Lekker piet! Wat voor rode wijn had je? Ik ben gek op trollinger. Komt uit de buurt waar de ouders van m'n vriend wonen. Helaas kun je het hier niet kopen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Had wat mensen op bezoek
bij de koffie Donauwellen, een taart met zure kersen en chocolade
Stukje gewandeld en daarna de bbq aan
Courgette gemarineerd en gegrilled
Daarna een groene salade
Een gegrillde dorade
Sate van scharrelvarkensnek, met satesaus en brood, kruidenboter.
Hierbij een duitse rode wijn
Als toetje een kaasplankje met spaanse harde schapenkaas, baskische blauwschimmel en stilton
Hierbij een 20 jarige port
Een grauburgunder van Mummquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lekker piet! Wat voor rode wijn had je? Ik ben gek op trollinger. Komt uit de buurt waar de ouders van m'n vriend wonen. Helaas kun je het hier niet kopen...
Duvelquote:Op zondag 5 mei 2013 20:15 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dus.
Morgen verslag in het recensietopic.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef Sylvana het volgende:
Wraps met gehakt, champignons, paprika, ui en salsasaus en daarbij sla met van alles en nog wat (tomaat, komkommer, ei, paprika, amandelschaafsel etc)
daar heb ik trek in nuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net voor mijzelf lekker een zachtgekookt eitje, verse achterham en verse witte asperges met wat gesmolten boter en verse peterselie, helemaal voor mijzelf alleen
Vanavond groente, verse rabarber, halve kip uit de oven met wat in kippenvet gebakken aardappelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |