Hoe heet die app?quote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2 km ofzo wordt. Heb een soort trainingsprogramma met intervallen enzo, ik zie het straks aan het eind wel. Cuz there's an app for that
Ah handig jaquote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2 km ofzo wordt. Heb een soort trainingsprogramma met intervallen enzo, ik zie het straks aan het eind wel. Cuz there's an app for that
quote:Op zondag 28 april 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Terug, 4KM gerend, ben kapotttt
Wat is je doel?quote:Op zondag 28 april 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het was wel met intervallen enzo, dus in principe maar heel weinig
Ach was eerste keer, opbouwen enzo
Gvdquote:
Moet nog 12quote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Gvdhoeveel overtollige kilo's hangen er nu aan je lijf dan?
Ga er wat bij doen dan, dat bevordert je vetafname. Met alleen hardlopen gaat het best sloom.quote:
Ik heb.had heeeeeele slechte eetgewoontes, dat helpt ook al heel erg. En als het heel snel gaat krijg je het jojo-effect, ben je zo weer terug bij afquote:Op zondag 28 april 2013 14:00 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ga er wat bij doen dan, dat bevordert je vetafname. Met alleen hardlopen gaat het best sloom.
sof is in spanjequote:Op zondag 28 april 2013 14:01 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens, waar is wietparkiet? Of supersof?
Het jojo effect, is dat een nieuwe huisvrouwen term? ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb.had heeeeeele slechte eetgewoontes, dat helpt ook al heel erg. En als het heel snel gaat krijg je het jojo-effect, ben je zo weer terug bij af
Ik weet niet of het echt waar is, maar klinkt niet onrealistisch.Gewoon stabiel afvallen is het doelquote:Op zondag 28 april 2013 14:07 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Het jojo effect, is dat een nieuwe huisvrouwen term? ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |