsdagochtend/middag lig ik in bed.
Gewoon niks. Lekker trendy.quote:Op zondag 28 april 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet doen morgeneen oranje tshirt vind ik zo stom en ik heb verder niks oranjes
quote:Op zondag 28 april 2013 19:09 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Gewoon niks. Lekker trendy.
ditquote:Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Candy crushwat een naaistreek om het alleen nieuwe modellen van android te laten ondersteunen
Gewoon niet oranjequote:Op zondag 28 april 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet doen morgeneen oranje tshirt vind ik zo stom en ik heb verder niks oranjes
Voetbalshirtje van NLquote:Op zondag 28 april 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
Kleur maakt niet uit johquote:Op zondag 28 april 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke kleur dan?M'n kledingkast is een regenboog en ik kan nooit kiezen.
rozequote:Op zondag 28 april 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke kleur dan?M'n kledingkast is een regenboog en ik kan nooit kiezen.
quote:Op zondag 28 april 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
er staat de hele tijd dat ik 27 pm's heb maar ik heb er 0????????
illuminadiquote:Op zondag 28 april 2013 19:18 schreef Trollscience het volgende:
er staat de hele tijd dat ik 27 pm's heb maar ik heb er 0????????
Gouda > Den Haag > Amsterdam > Almere > Zwolle > Groningen?quote:Op zondag 28 april 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
Omg René de trein rijdt niet verder dan Gouda staat op t bord, maar NS-app zegt van welhoe kom ik nu ik Utrecht???
Misschien een goed idee, ja. Even kieken.quote:Op zondag 28 april 2013 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gouda > Den Haag > Amsterdam > Almere > Zwolle > Groningen?
Gewoon rechtstreeks via Den Haag centraalquote:Op zondag 28 april 2013 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien een goed idee, ja. Even kieken.
Geen haar op m'n hoofd denkt eraan om met de bus naar Utrecht te gaantrauma's genoeg
via den haaaagquote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef Etsu het volgende:
Kan dat op Gouda, rechtstreeks naar Amsterdam, René? NS app zegt van niet
Altijd schatquote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
Prrr, ik sta op Rotterdam Alexander, moet voor Amsterdam naar Rotterdam centraal. Heb ik weer.
Nou, ik heb jullie nog om m'n avond te vermakentel nog 92%, dus jullie verliezen me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |