ook leukquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Wanneer mag je zelf meedoen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in Londen.![]()
![]()
Wordt tijd voor een Zweedse the Voice![]()
Wel kuddo's voor de onvoorspelbaarheidquote:
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op dat eiland wonen tegenwoordig veel Paki's, als je dat dan mengt krijg je een hele mooie hybride
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jarenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
High five!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Dat mag, dat mag. Jij mag ook meekijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
Eerst leuke vrouwenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jaren
En dan nog mannen die NOG kieskeuriger zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Alsof de dames wat zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn opmerking nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach kijk naar die spuuglelijke modellen van Rimmel LondonEn dan krijg je Doutzen aan de overkant bij L'oreal
Veeleisend zeg. Was Jamai niet genoeg?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |