wat voor feest?quote:Op zondag 28 april 2013 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben pas om 11 uur op mn kamer en morgen vroeg op en dan 2 dagen feesten, moet alle energie sparen.
Ja, met de Groningse bazen Noisiaquote:
Zegt me allemaal niks.quote:Op zondag 28 april 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, met de Groningse bazen NoisiaEn Posij en Dope DOD zijn ook Grunns dacht ik
Oke, m'n verjaardagsfeestje (op dezelfde dag als Koninginnedag, echt waar!) en m'n fapfeestje.quote:
Alleen Q-night. Duurt tot 05:00, misschien nog afterparty in de Subsonic, maar anders trein richting huis. Ben ik minimaal 08:00 thuis, dus lekker pittenquote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niks.
Alleen Q-night, of ook Q-day?
Ben je al een bij een KPD-fapmeet geweest? Ze zeggen dat het erg leuk isquote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, m'n verjaardagsfeestje (op dezelfde dag als Koninginnedag, echt waar!) en m'n fapfeestje.
sausage fest?quote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, m'n verjaardagsfeestje (op dezelfde dag als Koninginnedag, echt waar!) en m'n fapfeestje.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen Q-night. Duurt tot 05:00, misschien nog afterparty in de Subsonic, maar anders trein richting huis. Ben ik minimaal 08:00 thuis, dus lekker pitten
Denk het, anders zou het ook een sopfeest zijnquote:
Ja, was heel erg gezellig!quote:Op zondag 28 april 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je al een bij een KPD-fapmeet geweest? Ze zeggen dat het erg leuk is
Gefeliciteerd, hierbij ben je de eerste die me feliciteert voor m'n verjaardag op 26 september.quote:
As alwaysquote:Op zondag 28 april 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben, ik denk gewoon bij de Grote Markt/Vismarkt.'s nachts vast bij een gaykroeg
Naar welke? Decadent? De vroegere Golden Arm? Of die ene in de Zwanestraat.quote:Op zondag 28 april 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben, ik denk gewoon bij de Grote Markt/Vismarkt.'s nachts vast bij een gaykroeg
Probeer het uit.quote:Op zondag 28 april 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
As always
Ik vraag me af als ik naar een gaybar ga er ook met mij geflirt gaat worden, vrouwen nemen eigenlijk nooit initiatief
Ik denk arm. Schijnt heel leuk en druk te zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar welke? Decadent? De vroegere Golden Arm? Of die ene in de Zwanestraat.
Ziet je kop er een beetje uit?quote:Op zondag 28 april 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
As always
Ik vraag me af als ik naar een gaybar ga er ook met mij geflirt gaat worden, vrouwen nemen eigenlijk nooit initiatief
Ga jij lekker sof aanbiddenquote:Op zondag 28 april 2013 18:45 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ziet je kop er een beetje uit?
Ik ga echt niet met koninginnenacht naar de stad. Wat ik zeg: megadruk en de sfeer is gelijk al een stuk minder. En Koninginnedag in de binnenstad dito. Alleen maar muziek of die stomme marktquote:Op zondag 28 april 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk arm. Schijnt heel leuk en druk te zijn.
Afgelopen 5 jaar heb ik gewerkt, dus dit wordt m'n eerste feest met koninginnedag/nacht.
Megadruk is altijd goed, heb je veel veemarkt waaruit je kan kiezen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met koninginnenacht naar de stad. Wat ik zeg: megadruk en de sfeer is gelijk al een stuk minder. En Koninginnedag in de binnenstad dito. Alleen maar muziek of die stomme markt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |