Grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef trovey het volgende:
Zelfgemaakte macaroni, het samenstellen dan hè?
Voordat iemand denkt dat ik hier persoonlijk pasta sta te maken vanaf de basis.quote:
Waar heb je die sucade steaks gekocht ?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Sucade steaks, gegrilde courgette, koolsalade
Na een stuk kersenvlaai uit Limburg
Hanos, een horecagroothandelquote:Op vrijdag 26 april 2013 02:03 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Waar heb je die sucade steaks gekocht ?
Die wil ik ook graag eens proberen.
En gaan die bij je op de bbq of in de pan?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
Half stokbroodje met tonijn, beetje sla, beetje tomaat, augurk, kappertjes, beetje appel en een mosterd vinaigrette.
Was die ook, en ik heb nog genoeg tonijn om er nog een te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij de tauge, groen van paksoi en lente-ui er rauw doorheen geroerd. Lekker kanpperig
Vanavond weet ik niet.. iemand suggesties met groene asperges?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Lus ik ook welquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:17 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappels, gestoofde worteltjes en gebakken sliptongetjes.
Dat is dus eigenlijk gewoon een bakkie kerrie wat je uit de vriezer hebt gehaald?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lus ik ook wel![]()
Ik heb maar even een bakkie Vegetarische kip kerrie uit de vriezen gehaald, geen zin om te koken
Neequote:Op zaterdag 27 april 2013 18:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk gewoon een bakkie kerrie wat je uit de vriezer hebt gehaald?
Daar ga ik niet op reageren/ op doorquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neezit plantaardige Kip in
![]()
http://www.devegetarische(...)he-slager-kipstukjes
Is errug lekker hoor!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op reageren![]()
![]()
Maar hoop dat het je smaakt
pics?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |