Hmm... Alleen heel veel muziek. Verder wat activiteiten in het Stadspark en bij de ' Singels ' kleedjes met prullaria.quote:Op zondag 28 april 2013 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Megadruk is altijd goed, heb je veel veemarkt waaruit je kan kiezen.
En DV werkt bij de Vismarkt, moet d'r natuurlijk eventjes spotten.
Wat ik heb gehoord, is dat Groningen met koninginnenacht/dag leuk is, dus ben benieuwd.
Ik ga met koninginnedag/nacht altijd wel naar feesten waar je gewoon een kaartje voor moet halen. Weet je iig wat voor een muziek er is en zal het niet overcrowded zijn, want maximaal aantal kaarten.quote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met koninginnenacht naar de stad. Wat ik zeg: megadruk en de sfeer is gelijk al een stuk minder. En Koninginnedag in de binnenstad dito. Alleen maar muziek of die stomme markt!
Zolang er maar muziek en bier is, vind ik alles best.quote:Op zondag 28 april 2013 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm... Alleen heel veel muziek. Verder wat activiteiten in het Stadspark en bij de ' Singels ' kleedjes met prullaria.
omgomg LBquote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg ik ben bij level 116 bij Candy Crush
ik nog steeds 65quote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef LittleBrownie het volgende:
omg omg ik ben bij level 116 bij Candy Crush
Waarom deze haat? Ik had mijn zin anders kunnen formuleren, maar afgezien van dat lijkt me wel van belang dat je gezicht enigszins aantrekkelijk is, toch???quote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga jij lekker sof aanbidden
Mja, ik zoek iets meer.quote:Op zondag 28 april 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang er maar muziek en bier is, vind ik alles best.
omgomg VAquote:
Ik ga uit van gemiddeld. Tevens heb ik een schattig neusjequote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Waarom deze haat? Ik had mijn zin anders kunnen formuleren, maar afgezien van dat lijkt me wel van belang dat je gezicht enigszins aantrekkelijk is, toch???
Een cokeneusje?quote:Op zondag 28 april 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga uit van gemiddeld. Tevens heb ik een schattig neusje
Léuke muziek, niet mega hard. Niet de volledige markt vol. En gewoon wat relaxtersquote:
Mega hard vind ik wel chill, kan ik voelenquote:Op zondag 28 april 2013 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Léuke muziek, niet mega hard. Niet de volledige markt vol. En gewoon wat relaxters
androidquote:Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Candy crushwat een naaistreek om het alleen nieuwe modellen van android te laten ondersteunen
Lekker gesmoked en vreemdgegaan schat?quote:Op zondag 28 april 2013 18:54 schreef msacras het volgende:
Ik heb zojuist pizza besteld omdat ik gewoon te brak was om eten te kopen, maar ik hou niet eens zo van pizza:')
non-informatiequote:Op zondag 28 april 2013 18:54 schreef msacras het volgende:
Ik heb zojuist pizza besteld omdat ik gewoon te brak was om eten te kopen, maar ik hou niet eens zo van pizza:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |