Nou ja wel als er niks gecommuniceerd wordt. M'n moeder stond daar speciaal voor Django ('Nou kan ik zien hoe dik ie in het echt is!') en Barbie en Michael, word je met Def Rhymz opgescheept. En dat wist niemand, sterker nog niemand wist hoe laat wie kwam of überhaupt het begon of eindigde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:31 schreef oh-oh het volgende:
Maak het wat uit welke van die baggerartiesten je voor je neus krijgt dan?
Dat zal ik dus nooit weten! Vraag het me meer af van André Pronk, dat is een van die afgrijselijke mensen uit Idols met die irritante lach met paardenbek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef oh-oh het volgende:
En wat de neuk doen Barbie en Michael dan als die ergens komen optreden?
En wil ik dat wel weten eigenlijk????????
Na Sesamstraat naar bed is er niet meer bij!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ali B deed het leuk
Die arme meisjes, zo koud op de boot
Die zin is mooi ja, en ook de trotsheid van Ali, de spanning toen hij klaar was, die ogen, mooiquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Epke, en die laatste zin van Ali B, ik vind dit echt geweldig
Zo goed is m'n geheugen niet, laatste zin?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Epke, en die laatste zin van Ali B, ik vind dit echt geweldig
Dat je geen kroon nodig hebt om koning te zijn, en er kwam nog iets na, ik weet het niet meer letterlijk, maar het was echt helemaal van Ali naar Willem, heel mooi!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo goed is m'n geheugen niet, laatste zin?
Er werd hier gezegd dat dat de vrouw van de burgemeester isquote:
Ja Greys zegt het ook net.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Er werd hier gezegd dat dat de vrouw van de burgemeester is
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:43 schreef Barbaaf het volgende:
Wat staat die dj daar hip te doen terwijl er een orkest speelt?
Vertel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Woooooooooohoooo dik veel gekocht vandaag.
Rommelmarkten
quote:
Ja, het was ook niet geplandquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Echt he, die kindjes ook, zo mooi!
Volgens mij had het publiek pas vrij laat in de gaten dat ze er waren ook?
I know, dat maakte het zo tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, het was ook niet gepland![]()
Die muzikanten zaten ook heerlijk mee te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |