Nou ja daar is niet zo veel voor nodig. Die is echt superirritant.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Brigitte is minder erg dan Tineke Schouten, maar ja.
15 jaar geleden vond ik haar wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
En veel veel veel minder erg dan Wallis de Vries.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Omdat die iets te populair zijn t.o.v. het Ewbankclubje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
100.000 views maar. Waarom zitten die twee studenten er niet?
...............................quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
15 jaar geleden vond ik haar wel leuk.
.....quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb Tineke Schouten ooit in een of andere tent in Torremolinos zien optreden, 100 jaar geleden, tenenkrommend.
Vergeleken met Kroos valt Wallis de Vries nog mee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
En veel veel veel minder erg dan Wallis de Vries.
Plien en Bianca zijn pas goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met Kroos valt Wallis de Vries nog mee.
Die worden door de PO doodgezwegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
100.000 views maar. Waarom zitten die twee studenten er niet?
Batterijtje aan vervanging toe?quote:
Logisch, NPO is opdrachtgever van koningslied. Die gaan niet mee werken aan de ondergang natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die worden door de PO doodgezwegen.
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je de batterijen van je gehoorapparaat even vervangen.
Ze pletterde mooi.quote:
Ik snap de overdreven aandacht niet zo, wat hebben wij daar mee te maken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ja ja, je zou bijna Syrië vergeten. Oók ellende.
Nou ja, het is goed te weten dat zowel het leger als de oppositie daar een hekel aan ons heeft. Maar of we wel even een stortinkje willen doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
Ik snap de overdreven aandacht niet zo, wat hebben wij daar mee te maken?
Wij hebben al hulptroepen gestuurd in de vorm van kansenjongeren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, het is goed te weten dat zowel het leger als de oppositie daar een hekel aan ons heeft. Maar of we wel even een stortinkje willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |