Yes.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef remcoP het volgende:
Mag je het nu wel een zuivere Hattrick noemen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heerlijk, die kut-Spanjaarden die worden afgedroogd.. Besef nu pas hoe diep mijn Spanjaarden-haat inmiddels zit
Spanje kan er HE-LE-MAAL niets van!!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat gaan die Spaanse ploegen ineens nat in DuitslandSnap er echt niks meer van
Officeel toch binnen 30 minuten in een helft zonder andere scoorders tussendoor?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef remcoP het volgende:
Mag je het nu wel een zuivere Hattrick noemen?
Wat een visionair ben ik toch.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Real wordt gigantisch afgemaakt vanavond.
Idioot.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heerlijk, die kut-Spanjaarden die worden afgedroogd.. Besef nu pas hoe diep mijn Spanjaarden-haat inmiddels zit
Dacht jij dat die pech haddenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje kan er HE-LE-MAAL niets van!!!!
Gewoon altijd het midden verdedigen bij een penalty, veel effectiever dan in de hoeken gaan duiken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Zorro het volgende:
Ongelofelijk slecht zo door het midden. Maar ja, wanneer leren keepers nou eens te reageren op de penalty ipv eerst in de hoek te gaan liggen.
Doen het alsnog beter dan Barcelonaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Lachen om Real. 4 golazo's tegen al.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer dat Bayern Dortmund nu kapotmaakt![]()
Het tijdperk van Mourinho?quote:
Waarom ziet die 9de man dat niet.quote:
gister had je het ook zo goed ja.quote:
De duitse competitie is buitenaards. Duitsland wint wk 2014, op de sloffen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Knaller het volgende:
De Spaanse competitie komt deze 2 dagen wel over als een Mickey Mouse competitie.
Ze kopen Dortmund leegquote:
Lewandowski ook wssquote:
Voor de 80 miljoen voor Lewandowski en Gotze kunnen ze Pelle en Eriksen met gemak binnenhalen.quote:
Mijn dag was gemaakt toen een totaal onbekend kind vrolijk op de stoep naar mij stond te zwaaien toen ik voorbij kwam rijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef habitue het volgende:
Heerlijk dit, echt heerlijk. Dit heeft mn dag meer dan gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef TLC het volgende:
ondertussen bij vluggiejapie thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
terug je kelder inquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
Dat Duitsers weer aan de macht komen in Europa is een slecht teken
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mijn dag was gemaakt toen een totaal onbekend kind vrolijk op de stoep naar mij stond te zwaaien toen ik voorbij kwam rijden![]()
Zo, dat wilde ik even delen met de hoolies hiertegen mij zeggen de kids alleen maar "eng, eng, eng"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mijn dag was gemaakt toen een totaal onbekend kind vrolijk op de stoep naar mij stond te zwaaien toen ik voorbij kwam rijden![]()
Zo, dat wilde ik even delen met de hoolies hierpedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Kuipers.quote:
Dat soort kinderen moet je schoppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tegen mij zeggen de kids alleen maar "eng, eng, eng"
Van die kleine tering apenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat soort kinderen moet je schoppen.
Dat ga je dan krijgen ja.quote:
Als jij zo pro-Spaans bent:quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
Als iedereen toch zo pro-Duits is op het moment:1974
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tegen mij zeggen de kids alleen maar "eng, eng, eng"
Ik was -14. Boeiend.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
2010quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
Ze zijn niet per se pro Duits, slecht anti-Spanje en dat komt deze twee halve finales toevallig op hetzelfde neerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
Ik zit nu al 43 jaar in dit vak, dus op een gegeven moment kan ik er wel over meepraten ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kent gewoon echt alle zinnetjes uit je kop he.
Die goal van Iniestaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij zo pro-Spaans bent:2010
samengevat: Wat een kutploegen in deze halve finalesquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Barcelona...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, als het twee engelse ploegen waren geweest, had ik voor de engelse ploegen gejuicht :-)quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zijn niet per se pro Duits, slecht anti-Spanje en dat komt deze twee halve finales toevallig op hetzelfde neer
Dortmund is de enige leuke club van de vier, hoop dat ze de cup winnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
samengevat: Wat een kutploegen in deze halve finales
Iniestaquote:
[ afbeelding ]
Die Spanjaarden zijn het niet gewend om tegenstand te krijgen. Krijg je met een mickey mouse competitie.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef TLC het volgende:
Bizar dat het verschil tussen de Duitse top en de Spaanse top ineens zo groot schijnt te zijn
Pure arrogantie. Ze worden alleen al op mentaliteit overlopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef TLC het volgende:
Bizar dat het verschil tussen de Duitse top en de Spaanse top ineens zo groot schijnt te zijn
Dat verschil heet metsfiksjingquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef TLC het volgende:
Deze man weet.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dortmund is de enige leuke club van de vier, hoop dat ze de cup winnen.
Vanwege dit?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zijn niet per se pro Duits, slecht anti-Spanje en dat komt deze twee halve finales toevallig op hetzelfde neer
op weg naar... ooooohquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
BANquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Pic??quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef De_Dorstige het volgende:
Die #16 van Dortmund heeft het hele alfabet op z'n rug staan.
Dit zou mij eerder anti Bayern Munchen maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Blaszycowskiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef De_Dorstige het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef De_Dorstige het volgende:
Nee vanwege dat aids barca.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Denk dat het ook in eerste instantie met instelling te maken heeft.. Teveel succes hebben maakt voetballers arrogant en luiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Nativism het volgende:
[..]
Pure arrogantie. Ze worden alleen al op mentaliteit overlopen.
ik ben anti-spaans omdat schulden. Ok Dortmund heeft 40 mln schuld maar daar kan je nog zien dat ze eraan werken en dat ze het nog gaan halen ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Een lange onuitspreekbare naam.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Onmogelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Deze wedstrijd is zo ontzettend geil. Ik durf 'm wel aan, zelfs geiler dan de gifjes van Alba.
Dortmund verkoopt Gotze en heeft dan in 1x geen schuld meer vermoed ik zoquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben anti-spaans omdat schulden. Ok Dortmund heeft 40 mln schuld maar daar kan je nog zien dat ze eraan werken en dat ze het nog gaan halen ook.
kut scheidsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Wow, wat een afwerking. En geen buitenspel.
Ik mis ook gedrevenheid in het spel. Hier zit passie in, en niet zaaddodend rondgetik om de wedstrijd maar zo energiezuinig uit te spelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben anti-spaans omdat schulden. Ok Dortmund heeft 40 mln schuld maar daar kan je nog zien dat ze eraan werken en dat ze het nog gaan halen ook.
Valt nog mee, dus.quote:
Het gebeurt echt constant en hij is de enige die er een kaart voor kreegquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Reus toch nog even afronden he
[ afbeelding ]
Dus als ik mijn keuken moet verbouwen kan ik hem bellen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef _NZT_ het volgende:
Lewandoski kan makkelijk 7 miljoen per jaar gaan verdienen in Rusland, en het is en blijft een Pool.
Zekerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus als ik mijn keuken moet verbouwen kan ik hem bellen?
Ik kon wel janken toen, zo genaaid.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gebeurt echt constant en hij is de enige die er een kaart voor kreeg
Nee?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Lewandowski , Gomez, Mandzukic , Pizzaro
Duitsers...
Dit dusquote:
Tel er toch echt maar 1quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Lewandowski , Gomez, Mandzukic , Pizzaro
Duitsers...
+ Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
Er is gewoon een bankzitter bij PSV die meer verdient dan Lewandovski....
Ik zeg ruilen!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
wat?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
ik heb jeuk aan mn hummelsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Jongens ik heb echt omzettende Kehlpijn
Als het met het Grosskreutz maar goed gaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb jeuk aan mn hummels
Velen hebben het geprobeerd, zelfs Maradona, maar Ronaldo zag het helaas niet meer zitten in Veendam.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo verdient zoveel geld, die had Veendam met een weeksalaris kunnen redden.
PSV moet Lewandovski kopenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb volgens mij een ziekte aan mij blaas, het is beter dat mijn dokter even mijn Piszczek.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb jeuk aan mn hummels
Dan moet heel Brabant meebetalen zeker?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PSV moet Lewandovski kopen![]()
Bender dan wel op tijd he!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een ziekte aan mij blaas, het is beter dat mijn dokter even mijn Piszczek.
Heb ik laatst ook gedaan, klop ik op de deur van de dokter, hoor ik: "Kom maar binnen hoor, ik Bender."quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een ziekte aan mij blaas, het is beter dat mijn dokter even mijn Piszczek.
Uh, nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi hoor, gewoon applaus voor een speler die naar je grootste rivaal vertrekt.
Lewandovski?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PSV moet Lewandovski kopen![]()
ajax en feyenoord applaudisseren ook voor elkaarquote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi hoor, gewoon applaus voor een speler die naar je grootste rivaal vertrekt.
Mooi zo, ouwe Reus.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan, klop ik op de deur van de dokter, hoor ik: "Kom maar binnen hoor, ik Bender."
Nee dat is stijnquote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ajax en feyenoord applaudisseren ook voor elkaar
Is ook correct. Lewandovsky of Lewandowsky mogen ook.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan, klop ik op de deur van de dokter, hoor ik: "Kom maar binnen hoor, ik Bender."
a banner year at the Bender familyquote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Schalleke.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet nee? wat dan? oke: grootste concurrenten.
Hoeft nietquote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dan moet heel Brabant meebetalen zeker?
Sms Tel aanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dortmund - Real 4-1
Dortmund - Ajax 1-0
Tel uit.
Het schijnt dat Ajax ook tegen Real Madrid heeft gespeeld dit jaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dortmund - Real 4-1
Dortmund - Ajax 1-0
Tel uit.
Te weinig slaap...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Die Ozil lijkt altijd een stel blauwe doppe te hebbe
Nauwelijks.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Nativism het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax ook tegen Real Madrid heeft gespeeld dit jaar.
Was hij dat in de grachtquote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Lewandowski komt bij Lech Poznan vandaan.. vond hem vroeger een beetje een slungel die niet echt vaak scoorde. Denk dat hij toen voor Nederlandse clubs ook wel haalbaar was.. volgens mij heeft Feyenoord nog tegen Poznan gespeeld toen hij erbij was.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Twee Ozillen, een gedachte.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ajax 1-4 Real Madridquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dortmund - Real 4-1
Dortmund - Ajax 1-0
Tel uit.
Dat of het blijft 4-1 of Real Madrid maakt misschien nog 4-2quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Twee Ozillen, een gedachte.
Vond het wel koud daar, vond de dokter dat ik weg bij dat Ramos.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Twee Ozillen, een gedachte.
Goed weerlegd.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax 1-4 Real Madrid
Ajax 1-4 Dortmund
Real Madrid 4-1 Ajax
Tel uit.
Of er komen rellen en het wordt gestaakt. Of het licht valt uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Knaller het volgende:
[..]
Dat of het blijft 4-1 of Real Madrid maakt misschien nog 4-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeeeeeeezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
We hebben het gehoord ...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Van de 25 UEFA wedstrijden in Duitsland gespeeld,heeft Spanje 18x verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |