whut.quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk weet ze niet wanneer ze geboren is en welk jaar. Maar sinds 30-40 jaar viert ze het op 31 mei
Wut, je hebt toch gewoon geboorteaktes enzo?quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk weet ze niet wanneer ze geboren is en welk jaar. Maar sinds 30-40 jaar viert ze het op 31 mei
quote:Op zondag 28 april 2013 13:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wut, je hebt toch gewoon geboorteaktes enzo?
Tja ze waren niet zo rijk in Indiaquote:
Maar een datum?quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Tja ze waren niet zo rijk in India
Ze deden daar niet aan verjaardagen en oma is/was analfabeetquote:
Tsja, andere culltuur enzoquote:Op zondag 28 april 2013 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze deden daar niet aan verjaardagen en oma is/was analfabeet
inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, andere culltuur enzo
Maar even ontopic: Is een e-reader niks? Mijn ma kan niet meer zonder
Een geranium.quote:Op zondag 28 april 2013 13:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn moeder wordt dit jaar, op 31 mei, 50 jaar. En ik weet niet echt wat ik moet geven. Vorige jaren gaf ik altijd een geurtje en daar is ze wel blij mee.
Ik weet niet zo goed wat ze wilt om eerlijk te zijnZe doet niet veel voor d'r behalve naar Indiase series/films kijken. De rest van de dag is zo of aan het schoonmaken of aan het koken.
Weten jullie wat leuks om te geven of om te doen? Mijn budget is zo rond de 200 euro
Tof ideequote:Op zondag 28 april 2013 13:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar als ze dat toch als haar geboortedatum ziet?
Je kan ook eens kijken naar die Bongo dingen, een ballonvaart ofzo? (ik zeg maar iets)
http://www.bongo.nl/
Was een grapje tochquote:Op zondag 28 april 2013 13:53 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n ma wordt 50 en ik geef haar een tekening?
Nog meer ideetjes zijn altijd welkomquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |