ajax en feyenoord applaudisseren ook voor elkaarquote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi hoor, gewoon applaus voor een speler die naar je grootste rivaal vertrekt.
Mooi zo, ouwe Reus.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan, klop ik op de deur van de dokter, hoor ik: "Kom maar binnen hoor, ik Bender."
Nee dat is stijnquote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ajax en feyenoord applaudisseren ook voor elkaar
Is ook correct. Lewandovsky of Lewandowsky mogen ook.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan, klop ik op de deur van de dokter, hoor ik: "Kom maar binnen hoor, ik Bender."
a banner year at the Bender familyquote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Schalleke.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet nee? wat dan? oke: grootste concurrenten.
Hoeft nietquote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dan moet heel Brabant meebetalen zeker?
Sms Tel aanquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dortmund - Real 4-1
Dortmund - Ajax 1-0
Tel uit.
Het schijnt dat Ajax ook tegen Real Madrid heeft gespeeld dit jaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dortmund - Real 4-1
Dortmund - Ajax 1-0
Tel uit.
Te weinig slaap...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Die Ozil lijkt altijd een stel blauwe doppe te hebbe
Nauwelijks.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Nativism het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax ook tegen Real Madrid heeft gespeeld dit jaar.
Was hij dat in de grachtquote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Lewandowski komt bij Lech Poznan vandaan.. vond hem vroeger een beetje een slungel die niet echt vaak scoorde. Denk dat hij toen voor Nederlandse clubs ook wel haalbaar was.. volgens mij heeft Feyenoord nog tegen Poznan gespeeld toen hij erbij was.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Twee Ozillen, een gedachte.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ajax 1-4 Real Madridquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dortmund - Real 4-1
Dortmund - Ajax 1-0
Tel uit.
Dat of het blijft 4-1 of Real Madrid maakt misschien nog 4-2quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Twee Ozillen, een gedachte.
Vond het wel koud daar, vond de dokter dat ik weg bij dat Ramos.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Twee Ozillen, een gedachte.
Goed weerlegd.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax 1-4 Real Madrid
Ajax 1-4 Dortmund
Real Madrid 4-1 Ajax
Tel uit.
Of er komen rellen en het wordt gestaakt. Of het licht valt uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Knaller het volgende:
[..]
Dat of het blijft 4-1 of Real Madrid maakt misschien nog 4-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Aan welk koekje hebben Spanjaarden een hekel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeeeeeeezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |