Kun je post 116 even aanpassen dan? En elke post waar die naam in voorkomt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
De discussies over spoilers maken het topic niet beter. Mocht je een spoiler tegenkomen, meldt het dan even in een DM of in een topicreport en we zullen er zo snel mogelijk naar kijken.
Voor zover nog niet duidelijk: de boeken moeten helemaal UIT dit topic blijven. Er is een speciaal topic waar boekspoilers besproken worden en elke hint naar gebeurtenissen of personen die nog moeten gaan verschijnen zijn erg irritant voor de mensen die alleen de serie volgen.
misschien ook in de OP zetten? Dan kunnen spoileraars ook niet doen alsof ze het niet konden weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef Mike het volgende:
We hebben dit ook al in een ander serietopic gezien en het bespreken van de boeken is gewoon ontzettend irritant voor de mensen die alleen de serie volgen. En we zijn er in dit forum tenslotte toch voor de serie. Daarom aub alle boekopmerkingen in het boekentopic en niet meer hier. Opmerkingen hierover graag in het feedbacktopic, zodat we dit topic voor de serie kunnen houden. (Opmerkingen die in dit topic erover geplaatst worden zullen verwijderd worden).
Alsof iemand nog de OP leestquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:16 schreef Mike het volgende:
Spoilerdiscussie van vandaag is verwijderd en er is een extra boodschap aan de OP toegevoegd.
Oja zo'n rood vakquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Exentric90 het volgende:
En ook onderaan bij het reageer veld als het kan graag
Hoop dat het zo opgelost is
Dat jaquote:
Ik was al effe bang dat we geen Dany zouden krijgen deze ep!!!quote:
En het ziet er naar uit dat de Jon Snow verhaallijn eindelijk wat boeiender wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik was al effe bang dat we geen Dany zouden krijgen deze ep!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Alleen Dragon en Ice zijn super effective tegen Dragon, what are you saying?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:31 schreef iAvani het volgende:
Ik heb zo'n idee dat die Vuurwitch een soort anti-draak Pokémon is.
Is de naam van Bolton's bastaard al in de serie genoemd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je post 116 even aanpassen dan? En elke post waar die naam in voorkomt?
BVD
Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is de naam van Bolton's bastaard al in de serie genoemd?
Aangezien ze een Vuur heks is kan ze misschien tegen drakenvuur, of kan ze net zoals die Warg jongen deed bij de Direwolves zorgen dat de draken haar niet aanvallen o.i.dquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Alleen Dragon en Ice zijn super effective tegen Dragon, what are you saying?
-Lees- nou eens. Ik zeg toch dat het verdomd jammer is dat er gespoilerd wordt. Het enige wat ik wil tippen aan mensen die per definitie niet gespoilerd willen worden is om gewoon uit het topic weg te blijven, want "regels respecteren" en "stouterds bannen" kan absoluut geen spoiler-vrij topic garanderen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:24 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is dus de omgekeerde wereld. Dit topic is in het leven geroepen voor mensen die er over willen praten wat er gebeurt is zonder te spoileren.
Om dan maar weg te blijven omdat mensen zoals als jij gewoon regels negeren en toch spoileren is dan een beetje raar niet?
Ik denk dat het beter is dat de mensen die toch spoileren beter een topic ban kunnen krijgen zo dat de mensen die wel de regels respecteren zich hier gewoon kunnen vermaken met dingen waarvoor dit topic wel bedoeld is.
Nee hoor, dat heb je niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb m anders ook wel eens dingen zien insinueren die uiteindelijk overduidelijk spoilers waren
Oh ik dacht dat we in pokemon terminologie bleven praten. Dany moet haar draakjes gewoon een paar Rare Candy's geven, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Aangezien ze een Vuur heks is kan ze misschien tegen drakenvuur, of kan ze net zoals die Warg jongen deed bij de Direwolves zorgen dat de draken haar niet aanvallen o.i.d
Nee, want met Rare Candy's gaan je EV's niet omhoogquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:09 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we in pokemon terminologie bleven praten. Dany moet haar draakjes gewoon een paar Rare Candy's geven, dan komt alles goed.
Neuh, de geschiedenis van Westeros leert dat de Targaryen familie mekaar incestueus platneukte, waarna broer, zus, halfbroer, vader en bastaard het halve land steeds meesleepte in burgeroorlogen, twisten, rebellies en meer van zulk grut. Ook waren verscheiden van hun heersers zo gek als een deur. Dus dat het onder de Targaryens nou rustige was, niet echt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat ik niet kan rijmen met "I serve the realm, someone must".
Maar ik geloof dat ze toen ook nog niet wisten dat Viserys dood was. Misschien dat ze Dany wilden doden en Viserys wilde laten leven. Het is wel zo dat er onder de Targaryens veel meer stabiliteit en vrede was, dus wat dat betreft is het wel weer logisch dat iemand die zegt de 'realm' te dienen pro-Targaryen is.
De bruiloft van Daenerys vond in Pentos, een van de Free Cities plaats. Veel Dothraki leiders hadden eigen huizen/paleizen in de Free Cities die ze gekregen hebben van de heersende klasse daar als middel om ze rustig te houden cq ervoor te zorgen dat ze de boel niet platbranden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Khaleesi het volgende:
2 Robert is zelf ook altijd meer van de botte kracht geweest en was denk ik geen tactisch denker. Kan me goed voorstellen dat een Tywin of zelfs een Robb die Dothraki tactisch kan overtreffen.
Daarbij zijn ze een zootje ongeregeld, als je Drogo uitschakelt hakken ze elkaar de kop in over wie hem op mag volgen. Ook voor het beleggen van een stad (wat bij Kings Landing toch wel had gemoeten) hebben ze wss het geduld niet, ze hebben wss in heel hun leven nog geen stad gezien...
Yep.quote:Op zaterdag 27 april 2013 03:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, de geschiedenis van Westeros leert dat de Targaryen familie mekaar incestueus platneukte, waarna broer, zus, halfbroer, vader en bastaard het halve land steeds meesleepte in burgeroorlogen, twisten, rebellies en meer van zulk grut. Ook waren verscheiden van hun heersers zo gek als een deur. Dus dat het onder de Targaryens nou rustige was, niet echt.
De geschiedenis van Westeros leert dat het voor de Targaryens nog veel onrustiger was. Ik zeg ook niet dat het stabiel en rustig was onder Targaryens, maar dat het rustiger en stabieler was. Dus in verhouding met andere tijden. Voor de Targaryens had je zeven losse koninkrijken die om de haverklap met elkaar op de vuist gingen, zonder autoriteit die er boven stond. En onder King Robert ging het nou ook niet zo fantastisch.quote:Op zaterdag 27 april 2013 03:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, de geschiedenis van Westeros leert dat de Targaryen familie mekaar incestueus platneukte, waarna broer, zus, halfbroer, vader en bastaard het halve land steeds meesleepte in burgeroorlogen, twisten, rebellies en meer van zulk grut. Ook waren verscheiden van hun heersers zo gek als een deur. Dus dat het onder de Targaryens nou rustige was, niet echt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Exentric90 het volgende:
En ook onderaan bij het reageer veld als het kan graag
Hoop dat het zo opgelost is
Ik weet niet wat jullie bedoelen, maar het klinkt iig als een goed ideequote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:56 schreef Mike het volgende:
De discussies over spoilers maken het topic niet beter. Mocht je een spoiler tegenkomen, meldt het dan even in een DM of in een topicreport en we zullen er zo snel mogelijk naar kijken.
Voor zover nog niet duidelijk: de boeken moeten helemaal UIT dit topic blijven. Er is een speciaal topic waar boekspoilers besproken worden en elke hint naar gebeurtenissen of personen die nog moeten gaan verschijnen zijn erg irritant voor de mensen die alleen de serie volgen.
Bij het reactie form staat dit nu:quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat jullie bedoelen, maar het klinkt iig als een goed idee
Ach, bij elke machtswisseling heb je wel mensen die het vroeger beter vonden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De geschiedenis van Westeros leert dat het voor de Targaryens nog veel onrustiger was. Ik zeg ook niet dat het stabiel en rustig was onder Targaryens, maar dat het rustiger en stabieler was. Dus in verhouding met andere tijden. Voor de Targaryens had je zeven losse koninkrijken die om de haverklap met elkaar op de vuist gingen, zonder autoriteit die er boven stond. En onder King Robert ging het nou ook niet zo fantastisch.
"Under the Targaryen dynasty, Westeros prospered. Gone were the petty wars of seven kingdoms and the endless thirst for minor glories that drove them. The Westerlands enriched the realm, the North guarded it, and the Reach and Riverlands fed it. This harmony is what Robert Baratheon shattered with his rebellion against Aerys Targaryen."
-Margaery Tyrell
Eens. Ik vind het na Ned Stark ook het meest sympathieke karakter. Het is (vooralsnog, je weet nooit wat voor gekke capriolen GRRM/de serie met ons uithaaltquote:Op zaterdag 27 april 2013 02:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee, want met Rare Candy's gaan je EV's niet omhoogVerder hoop ik dat Jon weer interessant wordt want het is al een flinke tijd dat hij zijn jankbekkie enkel tentoonspreid terwijl het wel een personage is waar wat tofs mee gedaan kan worden. Vind het voor de rest namelijk een karakter die erg interessant is als hij zijn jankbekkie achterwege laat
![]()
Dit!quote:Op zaterdag 27 april 2013 06:01 schreef Curlbrah het volgende:
Zin in de nieuwe episode! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |