quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik meteen.
Ga je nog brommers kiekn, de 30e?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest gisteren lachen in de Appie.
Was een menneke van ik schat een jaar of 6-7, die moest van zijn moeder met dat wagentje rijden. Ze zei dan moet je trekken. Menneke : "ik hou niet van trekken". Ik had zoiets van Erik, houd je in..
Maar toen zei al iemand (ik dacht zelfs gewoon de moeder) "dat komt nog wel"![]()
![]()
![]()
Ghehequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Was een menneke van ik schat een jaar of 6-7, die moest van zijn moeder met dat wagentje rijden. Ze zei dan moet je trekken. Menneke : "ik hou niet van trekken". Ik had zoiets van Erik, houd je in..
Maar toen zei al iemand (ik dacht zelfs gewoon de moeder) "dat komt nog wel"![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op zondag 28 april 2013 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Moggetjes!
Hier vandaag al een stuk minder wind
Epicquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Dit precies.quote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef Lutte het volgende:
Zondagavond naar de kerk oh-oh, Duz woont in zo'n gelovig durp. En anders moet je om allemaal bejaarden en andere mensen heen slalommen, dan zitten ze lekker opgehokt.
Pokémon stuffquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pokémon stuff![]()
![]()
![]()
En GF wss naar Zelda en toebehoren
quote:
Whehequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nog dat ik Kel ( fokster van Billy ) net leerde kennen, ze was 15 of 16 geloof ik en we zaten te chatten en ze zei dat ze in Putten woont. Dus ik begin automatisch over de zwarte kousen.
En zij echt zo mooi oh nou geen idee hoor, wij zijn niet kerks.
En na een poosje zegt ze ooooh, er is hier tegenover wel zo een huis waar mensen soms urenlang hallelujah zitten te zingen, zou dat het zijn dan?
Echt recht aan de overkant he![]()
We waren daar es op een naakthondendag paar jaar terug op zondagmiddag, rijdt de griek tegen het muurtje bij de poort aan, stond ie me toch te vloeken, en die hele kerk zat vol daar, ik kwam niet meer bij
quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze vertelde ook es dat die jeugd altijd vroeg of zij en haar zus niet ook eens wilden komen, er was daar altijd zo een tienerstuifin achtig iets.
Was ze es gegaan, waren ze weggestuurd want ze waren thuis drank gaan halen, voor bij de chips
Ze houden toch van ouderwets, dan moeten ze een kind aan de tiet ipv fles toch wel kunnen waarderenquote:Op zondag 28 april 2013 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Kel is echt zo een heerlijke droogkloot haha. Nu heeft ze een zoontje, ze is 25 of zo, maar ze ziet er uit als 17, ze hangt hem gewoon in de stad aan de tiet als ie wil drinken, het hele durp spreekt er schande van![]()
I know, maar iig flest ze nietquote:Op zondag 28 april 2013 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar niet bij zo een jong ongetrouwd grietje!!!!
quote:Op zondag 28 april 2013 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe een gezichtsmasker op en Sjon schrikt zich de teringtandjes
Ik noteer 'em!quote:
Coolquote:Op zondag 28 april 2013 19:06 schreef oh-oh het volgende:
OMG kijk hoe awesome, hangt in de Westerstraat in Amsterdam!
[ afbeelding ]
quote:
Nee. Zij is hotter dan die blonde met die fishlips/duckface.quote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef oh-oh het volgende:
BUT STAY AWAAAAAAAAAAY FROM PLANET OF THE APES!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 29 april 2013 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zon hier. En de werkzin is er niet meer.
Gekroond Eendjequote:Op maandag 29 april 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
We gaan hier straks aan de tuin beginnen, gelukkig begint het iets droger te worden
quote:Op maandag 29 april 2013 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow jaloers
Hier is het winters
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat Nokwanda to the rescue komt
Ik heb er 1 maar wil hem eigenlijk nietquote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef sararaats het volgende:
Ik wil een Wuppie maar kom niet in Nederland deze week
Ik wil er ook eentjequote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef sararaats het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 maar wil hem eigenlijk niet
quote:Op maandag 29 april 2013 13:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil er ook eentjeM'n homie werkt bij de AH dus die moet er maar eentje regelen
Officieel krijg je er zelfs maar één per klantquote:Op maandag 29 april 2013 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik krijg m van mijn homo, die werkt er niet, die koopt er non stop
quote:Op maandag 29 april 2013 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Officieel krijg je er zelfs maar één per klantDus niet dat je er bij ¤150 tien krijgt. Zo dom, wat dan als je in vijf keer afrekent
Hahaha, wie het breed heeft laat het breed hangenquote:Op maandag 29 april 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja maar die koopt wel elke dag voor 15 euro hoor, minstens
Ik weet het, maar beter laat dan nooit. Ben er niet slechter van gewordenquote:Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat mocht es tijd worden, die discussies had ik thuis toen ik 15 / 16 was, en dan vond mijn moeder eigenlijk alles al goed en had vader alleen problemen met het vriendjesdeel
Ik ben net ff naar boven en weer terug gelopen!quote:Op maandag 29 april 2013 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is nu al een bruisend exemplaar. (als ze eenmaal van die luie bank af is)
Voor het eerst op jezelf wonen, spannendquote:Op maandag 29 april 2013 14:28 schreef Lutte het volgende:
Ja het is chill om uit huis te zijn, en het scheelt wel reistijd of zo. Maar er rijden ook maar twee treinen in het uur, dus echt sneller ben je niet.
Momenteel zeiken m'n ouders ook niet (mag ook wel eens gezegd!) dus daar hoef ik het niet voor te doen en zo.
Wat leukquote:Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Pfieuw, die is in de pocket.
Beamagneet bestaat gewoon niet vrees ik
Ik lijk ook vandaag weer de dans te ontspringen, slechts 1 reply to all (dus totaal 2 pm's) De laatste keer bleef het zelfs enkel beperkt tot de hoofdpm..quote:
Lekker ding!quote:
O jaquote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Jezus ja, kom je nu mee Lut, 25 pm's later![]()
Indaha, heerlijk he!
Er wilden vriendinnen afspreken maar oh ik ben zo erg dat ik dit echt ongestoord wil kijken![]()
Ja ditquote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de eerste gelezen en de rest gedelete, ik hoop dat het nu es klaar is
quote:Op maandag 29 april 2013 16:37 schreef indaha het volgende:
[..]
O jaik wil ook geen bezoek die wat er doorheen gaan kletsen , zou het te erg zijn als ik de bel uit doe
Wat fijn Lutquote:Op maandag 29 april 2013 14:32 schreef Lutte het volgende:
Vrijdag wezen stappen, zaterdag een feestje, vannacht bij het vriendje blijven slapen, vanavond stappen, morgen stappen, woensdag is m'n oma jarig dus ook niet thuis. En ze vinden het gewoon geen probleem!
Had verwacht dat ze wilden dat ik vanavond thuis bleef, maar ze kwam er zelf meeOkeu
quote:Op maandag 29 april 2013 16:43 schreef indaha het volgende:
Ja dit is gewoon eenmalig , ik heb toen in 1980 ook alles gezien en op mijn leeftijd weet je maar nooit of ik de inhuldiging van Amalia nog meemaak dus nu laat ik me dat niet aan mijn neus voorbij gaan
quote:Op maandag 29 april 2013 16:46 schreef indaha het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om te zien die pracht en praal, ik kijk ook alle koninklijke bruiloften
Ja precies, daar is niks aan, je moet het live zien anders is het momentum voorbijquote:Op maandag 29 april 2013 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets terugkijken is voor mij denk ik hetzelfde als voetbalwedstrijden in het geheel terugzien. Vreselijk!
Ik kijk morgen af en toe even. Blijf er niet voor thuis.
heb er hier nog een stuk of 20 liggen. kan er wel een voor je apart leggenquote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef sararaats het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:10 schreef gomi het volgende:
[..]
heb er hier nog een stuk of 20 liggen. kan er wel een voor je apart leggen
lol. gomi en homo?in your dreams vaduzquote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Gomi is niet die homo-vriend, toch?
quote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Gomi is niet die homo-vriend, toch?
had er 40. maar neefje heeft er 20 ofzo meegenomen. kreeg ze donderdag bij de ah. meisje achter de kassa geeft altijd hele zooi van die meuk meequote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
had er 40. maar neefje heeft er 20 ofzo meegenomen. kreeg ze donderdag bij de ah. meisje achter de kassa geeft altijd hele zooi van die meuk mee
hehe ja. is mn favoriete kassameisje geloof ikquote:
daar had ik er ook een hele zooi van. wat over was heb ik via fhf weggegeven.quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Tof!
Ik wilde die mini's voor Oscar maar iedereen bewaarde die voor kinderen, zo stom
Maar wat kan Oscar er mee doen?quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Tof!
Ik wilde die mini's voor Oscar maar iedereen bewaarde die voor kinderen, zo stom
Oscar speelt graag met plastic meukquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat kan Oscar er mee doen?![]()
Ik zal hier eens kijken of ik nog wat dubbel heb liggen!
Kunnen best aanknopingspunten zijn! Maar zo teruggraven is minder.quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Even die nare droom van vannacht zo goed mogelijk opschrijven.![]()
![]()
Daar vroeg de psych om
Dat wist ik alquote:Op maandag 29 april 2013 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Indaha!! Er is morgen van 9 tot 21.00 non stop uitzending, ik laat maar chinees komen geloof ik
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wist ik alik maak een kan koffie en smeer vast boterhammen
, 's avonds even kijken want als ik wat bestel moet ik de deur opendoen en dat kost minstens 1 minuut
en de bel staat uit
![]()
O wat een planning moet ik gaan maken
quote:Op maandag 29 april 2013 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Stressssssss, de honden moeten maar op het balkon schijten en pissen
![]()
Ik zal netjes op de normale tijd opstaan en eerst douchen en een uur met die krengen wandelen!
Al een tijdje niet meer hè.quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Leuk ook dat Rachid Finch op tv is al de hele avond, die horen we normaal op de radio bij 3FM
Ja heel mooiquote:
Oke nu ben ik een beetje jaloersquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Hol shit, Non staat echt goed!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Alexia zwaaide ook het fanatiekstquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond alleen kleine Adriaantje er een beetje verloren bij staan.
Alexia heeft echt de star quality van dr moeder!
quote:
Die is er nu al eentje aan het voorbereidenquote:
Sterkte met het verwerkingsprocesquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Holy shit zeg, kom ik ergens langs buiten waar een tv staat, is de eerste blik op het geheel een blik op Daphne Deckers in de kerk, damn
Nou ja wel als er niks gecommuniceerd wordt. M'n moeder stond daar speciaal voor Django ('Nou kan ik zien hoe dik ie in het echt is!') en Barbie en Michael, word je met Def Rhymz opgescheept. En dat wist niemand, sterker nog niemand wist hoe laat wie kwam of überhaupt het begon of eindigde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:31 schreef oh-oh het volgende:
Maak het wat uit welke van die baggerartiesten je voor je neus krijgt dan?
Dat zal ik dus nooit weten! Vraag het me meer af van André Pronk, dat is een van die afgrijselijke mensen uit Idols met die irritante lach met paardenbek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef oh-oh het volgende:
En wat de neuk doen Barbie en Michael dan als die ergens komen optreden?
En wil ik dat wel weten eigenlijk????????
Na Sesamstraat naar bed is er niet meer bij!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ali B deed het leuk
Die arme meisjes, zo koud op de boot
Die zin is mooi ja, en ook de trotsheid van Ali, de spanning toen hij klaar was, die ogen, mooiquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Epke, en die laatste zin van Ali B, ik vind dit echt geweldig
Zo goed is m'n geheugen niet, laatste zin?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Epke, en die laatste zin van Ali B, ik vind dit echt geweldig
Dat je geen kroon nodig hebt om koning te zijn, en er kwam nog iets na, ik weet het niet meer letterlijk, maar het was echt helemaal van Ali naar Willem, heel mooi!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo goed is m'n geheugen niet, laatste zin?
Er werd hier gezegd dat dat de vrouw van de burgemeester isquote:
Ja Greys zegt het ook net.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Er werd hier gezegd dat dat de vrouw van de burgemeester is
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:43 schreef Barbaaf het volgende:
Wat staat die dj daar hip te doen terwijl er een orkest speelt?
Vertel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Woooooooooohoooo dik veel gekocht vandaag.
Rommelmarkten
quote:
Ja, het was ook niet geplandquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Echt he, die kindjes ook, zo mooi!
Volgens mij had het publiek pas vrij laat in de gaten dat ze er waren ook?
I know, dat maakte het zo tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, het was ook niet gepland![]()
Die muzikanten zaten ook heerlijk mee te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |