Je bajesklantboy was aanhankelijk? lolwut?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou niet van dat aanhankelijke gedoe
+ bijna weekend, dus focus op andere zaken
http://pastebin.com/FPkL2MeVquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
ik voel mij buitengesloten want ik heb de PM niet gehad.
dat gezegd te hebben... gaan Danny tenminste ook niet in mijn overige PM's zitten neuzen waarin ik plannen smeed om een eigen versie van fok te bouwen en waarvoor ik nog vrijwilligers zoek om mij te ondersteunen
Ja uit die PI kan ik idd opmaken dat je dat al gedaan hadquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik toch mongol, al gedaan, check PI
Ow, nee:').. andere boyquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bajesklantboy was aanhankelijk? lolwut?
shut upquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja uit die PI kan ik idd opmaken dat je dat al gedaan had
ik deel mn pik wel met je. Neuk je de hele nacht en vervolgens gooi ik je op straat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, nee:').. andere boy
WAS IE DAT MAAR
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejongejonge. Kan niet douchen want geen warm water. Wtf is this shit
Heb alles al schoon lopen maken door elke fokking keer water te gaan koken. Afwas en vogelkooi en dweilen enzoquote:
Wat is er dan gebeurt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb alles al schoon lopen maken door elke fokking keer water te gaan koken. Afwas en vogelkooi en dweilen enzoWat een gedonder zeg.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik deel mn pik wel met je. Neuk je de hele nacht en vervolgens gooi ik je op straat.
thats how u like it
quote:
Ik heb geen flauw idee, ik werd wakker, wou afwassen en kwam geen warm water. Vanmiddag komt er iemand van de ketel langs, zal wel wat mis zijn met dat ding. Maar kon tussen 'nu' (dat was dus om 12 uur al ofzo) en 4 uur zijn.quote:
Ik weet het niet, de PM's blijven ook maar binnenstromen nuquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met de search gebeurd? Ik wilde raptels zoeken om te checken of die gozer nu geband is, maar die search is helemaal verneukt.
Hij is geband.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met de search gebeurd? Ik wilde raptels zoeken om te checken of die gozer nu geband is, maar die search is helemaal verneukt.
het is hier geen vraagbaak, je mag hier alleen klagenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
Ehm. Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef Salatrel het volgende:
waarschijnlijk heeft Veer gewoon een geiser hangen en is de waakvlam uitgegaan
sssssstquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]kan er niks aan doen dat ik zo gevoelloos ben =$ behalve als het op die kaolo lyer aankomt
wacht daar dan een dag meequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb alles al schoon lopen maken door elke fokking keer water te gaan koken. Afwas en vogelkooi en dweilen enzoWat een gedonder zeg.
Ik had 1 PM naar die lul gestuurd, die mij dat bericht stuurde dat het me niks kon schelen en toen 1 naar iedereen in mijn pm-groep dat ze niet naar alle afzenders moesten sturen. Ik weet niet hoe effectief het is geweest, want ik kreeg nog steeds PM's binnen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, de PM's blijven ook maar binnenstromen nu.
Zonder warm water is best vervelend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik werd wakker, wou afwassen en kwam geen warm water. Vanmiddag komt er iemand van de ketel langs, zal wel wat mis zijn met dat ding. Maar kon tussen 'nu' (dat was dus om 12 uur al ofzo) en 4 uur zijn.
laat maar, je hebt het al verpestquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sssssst
suk de kok gwn
ssssst
suk it
Nee, kan niet. Vier morgen mijn verjaardag. Kan die shit niet altijd maar uitstellen, monsieur.quote:
Luisteren ze toch niet naar neequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had 1 PM naar die lul gestuurd, die mij dat bericht stuurde dat het me niks kon schelen en toen 1 naar iedereen in mijn pm-groep dat ze niet naar alle afzenders moesten sturen. Ik weet niet hoe effectief het is geweest, want ik kreeg nog steeds PM's binnen.
quote:
O ja want dat had ik kunnen weten, madame.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Vier morgen mijn verjaardag. Kan die shit niet altijd maar uitstellen, monsieur.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind sherlock maar kut. Je kan helemaal niet ver terug. Ik wil weten sinds wanneer ik in deze SC zit. Maar daar kan ik dus niet achter komen. Sjongejongejongejongejongejongejonge.
quote:
Reken maar dat je achter je rug om de grond ingestampt bent... gebeurd ook al waar je bij bent, dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind sherlock maar kut. Je kan helemaal niet ver terug. Ik wil weten sinds wanneer ik in deze SC zit. Maar daar kan ik dus niet achter komen. Sjongejongejongejongejongejongejonge.
Homo's.quote:
Ik ging mezelf 1 keer sherlocken en toen kwam ik telkens bij de dagcijfers. Toen drong pas goed door hoe ziekelijk FOK!verslaafd ik ben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
En de broer van Wim heet Karel.. en nu?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Hoogstaande het volgende:
De advocaat van Robert M. heet Wim Anker.
Jaaaaaaaa hooooooooorrrrrr
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Reken maar dat je achter je rug om de grond ingestampt bent... gebeurd ook al waar je bij bent, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |