Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ik het correct trouwens dat de regenhoeveelheid in MM gelijk is aan Liter per vierkante meter of maak ik nu een rekenfout?
Hier vanmorgen 2,9 MM gevallen
Dan vraag ik me toch af wat er naar beneden valt... Zweet? (mot)regen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Linburg zit nog steeds in de warme droge lucht
God straft direct en rechtvaardigquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het wel zielig voor al die schoolkindertjes die vandaag vanwege Koningsdag buiten moesten picknicken en spelletjes doen.
Absoluut, vanmorgen om een uur of negen was het echt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Klonk het volgende:
ligt het nou aan mezelf of is het nu koeler geworden in de loop van vandaag in plaats van warmer
Lekker toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Linburg zit nog steeds in de warme droge lucht
Het is idd flink kouder gewordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Klonk het volgende:
ligt het nou aan mezelf of is het nu koeler geworden in de loop van vandaag in plaats van warmer
Dikke jas aan doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Paul het volgende:
Hallooooooooo het moet wel warm worden op Koninginnedag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |