Neequote:Op zondag 5 mei 2013 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
Omdat NL, om de neutraliteit te handhaven, ook de westelijke grens van Vesting Holland moest verdedigen, en er zodoende genoeg afweergeschut en troepen zich rond Den Haag bevonden.
Dat ook, maar nee niet de reden die ik bedoel.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef AchJa het volgende:
Omdat de Lua oa op Ypenburg (13 btlua) de Duitse luchtlandingen rondom Den Haag verschrikkelijk in de war trapte.
In Den Haag zit de regering, dus vanuit psychologisch oogpunt niet verkeerd om te veroveren. Ook heeft het een haven en een vliegveld. En het is op de route naar Londen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:22 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dat ook, maar nee niet de reden die ik bedoel.
Er werd op geanticipeerd dat de Duitsers voor Den Haag zouden gaan. Waarom wist Nederland dat de opdracht van de Duitsers hoofdzakelijk zich op Den Haag richtte en niet bijvoorbeeld Amsterdam.
Dit had ik eerder gepost, ik weet niet of het over het hoofd hebt gezien of niet:quote:Op zondag 5 mei 2013 19:22 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dat ook, maar nee niet de reden die ik bedoel.
Er werd op geanticipeerd dat de Duitsers voor Den Haag zouden gaan. Waarom wist Nederland dat de opdracht van de Duitsers hoofdzakelijk zich op Den Haag richtte en niet bijvoorbeeld Amsterdam.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De Nederlandse defensie attaché in Berlijn kreeg toch volop inlichtingen van bepaalde Duitse legerofficieren? Daardoor konden voorbereidingen getroffen worden.
Die heb ik niet gezien, maar dat is niet de redenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dit had ik eerder gepost, ik weet niet of het over het hoofd hebt gezien of niet:
[..]
Dat is hem ook nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In Den Haag zit de regering, dus vanuit psychologisch oogpunt niet verkeerd om te veroveren. Ook heeft het een haven en een vliegveld. En het is op de route naar Londen.
Ah mén, ik geef het opquote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Dat is hem ook niet
Laatste hint: het gaat om een piloot
Om bernhardquote:Op zondag 5 mei 2013 23:53 schreef 026Remco het volgende:
Ik hou hem nog even open, morgen na het werk zal ik hem beantwoorden als dat nog niet gelukt is
Okay, dan denk ik dat ik weet ik het antwoord, die toestellen vlogen naar Iran, de voormalige aartsvijand.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:40 schreef 026Remco het volgende:
Ik bedoel de oorlog die volgde op het binnenvallen van Koeweit door Irak
LOL, ik heb toen echt 24 uur per dag naar CNN gekekenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef 026Remco het volgende:
Ok deze was iets te makkelijk denk ik
Jouw beurt ER
Stephen_Dedalus 3
Nibb-it 2
Rave_NL 2
026Remco 1
Achja 1
Hoogvlieger 1
ER 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |