heb er hier nog een stuk of 20 liggen. kan er wel een voor je apart leggenquote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef sararaats het volgende:
Ik wil een Wuppie maar kom niet in Nederland deze week
quote:Op maandag 29 april 2013 17:10 schreef gomi het volgende:
[..]
heb er hier nog een stuk of 20 liggen. kan er wel een voor je apart leggen
lol. gomi en homo?in your dreams vaduzquote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Gomi is niet die homo-vriend, toch?
quote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Gomi is niet die homo-vriend, toch?
had er 40. maar neefje heeft er 20 ofzo meegenomen. kreeg ze donderdag bij de ah. meisje achter de kassa geeft altijd hele zooi van die meuk meequote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
had er 40. maar neefje heeft er 20 ofzo meegenomen. kreeg ze donderdag bij de ah. meisje achter de kassa geeft altijd hele zooi van die meuk mee
hehe ja. is mn favoriete kassameisje geloof ikquote:
daar had ik er ook een hele zooi van. wat over was heb ik via fhf weggegeven.quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Tof!
Ik wilde die mini's voor Oscar maar iedereen bewaarde die voor kinderen, zo stom
Maar wat kan Oscar er mee doen?quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Tof!
Ik wilde die mini's voor Oscar maar iedereen bewaarde die voor kinderen, zo stom
Oscar speelt graag met plastic meukquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat kan Oscar er mee doen?![]()
Ik zal hier eens kijken of ik nog wat dubbel heb liggen!
Kunnen best aanknopingspunten zijn! Maar zo teruggraven is minder.quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Even die nare droom van vannacht zo goed mogelijk opschrijven.![]()
![]()
Daar vroeg de psych om
Dat wist ik alquote:Op maandag 29 april 2013 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Indaha!! Er is morgen van 9 tot 21.00 non stop uitzending, ik laat maar chinees komen geloof ik
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wist ik alik maak een kan koffie en smeer vast boterhammen
, 's avonds even kijken want als ik wat bestel moet ik de deur opendoen en dat kost minstens 1 minuut
en de bel staat uit
![]()
O wat een planning moet ik gaan maken
quote:Op maandag 29 april 2013 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Stressssssss, de honden moeten maar op het balkon schijten en pissen
![]()
Ik zal netjes op de normale tijd opstaan en eerst douchen en een uur met die krengen wandelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |