nutteloze dingen nog te doen voor school enzoquote:Op zondag 28 april 2013 01:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, leuke dag gehad.
Hoezo gaat wel?
Ik heb maandag een deadline voor een zelf reflectie verslagquote:Op zondag 28 april 2013 01:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nutteloze dingen nog te doen voor school enzo
ook zoiets zinloosquote:Op zondag 28 april 2013 01:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb maandag een deadline voor een zelf reflectie verslagnog niet begonnen want druk dus morgen maar doen
snap er geen kut vanquote:
Ben je het huis uit gezet?quote:Op zondag 28 april 2013 09:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens heb ik mijn pa verteld van mijn tattoo
nee ik vertelde het en het enige wat hij deed was mij 2 sec aankijken met een blik van 'ik kan niet geloven dat je dit gedaan hebt/boos' en toen is ie weg gelopenquote:Op zondag 28 april 2013 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
snap er geen kut van
[..]
Ben je het huis uit gezet?
The silent treatment dus, voor zover dat niet bezig was dan.quote:Op zondag 28 april 2013 10:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik vertelde het en het enige wat hij deed was mij 2 sec aankijken met een blik van 'ik kan niet geloven dat je dit gedaan hebt/boos' en toen is ie weg gelopen
Inderdaad. Hij wil er nog niks vanaf weten, terwijl ik weet dat hij 'm wel mooi gaat vindenquote:Op zondag 28 april 2013 10:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
T
[..]
The silent treatment dus, voor zover dat niet bezig was dan.
Hij is ook b ehoorlijk mooi moet ik zeggenquote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij wil er nog niks vanaf weten, terwijl ik weet dat hij 'm wel mooi gaat vinden
dankjequote:Op zondag 28 april 2013 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is ook b ehoorlijk mooi moet ik zeggen
ja okayyy, maar weglopen is ook zoquote:Op zondag 28 april 2013 10:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee fijn juist, ik kon ook een hele preek krijgen
da's ook weglopenquote:Op zondag 28 april 2013 10:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij liep alleen de kamer uit, niet op straat ofzo
quote:Op zondag 28 april 2013 10:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
YES eindelijk de discography binnen
3 dagen geduurd omijngod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |