Op staan en er tegen in gaan VIVA LA REVOLUTION!!!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat wij er mee moeten, dit kon beter naar de daadwerkelijke crew gestuurd worden.
Pardon?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n jezusschreeuwer in de stad.
Nog geen topic over op fok dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat wij er mee moeten, dit kon beter naar de daadwerkelijke crew gestuurd worden.
Hehehehe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
En nu gaat iedereen REPLY TO ALL doen... sukkels
EN ja jij ook Zosk met je kutPM
Danny wordt stinkend rijk van FOK! wat natuurlijk logisch is, ook de admins krijgen betaald, wat echt een verrassing is hoor, Jezus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Allure_ het volgende:
wie geeft samenvatting van die kk lange PM
Danny betaalt 3 FOK! admins volgens die PM.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Allure_ het volgende:
Komt nog wel denk ik, per PM x aantal users.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb echt geen PM van niemand gekregen, wtf is this shit
Verwijt van doortrapte leugenachtigheid aan het adres van de heer Roodbol c.s.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Allure_ het volgende:
GVD t interesseart mah nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Danny wordt stinkend rijk van FOK! wat natuurlijk logisch is, ook de admins krijgen betaald, wat echt een verrassing is hoor, Jezus.
Maar wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik, per PM x aantal users.
HOU DAN GEWOON JE BEK MAN KUTWIJF.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GVD t interesseart mah niet
waar kan ik klacht indienen
Zou haar doen, ondanks de chirurgie. Wil haar bil aanrakenquote:
quote:Yeay...
Ik geloofde er weinig van totdat ik binnen 10 seconden een ontkenning van Kanovinnie kreeg.
Interesseert me nog steeds niks.
Rape neukenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar doen, ondanks de chirurgie. Wil haar bil aanraken
Oh die user doet het gewoon onder z'n eigen username? Hoe kan die in hemelsnaam naar elke fokker een pm sturen dan?quote:
jammer voor jou choclaatje, zij is van mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar doen, ondanks de chirurgie. Wil haar bil aanraken
Hier kan ik mij wel in vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DAT DIE KKHONDEN MIJN INBOX MET RUST LATEEN wil nix met fok te maken hebbe godvertyfus
Je moet delen met je matties, deel met me bbyquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jammer voor jou choclaatje, zij is van mij
Uitloggen een optie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DAT DIE KKHONDEN MIJN INBOX MET RUST LATEEN wil nix met fok te maken hebbe godvertyfus
ja ja, actieve topics staat er al vol meequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op staan en er tegen in gaan VIVA LA REVOLUTION!!!!!
Je kunt meerderen tegelijk sturen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh die user doet het gewoon onder z'n eigen username? Hoe kan die in hemelsnaam naar elke fokker een pm sturen dan?
Deel jouw pik met myquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moet delen met je matties, deel met me bby
Link?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ja, actieve topics staat er al vol mee
jy hbt al bwoiquote:
Deshain. Of bedoel je kanovinnie? Dat is een mod.quote:
Nee de user van die postquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Deshain. Of bedoel je kanovinnie? Dat is een mod.
Waaromquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb hem net naar buiten gegooid tock
quote:
wat was ik denkendequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE kanniet zonder zosk
jezus, uitloggen
Doe normaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
hahah zosk is dit je ma?
Weet ik toch mongol, al gedaan, check PIquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klik gewoon op actieve topics jezus
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE kanniet zonder zosk
jezus, uitloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |