Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ik het correct trouwens dat de regenhoeveelheid in MM gelijk is aan Liter per vierkante meter of maak ik nu een rekenfout?
Hier vanmorgen 2,9 MM gevallen
Dan vraag ik me toch af wat er naar beneden valt... Zweet? (mot)regen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Linburg zit nog steeds in de warme droge lucht
God straft direct en rechtvaardigquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het wel zielig voor al die schoolkindertjes die vandaag vanwege Koningsdag buiten moesten picknicken en spelletjes doen.
Absoluut, vanmorgen om een uur of negen was het echt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Klonk het volgende:
ligt het nou aan mezelf of is het nu koeler geworden in de loop van vandaag in plaats van warmer
Lekker toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Linburg zit nog steeds in de warme droge lucht
Het is idd flink kouder gewordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Klonk het volgende:
ligt het nou aan mezelf of is het nu koeler geworden in de loop van vandaag in plaats van warmer
Dikke jas aan doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Paul het volgende:
Hallooooooooo het moet wel warm worden op Koninginnedag
NEEEEEEEEEEEEE IK WIL ZON EN 30 GRADEN NET ALS VORIG JAAAAAAHAAAAAAAARquote:
Dan ga je dit jaar het op Curacao vierenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef Paul het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE IK WIL ZON EN 30 GRADEN NET ALS VORIG JAAAAAAHAAAAAAAARBOEHOEEEEEEE
Nou vergeet dat maar (denk ik)quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Paul het volgende:
Hallooooooooo het moet wel warm worden op Koninginnedag
Nou hier in Zeeland wel, niet harde regen maar eigenlijk continu motregen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Het heeft hier helemaal niet zo veel geregend
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga je dit jaar het op Curacao vieren
Het waterballet van Eindhoven inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:21 schreef DemonRage het volgende:
Ik wil qua weer een herhaling van koninginnedag 2004, toen in de avond een monster van een onweersbui over Eindhoven trok.
Haha, echt niet!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:14 schreef Adelante het volgende:
En hoppa de cv kan weer aan, aardgasmaand
summer is callingquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef Fredo55 het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit:
[ afbeelding ]
Dat is nog de oude pluim van gisteren avond.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef Fredo55 het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit:
[ afbeelding ]
Geil!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is nog de oude pluim van gisteren avond.
Dit is de nieuwe!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik blijf erbijquote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Moet je niet uit dit topic geband worden?
Niet echt een mooie pluim hoor... Gemiddelde van een graad of 15. Er zijn maar een paar lijntjes die boven de 20 graden uit komen. Ook niet echt veel zon zo aan de dagelijkse gang te zien.quote:
Volkomen normaal.quote:Op zondag 28 april 2013 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Het heeft hier gewoon gevroren
Het is al eind April...
In mei en juni kan het zelfs plaatselijk aan de grond vriezen.quote:Op zondag 28 april 2013 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Het heeft hier gewoon gevroren
Het is al eind April...
Na de IJsheiligen niet meerquote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef Skwish het volgende:
[..]
In mei en juni kan het zelfs plaatselijk aan de grond vriezen.
heeft nog ooit in juni gevroren en in september ook nog een keerquote:
Zou mooi zijn als dat uit komt.quote:Op zondag 28 april 2013 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor weekend 4-5 mei
quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef aloa het volgende:
Maandag 6 mei ziet er nog mooier uit.![]()
[ afbeelding ]
29 graden jeeeeejquote:Op zondag 28 april 2013 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor weekend 4-5 mei
Dat kunnen we over een maand pas zeggen....voorspellingen over een week en verder geloof ik nooit inquote:Op maandag 29 april 2013 11:14 schreef DemonRage het volgende:
De laatste jaren heeft de maand mei alleen maar baggerweer opgeleverd.
Dat lijkt dit jaar toch beter te gaan worden. Normaal lenteweer zoals iedereen het zich voorstelt: blauwe lucht, vriendelijke wolken (Cu humilis), een levendige natuur en temperaturen veelal tussen 16 en 22°C.
En van mij mag daar wel iets meer onweer bij.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
Inmiddels weer 30 graden trouwens, morgen een flinke inzinking naar 25 graden max en daarna weer een herstel naar 29 graden. Meest bijzondere is dat de lucht al tijden continue schoon is en dat ook lijkt te blijven. Normaal gesproken is dit het tijdstip van het jaar dat de zware onweersbuien plaatsvinden.
Best een hoop als het al een week 30 graden isquote:
Ik zou niet kunnen leven in landen zoals Bulgarije. In de winter vriest dat kraakt en in de lente en zomer bakken van de hittequote:Op maandag 29 april 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Best een hoop als het al een week 30 graden is
Winter is vaak wel een week of twee flink koud ja. Maar dat is niet heel erg anders dan in Nederland. Afgelopen februari was de gemiddelde dagtemperatuur 12 graden. Zo ongeveer wat Nederland in april heeft dus. Valt dus best meequote:Op maandag 29 april 2013 12:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen leven in landen zoals Bulgarije. In de winter vriest dat kraakt en in de lente en zomer bakken van de hitteHoe is de herfst daar?
hoe heet is het dan in de nacht.quote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Winter is vaak wel een week of twee flink koud ja. Maar dat is niet heel erg anders dan in Nederland. Afgelopen februari was de gemiddelde dagtemperatuur 12 graden. Zo ongeveer wat Nederland in april heeft dus. Valt dus best mee
In de zomer is het gemiddeld 30 graden maar het kan daar inderdaad langdurig flink boven zitten. Oktober is overdag zo'n 22 graden gemiddeld maar een uitschieter tot tegen de 40 graden is mogelijk. Herst zet goed in in november. Gemiddeld zo'n 15 graden al zijn zeker in het begin van de maand temperaturen van rond de 25 goed mogelijk. Valt allemaal wel mee dus
Nu de temperaturen rond de 30 graden liggen is de minimumtemperatuur zo'n graad of 14. Wanneer het rond de 40 is zal het zo'n 20 graden zijn, afgelopen wel dikwijls in ieder geval. Voor je gevoel koel genoegquote:
20 graden is wel te warm voor in de nachtquote:Op maandag 29 april 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu de temperaturen rond de 30 graden liggen is de minimumtemperatuur zo'n graad of 14. Wanneer het rond de 40 is zal het zo'n 20 graden zijn. Voor je gevoel koel genoeg
14 graden is prima te doen. Hoe is de luchtvochtigheid bij die 20 graden?quote:Op maandag 29 april 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu de temperaturen rond de 30 graden liggen is de minimumtemperatuur zo'n graad of 14. Wanneer het rond de 40 is zal het zo'n 20 graden zijn, afgelopen wel dikwijls in ieder geval. Voor je gevoel koel genoeg
Als het overdag 40 graden is dan voelt 20 graden prima koel aan. Je lichaam went aan de hitte hèquote:Op maandag 29 april 2013 13:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
20 graden is wel te warm voor in de nacht
hoe is de lucht vochtigheid in de zomer.quote:Op maandag 29 april 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het overdag 40 graden is dan voelt 20 graden prima koel aan. Je lichaam went aan de hitte hè
Geen flauw idee. Punt is vooral dat ik hier redelijk in het land zit. Kust is zo'n 230 km verderop. Dus het koelt echt wel genoeg af.quote:Op maandag 29 april 2013 13:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
14 graden is prima te doen. Hoe is de luchtvochtigheid bij die 20 graden?
Hier in het binnenland relatief laag, aan de kust redelijk hoogquote:Op maandag 29 april 2013 13:40 schreef tribalwars het volgende:
hoe is de luchtvochtigheid bij jullie i
[..]
hoe is de lucht vochtigheid in de zomer.
maar jij woont toch in het binnenland.quote:Op maandag 29 april 2013 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in het binnenland relatief laag, aan de kust redelijk hoog
Helemaal juistquote:Op maandag 29 april 2013 13:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar jij woont toch in het binnenland.
Vlag buiten? Da's te vroeg mênquote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef Djeez het volgende:
Wat een wind joh, niks an. Heb een vlag buiten hangen, zit al helemaal om de stok gekruld.
Valt me op dat het dit jaar al veel en hard heeft gewaaid
Niet bij mij. Is een geboortevlagquote:
Hier (Twente) is het wel behoorlijk zonnig, af en toe een wolkje maar over het algemeen prima Troonswisselingsweerquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef Resistor het volgende:
Zonnig met een paar stapelwolkjes hadden ze gezegd...
Maar niet dat het zo grijs zou zijn.
Die kaarten neem ik sowieso nooit serieus, die hebben het imo vaker fout dan goed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die kaartjes met 24 graden op 5 en 6 mei sloegen echter nergens op hè...
Domme dozen...quote:Verkoopster Suzanne (van de HEMA op Amsterdam CS): ''Het weer valt een beetje tegen, dus ik krijg heel veel meiden in hele korte broekjes die nog snel even een panty kopen.''
Nou, dat zal een eind schelen met de kou zo'n panty.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:49 schreef Lemans24 het volgende:
Niet iedereen volgt het weerbericht, blijkbaar:
[..]
Domme dozen...
Ja dat scheelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat zal een eind schelen met de kou zo'n panty.
Nou, ze lopen er in de winter toch ook in?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat zal een eind schelen met de kou zo'n panty.
ja het plaatje onder de link is veranderdquote:
Gaat heen en schaam je! Eéntonig zonnig weer is de ideale Hollandse zomer!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:29 schreef roislecxe het volgende:
Het is rustig hier. Niet genoeg te klagen met dit eentonige zonnige weer![]()
Ik zit eigenlijk te wachten op het eerste onweer van dit seizoen, maar dat lijkt nog wel een poosje te duren helaas.
Dat zeg ik, het is te eentonig om nog te klagenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Gaat heen en schaam je! Eéntonig zonnig weer is de ideale Hollandse zomer!
twitter:frankdeboosere twitterde op donderdag 02-05-2013 om 14:24:37Stem voor je favoriete ¤ 2-munt ter gelegenheid van de 100ste verjaardag van het KMI op http://t.co/qjIMH74BVo reageer retweet
Weer die nepkaartjes, die toch niet uitkomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:38 schreef aloa het volgende:
Dit ziet er niet verkeerd uit. Helaas is de langere termijn niet echt hoopvol.
[ afbeelding ]
Best vreemd, zo'n half Frans forum. Ben blij dat we dat in Nederland niet hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Againzender het volgende:
Zin om een euro munt ontwerp te beoordelen?:twitter:frankdeboosere twitterde op donderdag 02-05-2013 om 14:24:37Stem voor je favoriete ¤ 2-munt ter gelegenheid van de 100ste verjaardag van het KMI op http://t.co/qjIMH74BVo reageer retweet
tja, Belgie, dan heb je dat. Ik gebruik het altijd om mijn Frans af te stoffen. Altijd handig voor tijdens de vakantie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Best vreemd, zo'n half Frans forum. Ben blij dat we dat in Nederland niet hebben.
Ik zie dat jullie al vijf dagen op rij een etmaalgemiddelde boven de 20 graden hebben gehad. Dat is voor Nederland zelfs in de zomer zeldzaam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:55 schreef Dven het volgende:
Qua gevoel een stuk 'frisser' vandaag. Meer wind en de temperatuur is wat lager. Afgelopen dagen heel wat keren flink de 30 overtroffen. Na volgende week komen waarschijnlijk de stormweken
Welke site gebruik jij?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie al vijf dagen op rij een etmaalgemiddelde boven de 20 graden hebben gehad. Dat is voor Nederland zelfs in de zomer zeldzaam.
Er staat ook een Portugese reactie tussen. En geen Nederlandstalige.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Best vreemd, zo'n half Frans forum. Ben blij dat we dat in Nederland niet hebben.
hier wel, twee stuks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Er staat ook een Portugese reactie tussen. En geen Nederlandstalige.
Wat is dat voor een maffe site? Van dezelfde aanbieder is er ook otempo.pt, maar daar is de weersvoorspelling totaal anders!quote:
Dat is een lekker overzichtelijke site, die direct het weer in Spanje laat zien, maar ook data van zowat ieder dorp ter wereld heeft. Die Portugese site gebruik ik niet, die zal wel op een ander moment ge-update worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een maffe site? Van dezelfde aanbieder is er ook otempo.pt, maar daar is de weersvoorspelling totaal anders!
Het zijn twee verschillende sites, verschillend beheer (en een uur tijdsverschil tussen de landen).quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef Igen het volgende:
Maar hoe betrouwbaar is die site als hij het in feite met zichzelf niet eens is?
Ah oke. De voorspellingen op die webpagina staan vrij laag overigens. Wel een leuke webpagina om in de gaten te houden met al die statistiekenquote:
Zuidoost Europa lijkt binnenkort flink wat te pakken te krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:33 schreef DemonRage het volgende:
Waar blijven de onweersdagen? Grootschalig onweer mag ook.
Jammer donderdag en vrijdag ook svp.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:48 schreef Frutsel het volgende:
dinsdag en woensdag lijken hele mooie dagen te zijn... daarna wat onzekerder en lijkt de temperatuur in te kakken... maar 20+ graden is haalbaar op dinsdag en woensdag
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja, anders hebben de meeste er weer niks aan
Mag het in het westen ook eindelijks eens lekker weer zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
FML. Laatste week elke keer als ik op pad wil om wat zonnestralen te pakken trekt het dicht en is het bewolkt.
Nu ook weer; ik kijk naar buiten daarnet; zon schijnt nog heerlijk. Ik ga nog even lunchen met plan om daarna naar buiten te gaan... zon weg, en kijkje op sattelietbeelden leert dat alleen maar verder dicht aan het trekken is; dus laat maar weer.
Ben nog zo lijkbleek als wat, schiet niet op zo.
Waarom in NL zo zelden dat je gewoon hele dag blauwe lucht hebt en het niet uitmaakt wanneer je de deur uitstapt?
En in het westen wel weer zonnig, zou het niet andersom moeten zijn??
Hier juist precies andersom: ik denk dat het niet best wordt, ga onbeschermd op pad en vervolgens verbrandt m'n neus gewoon weer! Zoveel zon als de afgelopen weken is lang geleden hoor (in het midden van het land dus).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
FML. Laatste week elke keer als ik op pad wil om wat zonnestralen te pakken trekt het dicht en is het bewolkt.
Nu ook weer; ik kijk naar buiten daarnet; zon schijnt nog heerlijk. Ik ga nog even lunchen met plan om daarna naar buiten te gaan... zon weg, en kijkje op sattelietbeelden leert dat alleen maar verder dicht aan het trekken is; dus laat maar weer.
Waarom in NL zo zelden dat je gewoon hele dag blauwe lucht hebt en het niet uitmaakt wanneer je de deur uitstapt?
Tja, dat ik een paar dagen gekampeerd heb, helpt wel mee. Eén zaterdag in de Ardennen was al 10 uur zon (de zondag erna dan wel weer 0).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:33 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb echt nog geen 10 uur zon op m'n bakkes gehad dit jaar
Vanmiddag lijkt het wel iets minder te worden. Kans op regen, bewolkt en een stevig windje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
't ziet er nu al heerlijk uit buiten. Zonnetje, windstil. droog. 't wordt een mooi weekend.
Niks te zien, zuidoosten hele dag zon volgens KNMI.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vanmiddag lijkt het wel iets minder te worden. Kans op regen, bewolkt en een stevig windje.
Gisteren was
Huh, waar zit je dan? Hier (Z-Frl.) is het de afgelopen dagen (vanaf woensdag denk ik) zo goed als non stop onbewolkt en zonnig geweest. Net als nu overigens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
In het noorden was het een stuk koeler. Laatste dagen valt het mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het weer de laatste twee-drie weken echt niet om te klagen hoor, hier in het zuiden van het land. Stukken beter als een jaar geleden, toen we een heel natte en koude mei hadden!
24.5 hierquote:Op zondag 5 mei 2013 16:37 schreef Lemans24 het volgende:
Weer 19,5 graden binnen, net als vrijdag. De 20 wil maar niet lukken!
25.1 nu hierquote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal bij een buitentemperatuur van 18 graden...
Ik ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
25.1 nu hierTsja vol de zon op de kamer...
Het is dit voorjaar wel steeds hetzelfde ritme: paar dagen mooi weer, dan ineens 10 graden kouder en weer een week wachten op mooi weer. Ach, het blijft tenminste zonnig.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk weer geweest vandaag, jammer dat het nu weer heel snel afkoelt. En dat in Leiden![]()
En dan weer balen dat we in Nederland wonen waar het nooit langer dan 5 dagen mooi weer kan zijn en dat ik de twee mooiste dagen naar school moet
Wat een verschil met België danquote:Op zondag 5 mei 2013 21:04 schreef Dven het volgende:
Tien uur geweest en het is nog steeds 24 gradenBelachelijk warm vanavond!
Eens met laatste statement. Echt vreselijk irritant.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een verschil met België dan![]()
Nu nog 10 graden op de teller
EDIT: laat maar was weer vergeten dat je in Bulgarije woont
PS in vervolg zet je bij iedere post dat het in Bulgarije is
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een verschil met België dan![]()
Nu nog 10 graden op de teller
EDIT: laat maar was weer vergeten dat je in Bulgarije woont
PS in vervolg zet je bij iedere post dat het in Bulgarije is
Vaker in het topic komen, dan wen je er vanzelf aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 07:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Eens met laatste statement. Echt vreselijk irritant.
Dan nog, je leest de post, denkt 'dat is niet hier', kijkt naar de username, 'oja'.quote:Op maandag 6 mei 2013 07:36 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Vaker in het topic komen, dan wen je er vanzelf aan.
Je kan natuurlijk ook gewoon even op mijn profiel kijken zodat je kan constateren dat mijn woonplaats op de Balkan ligt.
GEPOST VANAF MIJN IPAD IN BULGARIJE
quote:Op maandag 6 mei 2013 07:36 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Vaker in het topic komen, dan wen je er vanzelf aan.
Je kan natuurlijk ook gewoon even op mijn profiel kijken zodat je kan constateren dat mijn woonplaats op de Balkan ligt.
GEPOST VANAF MIJN IPAD IN BULGARIJE
Nee, want ik wil het niet hebben. Hou maar in Twente die meukquote:Op maandag 6 mei 2013 13:25 schreef Frutsel het volgende:
Als er onweer komt morgen zijn de beste kansen voor noord en oost?
je hebt gewoon pech..quote:Op maandag 6 mei 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, want ik wil het niet hebben. Hou maar in Twente die meuk
euh...quote:
Fantastisch altijd die kaartjes met giga temperatuursverschillenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
+25graden nu. Groot verschil met de kust.
In Arcen 25 gradenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
+25graden nu. Groot verschil met de kust.
Een fraaie kleurplaat van noordwest europaquote:
omdat de weergoden ons ook snil en onweer gunnenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:59 schreef alors het volgende:
Episch bazenweerWaarom kan zulks niet het hele jaar door?
Inderdaad, zoals vandaag is echt het mooiste weer dat je kunt bedenken.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:59 schreef alors het volgende:
Episch bazenweerWaarom kan zulks niet het hele jaar door?
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
omdat de weergoden ons ook snil en onweer gunnen
en dit jaar vooral de kop van overijssel
Is echt fantastisch jaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals vandaag is echt het mooiste weer dat je kunt bedenken.
Vraag mij welk weer ik als "perfect" beschouw en ik antwoord: Zonnig, paar wolkjes, 23 graden, flauw windje.
Had ik je nog niet genoeg gewaarschuwd?!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
omdat de weergoden ons ook snil en onweer gunnen
en dit jaar vooral de kop van overijssel
FITTIIEEEquote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik je nog niet genoeg gewaarschuwd?!
Fruts mag oppassen, anders sc ik al z'n topics vol.quote:
Ik help je welquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Fruts mag oppassen, anders sc ik al z'n topics vol.
Doe maar niet, ik hou er niet van als mensen achter m'n rug om lullenquote:
nog twee en half uurquote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik hou er niet van als mensen achter m'n rug om lullen
Ik ga je aanklagen wegens cyberpestenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en toch krijg je onweer
snil zal d'r wel niet meer inzitten maar anders dat ook
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan is het 1900, sesamstraat weer voorbij en kan die supervogel zijn snavel houden
Moet hij me maar niet uitdagen, dan kan hij het krijgen ook!!quote:
Gut, wat weet je dat goed. Volg je het?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan is het 1900, sesamstraat weer voorbij en kan die supervogel zijn snavel houden
Dus ga je je nu ineens op mij afreageren?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet hij me maar niet uitdagen, dan kan hij het krijgen ook!!![]()
En nu heb ik zin in ketchup
ja uiteraard, pino is een held!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, ik gun jou ook een portiequote:Op maandag 6 mei 2013 16:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dus ga je je nu ineens op mij afreageren?
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja uiteraard, pino is een held!GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Lekker tegenstrijdig weer. vrouwen....quote:
Klopt, maar ik meen het wel! Ik plaag je graagquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[..]
Lekker tegenstrijdig weer. vrouwen....
En als ze beginnen over 'ketchup' ... dan weet je wel in welke (rode) "periode" ze zittenquote:
Je kan het niet meer fout hebben dan dat. Gelukkig. M'n bezem blijft een mooie houtkleur houdenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als ze beginnen over 'ketchup' ... dan weet je wel in welke (rode) "periode" ze zitten![]()
dat verklaard tegelijkertijd die tegenstrijdigheid
Whahaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als ze beginnen over 'ketchup' ... dan weet je wel in welke (rode) "periode" ze zitten![]()
dat verklaard tegelijkertijd die tegenstrijdigheid
Gelukkig. Een half rode bezem is ook geen poremquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan het niet meer fout hebben dan dat. Gelukkig. M'n bezem blijft een mooie houtkleur houden
Hier ben ikquote:Op maandag 6 mei 2013 16:44 schreef minthy het volgende:
En nu is het klaar met dat slappe gelul, anders haal ik er een mod bij...
Precies! En het smeert zo aan je handen tijdens het vegen van je stoepje...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Whaha
[..]
Gelukkig. Een half rode bezem is ook geen porem
Braaf!!quote:
Zag het ja, dat kon nog best eens lekker plonsen worden. Niet erg aangezien hier de hele rotzooi kurkdroog isquote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fredo55 het volgende:
Zo, dat neerslagsignaal voor morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal de volle mep wel weer over me hebben afgeroepen, we gaan het meemakenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:23 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik zit op de grens van 3 en 21. Oftewel bijna niets of heftig veel.
Graag zelfs, alles is geel van het stuifmeel hierquote:
het is echt de laatste paar maanden flink droog jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Hier dus amper regen... Gelukkig is het hier omgeven door weilanden.
Plonsquote:
Ja, ik kom er ook net achter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:14 schreef Dven het volgende:
Sinds wanneer ligt estofex er eigenlijk al uit? Iemand meer informatie hieromtrent?
Jammer, altijd wel een mooie bron omtrent zwaar weer.quote:We regret that until further notice no forecasts are issued due to a technical problem. We are working to resolve it as soon as possible. The ESTOFEX team.
verkeerde vakje ingevuldquote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef Adelante het volgende:
huh watskebeurt??? eerst stond er 23C graden voor morgen nu 23mm![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:17 schreef Infection het volgende:
Morgen dus kans op onweer? Waarom geeft Estofex de laatste tijd niks aan vraag ik me af?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, ik kom er ook net achter.
[..]
Jammer, altijd wel een mooie bron omtrent zwaar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |