Nou ja daar is niet zo veel voor nodig. Die is echt superirritant.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Brigitte is minder erg dan Tineke Schouten, maar ja.
15 jaar geleden vond ik haar wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
En veel veel veel minder erg dan Wallis de Vries.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Omdat die iets te populair zijn t.o.v. het Ewbankclubje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
100.000 views maar. Waarom zitten die twee studenten er niet?
...............................quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
15 jaar geleden vond ik haar wel leuk.
.....quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb Tineke Schouten ooit in een of andere tent in Torremolinos zien optreden, 100 jaar geleden, tenenkrommend.
Vergeleken met Kroos valt Wallis de Vries nog mee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
En veel veel veel minder erg dan Wallis de Vries.
Plien en Bianca zijn pas goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met Kroos valt Wallis de Vries nog mee.
Die worden door de PO doodgezwegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
100.000 views maar. Waarom zitten die twee studenten er niet?
Batterijtje aan vervanging toe?quote:
Logisch, NPO is opdrachtgever van koningslied. Die gaan niet mee werken aan de ondergang natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die worden door de PO doodgezwegen.
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je de batterijen van je gehoorapparaat even vervangen.
Ze pletterde mooi.quote:
Ik snap de overdreven aandacht niet zo, wat hebben wij daar mee te maken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ja ja, je zou bijna Syrië vergeten. Oók ellende.
Nou ja, het is goed te weten dat zowel het leger als de oppositie daar een hekel aan ons heeft. Maar of we wel even een stortinkje willen doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
Ik snap de overdreven aandacht niet zo, wat hebben wij daar mee te maken?
Wij hebben al hulptroepen gestuurd in de vorm van kansenjongeren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, het is goed te weten dat zowel het leger als de oppositie daar een hekel aan ons heeft. Maar of we wel even een stortinkje willen doen.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha weightwatchers grapje
Ja idd, leuk om haar eens een keer niet in zo'n serieuze rol te zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is zij leuk en ze ziet er goed uit.
Zijn het fijne condooms?quote:
Ghehe.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent ook echt achterlijk als je dat niet weet
Doe ens niet zo onbeschoftquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Daphne moet echt kapotgeneukt worden
Is in verwachting. Kapotje.quote:
De kwis fappers vinden alle scheten van de kwismannen geniaal. Trap er niet in.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Vanwege het commentaar dat ik tussendoor lees toch weer even gezapt.
Nou ja toch geleerd wat kaneelhappen is. En dat ik dat niet moet doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
[..]
De kwis fappers vinden alle scheten van de kwismannen geniaal. Trap er niet in.
Dat bestond al voor internet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja toch geleerd wat kaneelhappen is. En dat ik dat niet moet doen.
Alsof ze iemand met zo'n shirt de studio laten betreden.quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Toch vind ik dat er iemand had moeten zitten met een 'Eindbaas van de bende'-shirt van Allard en Huib van 'Je bent een koning'. Achja.
Pff, dat hebben ze heus niet door hoorquote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof ze iemand met zo'n shirt de studio laten betreden.
Oranje vla dip en iemand met down als sidekickquote:
quote:In deze speciale 4 mei-uitzending zijn Dan Karaty en Hadewych Minis te gast. Met Frits Barend speelt Paul De Kwis.
Daarnaast vindt de uitreiking plaats van de Langs de Leeuw Literatuurprijs bekend gemaakt. De afgelopen weken heeft een jury bestaande uit Paul, Loretta Schrijver, Miquel Bulnes, Petra Possel en Joke Jordens alle boeken gelezen. Alle genonimeerde schrijvers, Michiel Stroink, Frans van Deijl, Karin Overmars, Maartje Laterveer, Michiel Eijsbouts en Auke Hulst, zullen aanwezig zijn.
Uiteraard wordt ook aandacht besteed aan de actie Syrious Request.
We zijn nu in het tijdperk van PenW.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis B&vD eerlijk gezegd wel een beetje.
Ik vond het altijd wel een leuk programmaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
[..]
We zijn nu in het tijdperk van PenW.
En aan B&vD kon ik me ook enorm ergeren.
Vooral aan Jantje. Gelukkig is ie nog niet gestopt met zijn overacting.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
[..]
We zijn nu in het tijdperk van PenW.
En aan B&vD kon ik me ook enorm ergeren.
Ik verkeer ook nog steeds in de illusie dat DWDD ook een leuk programma is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een leuk programmamaargoed, misschien onthoud ik alleen de topshows.
Je kapot irriteren is soms ook wel leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik verkeer ook nog steeds in de illusie dat DWDD ook een leuk programma is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kapot irriteren is soms ook wel leuk.Zonder topic zou ik niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat zegt hij? DIe uitgerekend Frits heet...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Frits, kun je nagaan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef _Dido_ het volgende:
Hee die Karin overmars van villa Betty is Nadine van fok!
Nee het was de vrouw in de rode jurk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Tem het volgende:
Ja, wie was dat? Toch niet de vrouw van Eberhard?
Meerdere keren al hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik gemist dan. Ik hoor alleen Paul antwoorden de hele tijd.
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Meerdere keren al hoor
Selectief gehoor?
Die opmerking wilde ik eerst maken jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal het zijn jaOf ik word een beetje doof.
ja, dat verwacht je niet he in zijn showquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Paul doet alsof hij de quiz moet spelen, pff
Kan die gast net zo goed oprottenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, dat verwacht je niet he in zijn show
Robertquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Vanavond kokkerellen![]()
Chantal Janzen, Robert Kranenborg, Annechien Steenhuizen en Laura Jansen zijn te gast.
Robert komt alleen de kwis doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Vanavond kokkerellen![]()
Chantal Janzen, Robert Kranenborg, Annechien Steenhuizen en Laura Jansen zijn te gast.
quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
RobertDan is het eindelijk een keer niet aftellen tot de kwis
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
RobertDan is het eindelijk een keer niet aftellen tot de kwis
Tim, moet ik je nou weer terecht wijzenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat vindt jij, Roos, stenigen of met een steen om haar nek het meer in?
Oke, oke, jij je zin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tim, moet ik je nou weer terecht wijzen
Zo praten ze allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, zo'n beetje alles. Met z'n zoetje en z'n zuurtje.
Nou dan liever plants vs zombies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wil jij soms de pantoffeldiertjes tegen de amoebes kijken?
Waar? Waar? Waar?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wil jij soms de pantoffeldiertjes tegen de amoebes kijken?
Jongens Tegen de Meisjes, RTL4quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar? Waar? Waar?
Nou ja, ik doe hier wel mee, bij gebrek aan beter.
Volgens jullie wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is dat je niet kan zingen, anders had je er zo bijgekund?
Ah dat is liefquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet mezelf echt afleren Karina te pesten.
Karina, we love you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |