quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik meteen.
Ga je nog brommers kiekn, de 30e?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest gisteren lachen in de Appie.
Was een menneke van ik schat een jaar of 6-7, die moest van zijn moeder met dat wagentje rijden. Ze zei dan moet je trekken. Menneke : "ik hou niet van trekken". Ik had zoiets van Erik, houd je in..
Maar toen zei al iemand (ik dacht zelfs gewoon de moeder) "dat komt nog wel"![]()
![]()
![]()
Ghehequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Was een menneke van ik schat een jaar of 6-7, die moest van zijn moeder met dat wagentje rijden. Ze zei dan moet je trekken. Menneke : "ik hou niet van trekken". Ik had zoiets van Erik, houd je in..
Maar toen zei al iemand (ik dacht zelfs gewoon de moeder) "dat komt nog wel"![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op zondag 28 april 2013 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Moggetjes!
Hier vandaag al een stuk minder wind
Epicquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Dit precies.quote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef Lutte het volgende:
Zondagavond naar de kerk oh-oh, Duz woont in zo'n gelovig durp. En anders moet je om allemaal bejaarden en andere mensen heen slalommen, dan zitten ze lekker opgehokt.
Pokémon stuffquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pokémon stuff![]()
![]()
![]()
En GF wss naar Zelda en toebehoren
quote:
Whehequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nog dat ik Kel ( fokster van Billy ) net leerde kennen, ze was 15 of 16 geloof ik en we zaten te chatten en ze zei dat ze in Putten woont. Dus ik begin automatisch over de zwarte kousen.
En zij echt zo mooi oh nou geen idee hoor, wij zijn niet kerks.
En na een poosje zegt ze ooooh, er is hier tegenover wel zo een huis waar mensen soms urenlang hallelujah zitten te zingen, zou dat het zijn dan?
Echt recht aan de overkant he![]()
We waren daar es op een naakthondendag paar jaar terug op zondagmiddag, rijdt de griek tegen het muurtje bij de poort aan, stond ie me toch te vloeken, en die hele kerk zat vol daar, ik kwam niet meer bij
quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze vertelde ook es dat die jeugd altijd vroeg of zij en haar zus niet ook eens wilden komen, er was daar altijd zo een tienerstuifin achtig iets.
Was ze es gegaan, waren ze weggestuurd want ze waren thuis drank gaan halen, voor bij de chips
Ze houden toch van ouderwets, dan moeten ze een kind aan de tiet ipv fles toch wel kunnen waarderenquote:Op zondag 28 april 2013 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Kel is echt zo een heerlijke droogkloot haha. Nu heeft ze een zoontje, ze is 25 of zo, maar ze ziet er uit als 17, ze hangt hem gewoon in de stad aan de tiet als ie wil drinken, het hele durp spreekt er schande van![]()
I know, maar iig flest ze nietquote:Op zondag 28 april 2013 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar niet bij zo een jong ongetrouwd grietje!!!!
quote:Op zondag 28 april 2013 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe een gezichtsmasker op en Sjon schrikt zich de teringtandjes
Ik noteer 'em!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |