als slowchat moeten we voor elkaar opkomen. als jij ooit fittie hebt met een paar fokkertje help ik je ookquote:
Ik heb nooit fittie. Ik doe liev tegen iedereenquote:Op zondag 28 april 2013 15:12 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
als slowchat moeten we voor elkaar opkomen. als jij ooit fittie hebt met een paar fokkertje help ik je ook
maar je weet ut nooit, daarom ben ik er.quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nooit fittie. Ik doe liev tegen iedereen
beter kom je niet hierquote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nooit fittie. Ik doe liev tegen iedereen
quote:Op zondag 28 april 2013 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter kom je niet hier
gaygay pak m
Je faalt met fotosjopquote:Op zondag 28 april 2013 15:20 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
al parkiet is hier nu de baas, wen r maar alvast aan
[ afbeelding ]
wat als de honden dat vet niet eten?quote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voer hem aan de honden en leg zijn overblijfselen in het hotel van de pencilotti's gaygay
liposuctiequote:Op zondag 28 april 2013 15:25 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
wat als de honden dat vet niet eten?
quote:Op zondag 28 april 2013 15:27 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
wp deze raakt me dike pokoe herkenbaar alle marocs naar turkije
Ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 15:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
als ik down look zie ik altijd een bobbel
shit, je bent me voorquote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
MIJN BUIK HAHAHAHHA IKSDEE IKSDEE LE 9GAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |