Ik lijk ook vandaag weer de dans te ontspringen, slechts 1 reply to all (dus totaal 2 pm's) De laatste keer bleef het zelfs enkel beperkt tot de hoofdpm..quote:
Lekker ding!quote:
O jaquote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Jezus ja, kom je nu mee Lut, 25 pm's later![]()
Indaha, heerlijk he!
Er wilden vriendinnen afspreken maar oh ik ben zo erg dat ik dit echt ongestoord wil kijken![]()
Ja ditquote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de eerste gelezen en de rest gedelete, ik hoop dat het nu es klaar is
quote:Op maandag 29 april 2013 16:37 schreef indaha het volgende:
[..]
O jaik wil ook geen bezoek die wat er doorheen gaan kletsen , zou het te erg zijn als ik de bel uit doe
Wat fijn Lutquote:Op maandag 29 april 2013 14:32 schreef Lutte het volgende:
Vrijdag wezen stappen, zaterdag een feestje, vannacht bij het vriendje blijven slapen, vanavond stappen, morgen stappen, woensdag is m'n oma jarig dus ook niet thuis. En ze vinden het gewoon geen probleem!
Had verwacht dat ze wilden dat ik vanavond thuis bleef, maar ze kwam er zelf meeOkeu
quote:Op maandag 29 april 2013 16:43 schreef indaha het volgende:
Ja dit is gewoon eenmalig , ik heb toen in 1980 ook alles gezien en op mijn leeftijd weet je maar nooit of ik de inhuldiging van Amalia nog meemaak dus nu laat ik me dat niet aan mijn neus voorbij gaan
quote:Op maandag 29 april 2013 16:46 schreef indaha het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om te zien die pracht en praal, ik kijk ook alle koninklijke bruiloften
Ja precies, daar is niks aan, je moet het live zien anders is het momentum voorbijquote:Op maandag 29 april 2013 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets terugkijken is voor mij denk ik hetzelfde als voetbalwedstrijden in het geheel terugzien. Vreselijk!
Ik kijk morgen af en toe even. Blijf er niet voor thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |