Grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef trovey het volgende:
Zelfgemaakte macaroni, het samenstellen dan hè?
Voordat iemand denkt dat ik hier persoonlijk pasta sta te maken vanaf de basis.quote:
Waar heb je die sucade steaks gekocht ?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Sucade steaks, gegrilde courgette, koolsalade
Na een stuk kersenvlaai uit Limburg
Hanos, een horecagroothandelquote:Op vrijdag 26 april 2013 02:03 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Waar heb je die sucade steaks gekocht ?
Die wil ik ook graag eens proberen.
En gaan die bij je op de bbq of in de pan?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
Half stokbroodje met tonijn, beetje sla, beetje tomaat, augurk, kappertjes, beetje appel en een mosterd vinaigrette.
Was die ook, en ik heb nog genoeg tonijn om er nog een te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij de tauge, groen van paksoi en lente-ui er rauw doorheen geroerd. Lekker kanpperig
Vanavond weet ik niet.. iemand suggesties met groene asperges?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Lus ik ook welquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:17 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappels, gestoofde worteltjes en gebakken sliptongetjes.
Dat is dus eigenlijk gewoon een bakkie kerrie wat je uit de vriezer hebt gehaald?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lus ik ook wel![]()
Ik heb maar even een bakkie Vegetarische kip kerrie uit de vriezen gehaald, geen zin om te koken
Neequote:Op zaterdag 27 april 2013 18:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk gewoon een bakkie kerrie wat je uit de vriezer hebt gehaald?
Daar ga ik niet op reageren/ op doorquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neezit plantaardige Kip in
![]()
http://www.devegetarische(...)he-slager-kipstukjes
Is errug lekker hoor!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op reageren![]()
![]()
Maar hoop dat het je smaakt
pics?quote:
Ik doe dat ook zo en dan. Een heel Turks brood naar binnen werken. Daarna hoef je de halve dag niks meer.quote:Op zondag 28 april 2013 12:06 schreef boertie het volgende:
Heel turks brood afgebakken en nu met diverse soorten beleg aan het oppeuzelenOh ja, en
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog op het fornuis, straks in mijn buik
enquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan het zo eten op wat brood, erg lekker
Daarbij tomatensoep met gehaktballetjes die ik gisteravond in de oven heb gestopt (die geur die daar vanaf komtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Neem een pak koolvis, een pakje gerookte zalm, pakje room, wat geraspte kaas en zout, peper en knoflook.
Laat de koolvis ontdooien (of neem kabeljauw, maar das duurder en voor dit recept niet echt nodig) en meng de stukken met de gerookte zalm. Doe dit in een beboterde ovenschaal. Meng de room met de geplette en gehakte knoflook, zout peper en giet dit over de vis. Top dit af met parmasaanse of andere smaakvolle kaasrasp.
Zet in de oven op 175 graden tot goudbruin.
serveer met saffraanrijst en doperwten en een salade.
En, monde het?quote:Op zondag 28 april 2013 16:30 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ga straks Piet's tips uitproberen:
[..]
en
[..]
Daarbij tomatensoep met gehaktballetjes die ik gisteravond in de oven heb gestopt (die geur die daar vanaf komt)
EDIT: oh en gele rijst (bij gebrek aan saffraan) en doperwten erbij.
quote:
Jumquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef golfer het volgende:
Hier stond op het menu:
Pastinaak-puree met gewokte zeekraal en lamsoor, op de huid gebakken wilde zeebaarsfilets vergezeld door gebakken coquilles St. Jacques en gebakken grote tijgergarnalen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef golfer het volgende:
Hier stond op het menu:
Pastinaak-puree met gewokte zeekraal en lamsoor, op de huid gebakken wilde zeebaarsfilets vergezeld door gebakken coquilles St. Jacques en gebakken grote tijgergarnalen.
Preciesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:28 schreef habitue het volgende:
Ik ben vandaag niet op wereldreis geweest. Scheelt me 30k snel verdiend!
NOM!quote:
Was nog een bakkie uit de diepvriesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NOM!
FFT, de tomatensoep moet lekker zijn geweest
texaco? meatball de luxe?quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Halve baguette (groot) met gehaktbal, sla, lenteui en mosterdmayo.
Heerlijk ja, echte Italiaanse tomatensoep! Sowieso soepquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NOM!
FFT, de tomatensoep moet lekker zijn geweest
Vind de broodjes heel lekker maar wel jammer dat die bal koud wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef winterstorm666 het volgende:
haha toevallig ook op vandaag. ik werk bij texaco!
zeker goed broodje. de farmer is ook aan te raden.( sla, tomaat,augurk,ui,ei martinosaus/mayonaise en een gehaktbal)
Lekker piet! Wat voor rode wijn had je? Ik ben gek op trollinger. Komt uit de buurt waar de ouders van m'n vriend wonen. Helaas kun je het hier niet kopen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Had wat mensen op bezoek
bij de koffie Donauwellen, een taart met zure kersen en chocolade
Stukje gewandeld en daarna de bbq aan
Courgette gemarineerd en gegrilled
Daarna een groene salade
Een gegrillde dorade
Sate van scharrelvarkensnek, met satesaus en brood, kruidenboter.
Hierbij een duitse rode wijn
Als toetje een kaasplankje met spaanse harde schapenkaas, baskische blauwschimmel en stilton
Hierbij een 20 jarige port
Een grauburgunder van Mummquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lekker piet! Wat voor rode wijn had je? Ik ben gek op trollinger. Komt uit de buurt waar de ouders van m'n vriend wonen. Helaas kun je het hier niet kopen...
Duvelquote:Op zondag 5 mei 2013 20:15 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dus.
Morgen verslag in het recensietopic.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef Sylvana het volgende:
Wraps met gehakt, champignons, paprika, ui en salsasaus en daarbij sla met van alles en nog wat (tomaat, komkommer, ei, paprika, amandelschaafsel etc)
daar heb ik trek in nuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net voor mijzelf lekker een zachtgekookt eitje, verse achterham en verse witte asperges met wat gesmolten boter en verse peterselie, helemaal voor mijzelf alleen
Vanavond groente, verse rabarber, halve kip uit de oven met wat in kippenvet gebakken aardappelen
Appeltaart met slagroom. .. nomquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ga zo een appeltaart maken.![]()
Vanavond witlof ham/kaas.
ik eet vanavond vegetarische bamiquote:
Als je durftquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef Wishing62 het volgende:
[..]
ik eet vanavond vegetarische bami
dwz bij de chinees bami zonder vlees besteld en tjap tjoi zonder vlees
is er ook een topic voor vegetariers, of niet ?
ik zag geen apart kopje met vegetariers.......
maar ben hier nog niet erg actief.
groet
w
En de 3e dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
2 van de 3 Kentucky Fried Chicken hotwings snack-box
vieze prut onderin, saus over heel je handen. niks niet authentiek of gezelligquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:58 schreef Iemand91 het volgende:
Een patatje oorlog van een kraam.![]()
In een puntzak.![]()
Die ranzige ondingen nooit begrepen![]()
...
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vieze prut onderin, saus over heel je handen. niks niet authentiek of gezellig
straksquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En de 3e dan?
Ik wil nu een bucket hotwings![]()
Had vnv nog aardbeiensorbet en meloen.
Damn na 2 wings al kunnen stoppenquote:
Ja als het maar lekker is hèquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Zozo lekker gegeten zeg Selestha!
Ik had net een kleine patat mayo, een kaassouffle en een bamiblok. Stuk minder luxe maar wel lekker. En een peerslush toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |