quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus, jij wordt echt gek als je te lang niet gedoucht hebt.![]()
Nee, maar ik mis jou welquote:
Ik heb mijn pm-ontvangst maar even uitgezet, dus vanaf nu ga ik het allemaal missen. Het zal allemaal wel.quote:
Wilde eigenlijk al gaan schelden maar zag dat jij er ook bij zat, dus heb me maar ingehouden hehe.quote:
Laat je gaan. Ga nu toch wegquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk al gaan schelden maar zag dat jij er ook bij zat, dus heb me maar ingehouden hehe.
Bedoelde in de PM, wij zitten in hetzelfde groepje. :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jullie onzin terug lees
eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dankzij ons harde werk vangen de mods een hoop geld... dat is wel wat teruglezen waardquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik onthoud dit voor een later moment. Wat zal jij hard onderuit gaan, jochiequote:
Ach, dan ontmoet ik je in ieder geval een keer hehe. Kun je me laten struikelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik onthoud dit voor een later moment. Wat zal jij hard onderuit gaan, jochie![]()
Sorry man, bij wd krijg ik altijd de neiging om haar uit te schelden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen haar. Anders zet ik je het groepje uit
Weet waar je werkt, flikkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, dan ontmoet ik je in ieder geval een keer hehe. Kun je me laten struikelen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
In welke pm-groep zitten jullie? Ik met sararaats en L0t...
nummer 94quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
Maakt niet uit, jouw chinogeur is van kilometers te ruiken. Zure inktvis die je bent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bedrijven er in de Van Nelle zitten?
Ik met 2nutz.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
Heheehe oké.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jouw chinogeur is van kilometers te ruiken. Zure inktvis die je bent.
Met snakelady en blablablabla.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |