Wat zeur je aan mij?quote:
Same herequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
Krijg een alert dat ik een PM heb ontvangen... open ik dat... zit er gewoon geen PM in
wat
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
Krijg een alert dat ik een PM heb ontvangen... open ik dat... zit er gewoon geen PM in
wat
Ik ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
wat
zwarte piet jongahquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht eerst dat dit de neus van een.. nee laat maar.
Ik kreeg laatst een pm van een user die ik echt nog nooit had zien posten met als bericht: pauper.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
wat
Hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een pm van een user die ik echt nog nooit had zien posten met als bericht: pauper.
Ik had ook echt totaal geen aanleiding gegeven voor zo'n bericht
Jouw sigquote:
Hoe moeten wij dat nou wetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe zit dat met die PM? Krijg je dat gratis als je een keer wat in deze SC hebt gepost?
Hoezo flikker op?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
"over de financiele beloning van de admins van fok"
Flikker op.
Misschien gebeurt dat hier vaker.quote:
Helemaal links onderin inderdaad, mooi wit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten best vette eindjes tussen.
Jij bent net zo'n jezusschreeuwer in de stad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helemaal links onderin inderdaad, mooi wit.
Weet niet zo goed wat wij er mee moeten, dit kon beter naar de daadwerkelijke crew gestuurd worden.quote:
Op staan en er tegen in gaan VIVA LA REVOLUTION!!!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat wij er mee moeten, dit kon beter naar de daadwerkelijke crew gestuurd worden.
Pardon?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n jezusschreeuwer in de stad.
Nog geen topic over op fok dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat wij er mee moeten, dit kon beter naar de daadwerkelijke crew gestuurd worden.
Hehehehe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
En nu gaat iedereen REPLY TO ALL doen... sukkels
EN ja jij ook Zosk met je kutPM
Danny wordt stinkend rijk van FOK! wat natuurlijk logisch is, ook de admins krijgen betaald, wat echt een verrassing is hoor, Jezus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Allure_ het volgende:
wie geeft samenvatting van die kk lange PM
Danny betaalt 3 FOK! admins volgens die PM.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Allure_ het volgende:
Komt nog wel denk ik, per PM x aantal users.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb echt geen PM van niemand gekregen, wtf is this shit
Verwijt van doortrapte leugenachtigheid aan het adres van de heer Roodbol c.s.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Allure_ het volgende:
GVD t interesseart mah nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Danny wordt stinkend rijk van FOK! wat natuurlijk logisch is, ook de admins krijgen betaald, wat echt een verrassing is hoor, Jezus.
Maar wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik, per PM x aantal users.
HOU DAN GEWOON JE BEK MAN KUTWIJF.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GVD t interesseart mah niet
waar kan ik klacht indienen
Zou haar doen, ondanks de chirurgie. Wil haar bil aanrakenquote:
quote:Yeay...
Ik geloofde er weinig van totdat ik binnen 10 seconden een ontkenning van Kanovinnie kreeg.
Interesseert me nog steeds niks.
Rape neukenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar doen, ondanks de chirurgie. Wil haar bil aanraken
Oh die user doet het gewoon onder z'n eigen username? Hoe kan die in hemelsnaam naar elke fokker een pm sturen dan?quote:
jammer voor jou choclaatje, zij is van mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar doen, ondanks de chirurgie. Wil haar bil aanraken
Hier kan ik mij wel in vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DAT DIE KKHONDEN MIJN INBOX MET RUST LATEEN wil nix met fok te maken hebbe godvertyfus
Je moet delen met je matties, deel met me bbyquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jammer voor jou choclaatje, zij is van mij
Uitloggen een optie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DAT DIE KKHONDEN MIJN INBOX MET RUST LATEEN wil nix met fok te maken hebbe godvertyfus
ja ja, actieve topics staat er al vol meequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op staan en er tegen in gaan VIVA LA REVOLUTION!!!!!
Je kunt meerderen tegelijk sturen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh die user doet het gewoon onder z'n eigen username? Hoe kan die in hemelsnaam naar elke fokker een pm sturen dan?
Deel jouw pik met myquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moet delen met je matties, deel met me bby
Link?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ja, actieve topics staat er al vol mee
jy hbt al bwoiquote:
Deshain. Of bedoel je kanovinnie? Dat is een mod.quote:
Nee de user van die postquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Deshain. Of bedoel je kanovinnie? Dat is een mod.
Waaromquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb hem net naar buiten gegooid tock
quote:
wat was ik denkendequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE kanniet zonder zosk
jezus, uitloggen
Doe normaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
hahah zosk is dit je ma?
Weet ik toch mongol, al gedaan, check PIquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klik gewoon op actieve topics jezus
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE kanniet zonder zosk
jezus, uitloggen
Je bajesklantboy was aanhankelijk? lolwut?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou niet van dat aanhankelijke gedoe
+ bijna weekend, dus focus op andere zaken
http://pastebin.com/FPkL2MeVquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
ik voel mij buitengesloten want ik heb de PM niet gehad.
dat gezegd te hebben... gaan Danny tenminste ook niet in mijn overige PM's zitten neuzen waarin ik plannen smeed om een eigen versie van fok te bouwen en waarvoor ik nog vrijwilligers zoek om mij te ondersteunen
Ja uit die PI kan ik idd opmaken dat je dat al gedaan hadquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik toch mongol, al gedaan, check PI
Ow, nee:').. andere boyquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bajesklantboy was aanhankelijk? lolwut?
shut upquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja uit die PI kan ik idd opmaken dat je dat al gedaan had
ik deel mn pik wel met je. Neuk je de hele nacht en vervolgens gooi ik je op straat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, nee:').. andere boy
WAS IE DAT MAAR
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejongejonge. Kan niet douchen want geen warm water. Wtf is this shit
Heb alles al schoon lopen maken door elke fokking keer water te gaan koken. Afwas en vogelkooi en dweilen enzoquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb alles al schoon lopen maken door elke fokking keer water te gaan koken. Afwas en vogelkooi en dweilen enzoWat een gedonder zeg.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik deel mn pik wel met je. Neuk je de hele nacht en vervolgens gooi ik je op straat.
thats how u like it
quote:
Ik heb geen flauw idee, ik werd wakker, wou afwassen en kwam geen warm water. Vanmiddag komt er iemand van de ketel langs, zal wel wat mis zijn met dat ding. Maar kon tussen 'nu' (dat was dus om 12 uur al ofzo) en 4 uur zijn.quote:
Ik weet het niet, de PM's blijven ook maar binnenstromen nuquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met de search gebeurd? Ik wilde raptels zoeken om te checken of die gozer nu geband is, maar die search is helemaal verneukt.
Hij is geband.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met de search gebeurd? Ik wilde raptels zoeken om te checken of die gozer nu geband is, maar die search is helemaal verneukt.
het is hier geen vraagbaak, je mag hier alleen klagenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
Ehm. Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef Salatrel het volgende:
waarschijnlijk heeft Veer gewoon een geiser hangen en is de waakvlam uitgegaan
sssssstquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]kan er niks aan doen dat ik zo gevoelloos ben =$ behalve als het op die kaolo lyer aankomt
wacht daar dan een dag meequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb alles al schoon lopen maken door elke fokking keer water te gaan koken. Afwas en vogelkooi en dweilen enzoWat een gedonder zeg.
Ik had 1 PM naar die lul gestuurd, die mij dat bericht stuurde dat het me niks kon schelen en toen 1 naar iedereen in mijn pm-groep dat ze niet naar alle afzenders moesten sturen. Ik weet niet hoe effectief het is geweest, want ik kreeg nog steeds PM's binnen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, de PM's blijven ook maar binnenstromen nu.
Zonder warm water is best vervelend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik werd wakker, wou afwassen en kwam geen warm water. Vanmiddag komt er iemand van de ketel langs, zal wel wat mis zijn met dat ding. Maar kon tussen 'nu' (dat was dus om 12 uur al ofzo) en 4 uur zijn.
laat maar, je hebt het al verpestquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sssssst
suk de kok gwn
ssssst
suk it
Nee, kan niet. Vier morgen mijn verjaardag. Kan die shit niet altijd maar uitstellen, monsieur.quote:
Luisteren ze toch niet naar neequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had 1 PM naar die lul gestuurd, die mij dat bericht stuurde dat het me niks kon schelen en toen 1 naar iedereen in mijn pm-groep dat ze niet naar alle afzenders moesten sturen. Ik weet niet hoe effectief het is geweest, want ik kreeg nog steeds PM's binnen.
quote:
O ja want dat had ik kunnen weten, madame.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Vier morgen mijn verjaardag. Kan die shit niet altijd maar uitstellen, monsieur.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind sherlock maar kut. Je kan helemaal niet ver terug. Ik wil weten sinds wanneer ik in deze SC zit. Maar daar kan ik dus niet achter komen. Sjongejongejongejongejongejongejonge.
quote:
Reken maar dat je achter je rug om de grond ingestampt bent... gebeurd ook al waar je bij bent, dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind sherlock maar kut. Je kan helemaal niet ver terug. Ik wil weten sinds wanneer ik in deze SC zit. Maar daar kan ik dus niet achter komen. Sjongejongejongejongejongejongejonge.
Homo's.quote:
Ik ging mezelf 1 keer sherlocken en toen kwam ik telkens bij de dagcijfers. Toen drong pas goed door hoe ziekelijk FOK!verslaafd ik ben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
En de broer van Wim heet Karel.. en nu?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Hoogstaande het volgende:
De advocaat van Robert M. heet Wim Anker.
Jaaaaaaaa hooooooooorrrrrr
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Reken maar dat je achter je rug om de grond ingestampt bent... gebeurd ook al waar je bij bent, dus.
Mja, ik ook soms jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Homo's.
[..]
Ik ging mezelf 1 keer sherlocken en toen kwam ik telkens bij de dagcijfers. Toen drong pas goed door hoe ziekelijk FOK!verslaafd ik ben.
Hou gvd je kksnavel verlepte chromosoom.quote:
Heb je domme ouders. Noem je kind dan Tim ipv Wim, dan heb je tenminste een bazennaam.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de broer van Wim heet Karel.. en nu?
TR gedaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou gvd je kksnavel verlepte chromosoom.
Ik 43.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, ik ook soms jaHeb een gemiddelde van 11 per dag, vind dat al way too much
![]()
Nietquote:
Iets met we stoppen vaseline erin dan word deze PM 20 miljoen keer beter met deze flikkers en daarna massaverkrachting in 3,2,1?quote:
Ik heb er nog steeds 15 gemiddeld per dag en heb toch een sc-pauze van bijna 2 jaar gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Is ook way too much, flikker maar weer op, voor een tijdje bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Oh, daar had ik het wel degelijk van verwacht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook van wdHad ik niet van haar gedacht
aantal posts:quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is ook way too much, flikker maar weer op, voor een tijdje bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is ook way too much, flikker maar weer op, voor een tijdje bijvoorbeeld.
hahahahhhaahah ;pquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
aantal posts:
72357 (gemiddeld 29 per dag)
hahahaha
hahahahhhaahah ;pquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom ben je er nog, kijk maar uit, straks 12.
Hou je klepquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom ben je er nog, kijk maar uit, straks 12.
?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jaen dan weer een heel huiltirade over hoe ze zich zo heeft laten verslonzen en alles lol ;D
Wat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jaen dan weer een hele huiltirade over hoe ze zich zo heeft laten verslonzen en alles lol ;D
Ik weet het, ben er niet trots op.quote:
Thats the spiritquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet het, ben er niet trots op.
Maar ja, nu kan ik er toch niks meer aan doen. Op naar de 50 dus.
Hey dat is toch van American History X?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus, jij wordt echt gek als je te lang niet gedoucht hebt.![]()
Nee, maar ik mis jou welquote:
Ik heb mijn pm-ontvangst maar even uitgezet, dus vanaf nu ga ik het allemaal missen. Het zal allemaal wel.quote:
Wilde eigenlijk al gaan schelden maar zag dat jij er ook bij zat, dus heb me maar ingehouden hehe.quote:
Laat je gaan. Ga nu toch wegquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk al gaan schelden maar zag dat jij er ook bij zat, dus heb me maar ingehouden hehe.
Bedoelde in de PM, wij zitten in hetzelfde groepje. :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jullie onzin terug lees
eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dankzij ons harde werk vangen de mods een hoop geld... dat is wel wat teruglezen waardquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik onthoud dit voor een later moment. Wat zal jij hard onderuit gaan, jochiequote:
Ach, dan ontmoet ik je in ieder geval een keer hehe. Kun je me laten struikelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik onthoud dit voor een later moment. Wat zal jij hard onderuit gaan, jochie![]()
Sorry man, bij wd krijg ik altijd de neiging om haar uit te schelden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen haar. Anders zet ik je het groepje uit
Weet waar je werkt, flikkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, dan ontmoet ik je in ieder geval een keer hehe. Kun je me laten struikelen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
In welke pm-groep zitten jullie? Ik met sararaats en L0t...
nummer 94quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
Maakt niet uit, jouw chinogeur is van kilometers te ruiken. Zure inktvis die je bent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bedrijven er in de Van Nelle zitten?
Ik met 2nutz.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
Heheehe oké.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jouw chinogeur is van kilometers te ruiken. Zure inktvis die je bent.
Met snakelady en blablablabla.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
fuquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Ugjerke het volgende:
En Vas, maar die had ik er zelf aan toegevoegd.
Was ze niet blij mee.
Ik wel.
hou je bek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zat echt in een kutgroep.
Volgens mij was de enige toffe peer monerpoler.
die groep heb ik ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
NEEEEE
Vergeef me mur.Mijn anus is voor jou vanavond.
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kutbeesten zijn het ook, kijk die klauwen.
bank en gordijnen kapot, dit datquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kutbeesten zijn het ook, kijk die klauwen.
99.999quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een dreigmail gehad?
plaats em eensch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een dreigmail gehad?
ik ben vas niet, dus neequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
sws vanavond kk dikke lijn zette, onnie wd
Mag niet natuurlijk, maar 99.999 stuurde in onze groep dat iedereen die bleef PM'en gereport zou worden.quote:
De rest was kloon.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:29 schreef RickoKun het volgende:
KLB / [KLB SC #279] Waar Rickokun kenkah veel facials uitdeelt
Alleen DWC en ik zijn nog over stelletje hommos jullie allemaala;
En 4ebe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:29 schreef RickoKun het volgende:
KLB / [KLB SC #279] Waar Rickokun kenkah veel facials uitdeelt
Alleen DWC en ik zijn nog over stelletje hommos jullie allemaala;
ik doe ook geen cokequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
vas doet geen coka en jij was cokebarbie
vas heeft wel eens coke gesnoven trouwensquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
en ik dacht nog dat je zo rebels was
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in, daar moet een piemel in, daar moet een piemel in.quote:
wat een feeks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vas heeft wel eens coke gesnoven trouwens
waarom moet je vas omlaag brengen niet aardig van jouquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vas heeft wel eens coke gesnoven trouwens
Om haar onder de tafel te krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
waarom moet je vas omlaag brengen niet aardig van jou
Ik breng haar omhoogquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
waarom moet je vas omlaag brengen niet aardig van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |